سایت مستردیجی mrdigicoin.eu جعلی و کلاهبرداری پانزی است

قبل از بررسی پروژه کلاهبرداری و پانزی سایت مستر دیجی باید بدانیم که کلاهبرداری پانزی چیست؟

سایت مستردیجی یکی از صدها کلاهبرداری های پانزی است که در این مطلب قصد داریم به بررسی این پروژه و هویت عوامل گرداننده آن بپردازیم.

در نظر داشته باشید که این سایت کلاهبردار mrdigicoin.eu بیش از ۲۴ هزار کاربر سایت و ۱۰۰۰ کاربر فعال دارد و این وب سایت تنها در ۷ ماه توانسته بیش از ۱۷ میلیارد تومان جذب سرمایه داشته باشد!

عوامل گرداننده سایت مستردیجی

احمد احمدی با نام مستعار کیومرث پارسا و سینا جهانبخش موسسان سایت مستردیجی هستند که ابتدا به گرجستان رفته و سپس در آلمان پناهنده شدند و تقریبا ۷ ماه است که بساط کلاهبرداری از نوع پانزی با عنوان جعلی دوج ماینر را راه اندازی کرده اند!

دلیل کلاهبرداری بیش از ۱۷ میلیارد تومانی این دو نفر از مردم، عدم نظارت، نبود اطلاع رسانی و نا آگاهی مردم است! که در رابطه با مستردیجی بیش از هزار کاربر فعال و ۲۴ هزار کاربر معمولی قربانی این دو کلاهبردار شده اند!

اطلاعات هویتی کلاهبردار احمد احمدی و سینا جهانبخش

احمد احمدی متولد مشهد، که فعالیت خود را از شرکت کاسپید آغاز کرده، تخصص او گرافیک است و گرداننده وب سایت لایک گیری فیس بوک بوده است!

telegram: @mrdigicoin
https://twitter.com/sah859
phone iran : +982177889266
phone germany : +4917687439783
email : sah859@gmail.com
https://www.facebook.com/Sah859

سینا جهانبخش وظیفه طراحی سایت  را برعهده دارد.

Telegram @pixver
+49 15211428143
Email sina.2471366@gmail.com
Berlin Germany
twitter.com/sinajahan66
Facebook.com/sina.jahanbakhsh.31
linkedin.com/in/sina.jahanbakhsh-6679b5a1

ایده پروژه کلاهبرداری مستردیجی از کجا آمد؟

همانطور که در تصویر می‌بینید احمد احمدی قربانی کلاهبرداری پانزی از وب سایت Dogeminer[.]cc بوده و پس از اینکه با این روش کلاهبرداری  آشنا شد، اقدام به راه اندازی نسخه ایرانی همین کلاهبرداری و دزدی از مردم ایران کرد. آدرس این صفحه در آرشیو

اطلاعات هویتی کاربران وب سایت کلاهبرداری مستردیجی mrdigicoin[.]eu در اینترنت منتشر شد!

اگر می‌خواهید بدانید شما هم جز قربانیان هستید به کانال لیکفا @leakfa یا وب سایت https://telescam.info/home/leakfa مراجعه کنید.

اگر شما هم از مال باختگان سایت مستردیجی mrdigicoin[.]eu هستید می توانید از مدیران این سایت کلاهبردار که در ایران سکونت دارند به پلیس فتا شکایت کنید.

ایمان ناظورانی یکی از مدیران سایت ساکن ایران.
کد ملی 1271218631
شماره تماس: 09359865588

ایمان صفاری مدیر گروه تلگرام مستردیجی ساکن ایران
کدملی 06570328812
شماره تماس 9375372122

تنها روشی که ممکن است باعث برگشت سرمایه شما شود، تنها طرح شکایت است. لطفا این مطلب را به همه مال باخته ها ارسال کنید.

بروزرسانی:

سینا جهانبخش طی یک ایمیل از وب آموز درخواست کرد اطلاعاتش از وب آموز حذف شود

برای اولین بار در سال ۱۳۹۷ به بررسی این پروژه کلاهبرداری پرداختیم و پس از گذشت بیش از ۳ سال سینا جهانبخش در یک ایمیل درخواست حذف تصاویر و مطالب در رابطه با همکاری وی با شبکه کلاهبرداری احمد احمدی مستردیجی کوین را دارد. سوال اصلی این است که چرا وی پس از ۳ سال درخواست حذف این اطلاعات را دارد؟

این فرد چطور ارتباطش با این پروژه را رد می کند؟  چرا صرفا خود را یک برنامه نویس می داند و ارتباطش با بخش مالی سایت را انکار می کند؟

همین جا اعلام می کنیم در صورتیکه سینا جهانبخش همکاری خود با پلیس فتا و مالباخته ها را اثبات کند و شاکیان را راضی به انصراف از شکایت کند، تمامی اطلاعات وی از سایت وب آموز حذف خواهد شد.

خروج از نسخه موبایل