امین فردین کیست

در این ویدیو بررسی میکنیم امین فردین کیست و چرا باید مراقب اطلاعاتی که از اینترنت دریافت میکنیم باشیم و هر کسی که بلد بود ۴ تا ویدیو بسازه خبرنگار نیست یا اگر پرورش یافته و آموزش خبرنگاری دیده هدفش مردم نیست.
این ویدیو به بررسی پشت پرده فردی به اسم امین فردین میپدازد که مدتی است با راه اندازی کانالی در تلگرام اقدام به تخریب افراد میکند. به راستی امین فردین کسیت؟

https://webamooz.com/wp-content/uploads/2018/11/aminfardin.mp4

البته امین فردین پس از این ویدیو بلاگش رو حذف کرده http://tak-zang.blogfa.com ولی با نگاهی به پست های بلاگ که حذف شده میشه روحیات این کارمند صداسیما رو بهش رسید که برای دیده شدن “هر کاری” میکنه.

بروزرسانی:

https://webamooz.com/wp-content/uploads/2018/11/aminfarin-phishing.mp4

توضیح اینکه چند روز پیش یکی از مال باخته ها که ۱۰ میلیون ازش دزدی شده بود عکس تایید هویتی که پرهام مراد زاده ساخته بود رو برای من فرستاد با توضیحات.
به این عکس و پس زمینه ویدیو های امین فردین هر دو ساکن المان توجه کنید!

به وضوح هر دو در یک اتاق این عکس و گرفتن و نشونه ای از همکاری این دو فرد برای دزدی از مردمه.
مراقب این حیوونا باشید!

بروزرسانی2:

https://webamooz.com/wp-content/uploads/2018/11/aminfardin-passport-30-copy.mp4

⭕️ امین فردین موضوع پیچیده ای است ، کلاهبرداری که در ایران تعلیم دیده صداوسیمای میلی است و به محض باز شدن درهای آلمان بروی پناهنده ها به آلمان رفت و درخواست پناهندگی داد. (قبلا این موضوع رو بررسی کردیم)

⭕️ پناهندگی به ذاته حق فردی است که درخطر است و اصلا موضوع شرم آوری نیست ولی چرا امین فردین پناهنده بودنش رو انکار میکنه و همزمان به بقیه پنهانده ها توهین میکنه؟ دلیلش ساده است چون این انگل سو استفاده کرده از این شرایط برای اثبات پناهنده بودن امین فردین برای اولین بار تصویر پاسپورتش رو منتشر میکنیم ( با دو خط آبی) که بدونه این دنیا قوانینی داره نمیتونه دزدی کنی (اثباتش منتشر شد)‌ اراجیف بگی ٫ عکس خانوادگی مردم رو منتشر کنی و فکر کنی در امانی!!
#امین_فردین
#خوک_شطرنج

⭕️ این پاسپورت آبی حکم تراول داکیومنت و داره و مخصوص پناهنده ها در آلمان صادر میشه توضیحاتش رو به زودی منتشر میکنم.

بروزرسانی ۳:  March 27, 2020

در تاریخ Dec 24,2019 بلاخره این شیاد یکی دیگر از اهداف خودش رو علنی کرد و بر خلاف ادعای همیشگیش که در ظاهر بر علیه سایت های قمار و شرطبندی بود(برای گرفتن یوزر و اعتبار) ، شروع به تبلیغ سایت شرطبندی بت بویز کرد.

https://webamooz.com/wp-content/uploads/2018/11/IMG_7127.mp4

امین فردین (خوک شطرنج) حتی از درد مردم هم ارتزاق میکنه، کرونا قطعا موضوع جذابی است که خوک هم با طرح عناوین جعلی از تبلیغاتش نون بخوره، توجه کنید ۱۲ تبلیغ بر روی یک ویدیو با موضوع کشف داروی کرونا که از اساس ساختار ویروس درمان نداره و واکسن داره اینو هر بچه ۱۲ ساله ای میدونه.
و البته این فرد همچنان طلبکار مردمه و میگه ویدیو هایی که میسازم مجانی بوده! و به کل منکر پولی میشه که از تبلیغات کانال میگیره.

خوک شطرنج همون آدمیه که میگفت وحید خزایی قاچاق دختر میکنه! ببینید چطور صدای یکی از افرادی که ازش سو استفاده کرده دراومده، این خانم با همدستی مهدی شیخ و امین فردین و مینا نامداری برای جذب مشتری وب سایت قمار و شرطبندی بت بویز به همراه دوستانش نمایش های تحریک کننده سکسی در لایو اینستاگرام برگذار میکردن!

آرپلا پروژه کلاهبرداری دسیسه پانزی امین فردین | وب آموز (webamooz.com)

خروج از نسخه موبایل