پولشویی میلیون دلاری فرهاد اکسچنج با کدهای فوچرز fouchers

ویدیو همین گزارش رو میتونید اینجا ببنید:

محتوا پنهان
3 کل سایتهای ایرانی قمار (که فکر کنم تعدادشان بیشتر از ۵۰تاست) در مقابل سایت خارجیِ 1xbet مطمعنم که تراکنشی در حدود ۱۰درصد دارند .این سایت روسی قبلاً درگاه اینترنتی داشت اما بعداز کمتر از ۲سال درگاهش بدلیل حجم وحشتناک بالا بسته شد و ادمین های ایرانیش به فکر ارز مبادله ای همسان افتادند . ارز فوچرز ر که هیچ ربطی به آن فوچرز خارجی مرتبط با پی پال نداره را با کمک صرافی فرهاداکسچنج بوجود اوردند ، ملت برای شارژ حساب سایت قمارشون ، از فرهاداکسچنج کدفوچرز می‌گیرند و با وارد کردن اون کد در سایت قمار ۱ایکس به اندازه همان مقدار حسابشون شارژ میشه و بعد فرهاداکسچنج معادل همون مقدار دلار به حساب سایت روسی میزنه .این کد و این فوچرز هیچ کاربردی جز برای این دو سایت نداره . مطمعنم نمیشه برآورد کرد چقدر ارز از مملکت از طریق همین سایت از ایران خارج میشه .اگر سرچ بزنید گمانم سال ۱۳۸۹ علی انصاریان دریک مصاحبه با برنامه ۹۰ تخمین میزد روزانه ۶۰۰ میلیون دلار از کشور ازطریق همین سایتهای قمار خارج میشه .
https://webamooz.com/wp-content/uploads/2019/01/farhadexchange.mp4

پس از بررسی چند ماهه بر روند دزدی و پولشویی در سایت های قمار در ایران به مورد جالبی برخورد کردم ، سایت فرهاد اکسچنج farhadexchange[.]com مدتی بود که کدی مشابه کدهای پرفکت مانی رو معرفی و ارایه میکرد. کد های واسط نقش پول واقعی رو دارن و اعتبار این کدها رو معمولا یک بانک یا یک صرافی معتبر تامین میکنه .ولی بخش جالب  کد من در آوردی فوچرز این بود که این کد فقط در سایت فرهاد اکسچنج و سایت قمار 1xbet اعتبار دارد!!
 سوال اینجاست که اولین بار که این کدها به عنوان روش پرداخت در سایت 1xbet معرفی شد چه تاریخی بود؟ با بررسی کانال آموزشی فارسی این سایت به این ارسال برخورد میکنیم که مربوط به 2017/8/8 – 17 مرداد 1376 است:
 dep foucher  فایل رو اینجا میتونید دریافت کنید https://t.me/onexbet1/119 در این فایل به وضوح آموزش استفاده از کد فوچرز در سایت فرهاد اکسچنج به عنوان روشی برای واریز و برداشت پول در سایت معرفی شده.

و جالبتر اینکه سایت روسی شرط بندی بخش فارسی شو راه انداخته !!

با جستجو در اینترنت متوجه میشیم که هیچ سایتی در اینترنت این کد رو به رسمیت نمیشناسه،البته پس از مطرح کردن این موضوع در کانال وب آموز، فرهاد اکسچنج متنی رو برای اعتبار بخشی به این کد در سایت قرار داد:

در این متن فرهاد مقدم سلیمی سایت premiumvouchers[.]com  (آرشیو http://archive.vn/N7nOz) را به عنوان اعتبار کدهای فوچرز معرفی کرده ، با هم بررسی کنیم که این سایت چقدر اعتبار دارد. دامنه این سایت از تاریخ 2018-05-30 فعال شده و قبل از اون یک دامنه برای فروش بوده!
جهت اثبات دقیقتر به سایت Archive.org سر میزنیم:
16 آگوست ۲۰۱۸ (۵ ماه پیش) این سایت یک قالب آماده بوده!

۲۱ مارچ ۲۰۱۸ این دامنه برای فروش قرار گرفته بوده!

و از اون جالبتر اینکه همکنون که به سایت وارد میشوید برای تبدیل ارزها چیزی به اسم کد فوچرز جزو ارز ها نیست! و بدتر از اون واژه بیتکون با غلط املاییBICCOIN نوشته شده!!
غلط املایی در سایت premiumvouchers.com

سوال بعدی این که دیگه کجا این کد خرید و فروش میشه، با بررسی اینترنت و تلگرم به سایت  fouchers.info میرسیم که با آنالیز این سایت متوجه میشیم عمر این دامنه ۱ سال و ۴ ماه است! یعنی ۱۶ ماه!!

تاریخچه

Date	Status	Name Server
2017-08-10	New	bluehost.com

این سایت بر روی سرور های bluehost.com هم میزبانی میشه ، البته اطلاعات ثبت شده این دامنه هم مخفی شده است. ولی بیاید با هم دامنه های مشابه رو بررسی کنیم مثلا fouchers.net:

تاریخچه

Date	Status	Name Server
2017-08-12	Transferred to	bluehost.com
2017-08-11	Transferred to	cloudflare.com
2017-06-15	New	dataargham.com

و تاریخچه ثبت این دامنه مارو به این اطلاعات میرسونه :

Recorded : 2017-06-16
Historic Registrant
Name	Saeed	is associated with 100+ domains
Organization	Saeed	is associated with 100+ domains
Email	saeid.ebadati@gmail.com	is associated with 4 domains
Address	Saeed
City	Tehran
Country	IR Iran (islamic Republic Of)
Phone	+21.444400930
Fax	+21.444400930

از اینجا به بعد به فردی میرسیم به نام سعید عبادتی با ایمیل saeid.ebadati@gmail.com و اما سعید عبادتی که دامنه های farhadexchange[.]biz و farhadexchange[.]info هم متعلق به اوست چه کسی است؟
طبق اطلاعات روزنامه رسمی کشور به آدرس http://www.rrk.ir/News/ShowNews.aspx?Code=13753156 فرهاد مقدم سلیمی و سعید عبادتی شرکایی هستند که شرکتی تحت عنوان داریک راهبرد اروند رو در منطقه آزاد تجاری اروند تاسیس کرده اند ، این به این مفهومه که این عزیزان حتی تا ۲۵ سال آینده قرار نیست از این کسب و کار میلیون دلاری ۱ قرون مالیات به دولت بدن!!

نظر یکی از مطلعین این پولشویی و کلاهبرداری هم جالبه:

کل سایتهای ایرانی قمار (که فکر کنم تعدادشان بیشتر از ۵۰تاست) در مقابل سایت خارجیِ 1xbet مطمعنم که تراکنشی در حدود ۱۰درصد دارند .
این سایت روسی قبلاً درگاه اینترنتی داشت اما بعداز کمتر از ۲سال درگاهش بدلیل حجم وحشتناک بالا بسته شد و ادمین های ایرانیش به فکر ارز مبادله ای همسان افتادند . ارز فوچرز ر که هیچ ربطی به آن فوچرز خارجی مرتبط با پی پال نداره را با کمک صرافی فرهاداکسچنج بوجود اوردند ، ملت برای شارژ حساب سایت قمارشون ، از فرهاداکسچنج کدفوچرز می‌گیرند و با وارد کردن اون کد در سایت قمار ۱ایکس به اندازه همان مقدار حسابشون شارژ میشه و بعد فرهاداکسچنج معادل همون مقدار دلار به حساب سایت روسی میزنه .
این کد و این فوچرز هیچ کاربردی جز برای این دو سایت نداره . مطمعنم نمیشه برآورد کرد چقدر ارز از مملکت از طریق همین سایت از ایران خارج میشه .
اگر سرچ بزنید گمانم سال ۱۳۸۹ علی انصاریان دریک مصاحبه با برنامه ۹۰ تخمین میزد روزانه ۶۰۰ میلیون دلار از کشور ازطریق همین سایتهای قمار خارج میشه .

در انتها قطعا این پولشویی میلیون دلاری به این دو فرد ختم نمیشه و نهاد های نظارتی باید نظر بدن که این افراد با کمک چه کارتل قدرتی در ایران دست به این پولشویی زدن و رقم دقیق این دزدی از جیب مردم چقدر بوده.

خروج از نسخه موبایل