دستگاه جعلی تشخیص بمب؟ دستگاه ردیاب مواد جامد و مایع؟ کرونا یاب؟

 

قبل از هر چیزی ابتدا ویدئوی زیر را مشاهده نمایید

دستگاهی که در ویدئوی بالا مشاهده کردید در تاریخ ۲۰ اردیبهشت ۹۷ به عنوان «دستگاه ردیاب هر نوع ماده جامد و مایع» و در تاریخ ۲۷ فروردین ۹۹ به عنوان «دستگاه ردیاب ویروس کرونا یا مستعان ۱۱۰» معرفی شد!

 

 

این دستگاه که در اصل یک دستگاه جعلی تشخیص بمب در انگلیس بوده، سال ها پیش عوامل سازنده آن محکوم شدند. اما واقعا چرا؟

گویا این ویدیو تست عملی دستگاه مستعان ۱۱۰ سپاه است.

 

در ویدئوی زیر مشاهده می کنید که چطور استاد ما ذخیره مس پیدا میکنند!

در رابطه با افتضاح دستگاه مستعان ۱۱۰:

کلاهبردار کامبیز گلشنی مخترع این دستگاه قلابی، اختراعش را در سال ۱۳۹۵ ثبت کرده و همانطور که میبینید اختراعش هم اکنون اعتباری ندارد!

عنوان “سمت یاب مواد منفجره تا شعاع 200متر”

“این کاوشگر با معرفی ماده مد نظر به آن با ایجاد اثر های الکترو استاتیکی به آشکار نمودن زاویه ای مواد مفروض معرفی گردیده در اطراف کاوشکر در فواصل دور و نزدیک تا حد ۳۰۰ متر منجر می شود و می توان حدود استقرار مواد پنهان را تعیین نمود”

 

فایل توصیف اختراع “سمت یاب مواد منفجره تا شعاع ۲۰۰متر” به شماره اختراغ ۹۱۳۷۷ – اینجا ببینید

پس از مطالعه فایل مذکور متوجه خواهید شد که یک فایل بدون اطلاعات علمی را مطالعه کرده اید! در بخشی از توضیحات اشاره شده که:

“می توان دستگاه HEDD1 را می توان نام برد ولی این دستگاه ادعایی تفاوتهای عملیاتی زیاد و مزیت های فراوان به آن دارد”

این به این معناست که دستگاهی که این کلاهبردار ساخته است کیفیت بالاتری دارد! و اما HEDD1 را در اینترنت جستجو کنید!

دستگاه با عنوان HEDD1 از خانواده دستگاه های قلابی تشخیص مواد منفجره Sniffex هستند. کلاهبرداری بزرگی با این دستگاه ها در جهان بر روی کشور های بدبخت و بیچاره وجود دارد که تقریبا به همه این کشور ها دستگاه تقلبی را با نام Magic wand یا عصای جادویی میفروشند

وب سایت رسمی این محصول (HEDD1) از دسترس خارج شده است اما مدل کلاهبرداری و جعلی آن همچنان با اسامی مختلف بر روی کشور های جواب میدهد! شرکت کامبیز گلشنی نیز از همین روش کلاهبرداری استفاده کرده است!

در سال ۲۰۱۰ نتیجه یک تحقیق بی بی سی منجر به توقف صادرات دستگاه های ADE-651 به عراق و افغانستان شد، دولت عراق برای هر دستگاه ۴۰ هزار دلار پول پرداخت کرده بود! و تا آن زمان این شرکت ها چیزی حدود ۸۵ میلیون دلار سود کرده بودند.

 

بد نیست بدانید که جیمز مککورمیک سازنده عصای جادویی ADE-651 به ۱۰سال حبس محکوم شد! سازنده GT200 به ۷ سال زندان محکوم شد، سازنده Alpha 6 به ۳ سال زندان و اما از سازنده همین دستگاه در ایران تقدیر و تشکر گردید!)

بد نیست بدانید که این محصول جعلی تنها در خاورمیانه به فروش می رود! ضمنا کلاهبرداران این عصای جادویی (که در واقع یک مدل ثابت هست و نوع دیگری ندارد) را با اضافه کردن قطعات در قالب مدل های جدید به فروش می رسانند

طبق ادعای یک افسر عراقی، این کشور با وجود اینکه می داند این دستگاه  ها کار نمی کنند دستوری در جهت ممنوعیت استفاده ازین دستگاه را صادر نکرده است!

برگردیم به مستندی که بر اساس آن کلاهبردار کامبیز گلشنی اختراعش را ثبت کرده است. این کلاهبردار اشاره کرده بود که نسخه بومی بهینه شده نسخه HEDD1 است

این بروشور از سایت کلاهبرداری که در حال حاضر یک نسخه از  HEDD1 میفروشد را اینجا ببینید

کلاهبردارها با شرکتهای جعلی مختلف در قالب فروش HEDD1 به دنبال کشورهای بدبخت می باشند، نمونه ای از این کلاهبرداری در سال ۱۳۹۱

که البته در حال حاضر تغییر کاربری داده و خدمات اسکورت ارائه می دهد!

وب سایت قبلی

وب سایت جدید

تاریخچه دوزینگ Dowsing به قرن ۱۶ میلادی بر میگردد، زمانی که آلمانی ها با یک تیکه چوب Y شکل به دنبال معدن می گشتند.

برخی هم معتقد هستند که شیاطین این چوب را تکان می دهند – منبع

 

با ادعای کلاهبردار وطنی باید تاریخ را به دو قسمت قبل از گلشنی و بعد از گلشنی تقسیم کرد.

خروج از نسخه موبایل