کلاهبرداری شرکت تلفیق هنر

 

این مدارک منتشر شده توسط شرکت تلفیق هنر رو با هم بررسی میکنیم ببینید کلاهبردار چطور برای خودش پروفایل ساخته و این آخوند ناآگاه و یا مجرم چطور نادانسته از یک مجموعه کلاهبردار حمایت میکنه.

⭕️ مدرک اول : مدرکی با عنوان مرکز سرت آکسفورد انگلستانه که با هویت دامنه ای به اسم oxfordcert.co.uk اعتبار داده شده. سایت رو باز کنید و ببنید به نظر میاد خب سایت مربوط به یک شرکت معتبر در انگلستانه ولی واقعیت چیه؟!

⭕️ محمد حسین ظلی 09124231743 فقط یکی از افرادی است که درحال فروش مدارک جعلی با عناوین جعلی است، این افراد یه وب سایت ساده با زبان انگلیسی میزنن (ممکنه فردی رو هم انگلیس داشته باشن شرکتی رو هم ثبت کرده باشن که هزینش ۳۰۰ پاند بیشتر نیست) و از این سایت برای کلاهبرداری و فروش مدرک استفاده میکنن!
در این مثال وب سایت ها چه بخش خارجی oxfordcert.co.uk چه دکونهای داخلی http://armcert.com بر روری سروری در ایران میزبانی شده 130.185.74.195 !

⭕️ شماره موبایلش رو سرچ کنید در اینترنت 09124231743
#تلفیق_هنر
#کلاهبرداری
#مدارک_جعلی

https://webamooz.com/wp-content/uploads/2019/07/oxfordcertt.mp3?_=1

 

⭕️ تماس من با کلاهبردار محمد حسین ظلی ، عامل فروش مدارک جعلی !
شاید باور نکنید ولی اینا حتی این مدارک و ایزو ها رو به بخش هایی از دولت هم فروختن!

⭕️ محمد مدرس صادقی به همراه یک پزشک ساکن استرالیا شرکتی رو در انگلیس ثبت کردن و وب سایتی به اسم oxfordcer.co.uk رو به عنوان شرکت مورد تایید انگلستان برای صدور مدرک به ملت معرفی میکنن.
این فرد همزمان در ایران هم شرکتی ثبت کرده به اسم آزمون راویان مدیریت و خب با این ترکیبی که سر هم کرده سالهاست داره مدرک جعلی بی ارزش میفروشه به یه سری از خودش بدتر که هویت سازی کنه براشون!
⭕️ همزمان به دنبال یه سری کارچاقکن مثل محمد حسین ظلی هم میگرده که براش مدارک رو بفروشن! اگر به سایتش مراجعه کنید میبینید با یکی دو تاشون هم بهم زده مثلا نوشته اون یکی سایت قانونی نیست ?

این مدارک در هیچ نقطه ای از کره خاکی اعتبار ندارن و صرفا به درد همون مرتضی مرتضوی #تلفیق_هنر میخورن که باهاش کسب و کارش رو قانونی جلوه بده!

این گزارش ناقصه ولی اگر وقت بشه بررسی میکنیم چه بخش هایی از دولت از این شرکت مدارک ISO جعلی گرفتن!

⭕️ توضیحات فردی که خودش رو وکیل شرکت آکسفورد سرت معرفی کرده در رابطه با بررسی وب آموز و صدور مدارک جعلی.

⭕️ حالا پاسخ ما:
مگر ادعا نمیکنید شرکتی انگلیس دارید؟ خب نمایندمون رو طی ۳ روز آینده میفرستیم به آدرس شرکت در لندن دفتر شما رو بازدید کنه! نتیجش رو هم اعلام میکنیم موافقی آقای وکیل؟

⭕️ امروز صبح فردی که خودشو وکیل شرکت آکسفورد سرت و دفتر ایران شرکت آزمون راویان مدیریت با آدرس http://armcert.com معرفی کرده بود توضیحاتی داد که ما نماینده دفتر لندنیم و …
خب ما امروز رفتیم از دفتر لندنشون به آدرس : DEPT 1007 196 HIGH ROAD
WOOD GREEN
بازدید کردیم یه سرتیفیکیت هم برای وب آموز بخریم چه ایرادی داره ما هم سرتیفای لندن بشین؟!

⭕️ در این آدرس شرکت CORDON BELL MAIL SERVICES
قرار داره http://cordonbellmailservices.co.uk/contact.html
که با کمی هزینه ماهیانه ، مرسوله های پستی شما رو میگیره براتون میفرسته (پراکسی)
#تلفیق_هنر
#کلاهبرداری
#مدارک_جعلی
حالا برید سرچ کنید چه سازمانها و اشخاصی رو سرتیفای انگلیس کرده این شرکت کلاهبردار.

خروج از نسخه موبایل