خیانتی به اسم ارزش افزوده

حتما بارها تبلیغات شارژ و اینترنت رایگان در اینترنت را دیده اید ، چرا این شرکت های به شما اینترنت رایگان میدهند؟
یکی از این شرکت ها به اسم ویراوس را بررسی میکنیم:

این شرکت با آدرس viravas[.]com برای گرفتن قربانی بسیار فعال است نمونه تبلیغات این شرکت:

https://webamooz.com/wp-content/uploads/2019/08/viravas.mp4

اینجا شما رو به این آدرس میفرسته : http://golfanap.com/landing/new/mosabeghe که اینجا آرشیو شده http://archive.is/bs2Mj
قربانی به دنبال گرفتن شارژ شماره موبایل خود را وارد میکند، اپراتور هزینه ای نکرده چون داره چیزی رو به شما هدیه میده که هزینه ای برای خودش ندارد.
حالا قربانی عضو سرویسی بی ارزش شده که داره روزانه از ۵۰۰ تومان از حسابش پول کسر میکنه. همچنان این شرکت ها افراد نا آگاه زیادی رو به تور کلاهبرداری خودشون میندازن و این افراد از این سرویس ها خارج نمیشن و از زمان ورود تا روزی که بفهمن چه اتافی براشون افتاده روزی ۵۰۰ تومان به اپراتور و این شرکت ها پرداخت کنن! اگر نمیدونید در مورد چقدر پول صحبت میکنیم این نمونه ویراوس نمونه خوبی است چون دیتابیس این شرکت به دلیل ضعف امنیتی سایت این شرکت در دست ماست و میشه بررسیش کرد.

لیستی متشکل از 1406570 شماره موبایل عضو شده اند که تنها ۵۵٪ این تعداد از سرویس لغو عضویت کردند و ۴۵٪ همچنان اطلاعی ندارن که چه کلاهی سرشون رفته با یک محاسبه ساده  632956 نفر هنوز دارن روزی ۵۰۰ تومن به این شرکت پول میدن یعنی روزی بیش از ۳۱۶ میلیون تومان! ماهی 9494340000 تومان!
بروز رسانی:
دوستی توضیح داد که این رقم به دلیل اینکه همه این ۶۳۲۹۵۶ نفر شارژ ندارن صحیح نیست و بین ۱۰ تا ۳۰ درصد روزانه شارژ میکنن.
پس با محاسبه این فاکتور ۳۰٪ اون ۹ میلیارد تومن رو حساب کنید، میشه ماهی بیش از ۲ میلیارد تومان که ۵۰٪ برای اگریگیتور و اپراتوره و میمونه یک میلیارد تومان خالص ماهی به جیب علیرضا هاشمی.

سوال ولی همچنان باقی است: بابت چه سرویسی؟ شما از این شرکت اگر سرویس دیدید به ما اطلاع بدید!

این لندینگ پیچ های کلاهبرداری توسط فردی به نام علیرضا هاشمی با شماره موبایل 0912***3517 ساخته شده ، ببینید علیرضا برای”هاب بهشتی”به دنبال چه نیرویی با چه تخصصی میگرده (دلیلش اینه که بیش از این هم نیازی ندارن، هدف فقط یک سرویس سرکاریه که ملت عضوش بشن).
⭕️ یادآوری میکنم که محمدرضا سوهانیان مدیر مجموعه هاب بهشتی ، مدیر سابق ارزش افزوده همراه اول بوده و با کوله باری از تجربه اینجا تولید ثروت میکنه!
روزی ۱ میلیارد تومان میشه کلاهبرداری از ۲ میلیون نفر در هر روز!

⭕️ تصویر علیرضا هاشمی که با سو استفاده از زنان و عناوین جعلی مردم رو تشویق به عضویت در سرویس های ارزش افزوده میکنه.

ما به دلیل ضعف طراحی سایت این شبکه توانستیم شماره هایی که این دزدان قربانی گرفته بودند رو برداریم اینجا و اینجا و اینجا میتونید لیست شماره ها را دریافت کنید، این لیست شامل 1406570 شماره تلفن است که عضو سرویس های بی ارزش این شرکت شدن.
در انتها گزارش این دزدی به صورت ویدیو و مصاحبه با برخی از قربانیان رو اینجا ببنید (این گزارش قبل از بررسی دقیق شماره ها بوده لذا رقم دزدی کمتر برآورد شده)

https://www.webamooz.com/wp-content/uploads/2023/03/yOSlL9T6Ccs.mp4
خروج از نسخه موبایل