درآمد هزار و دویست میلیارد تومانی همراه اول از محل ارزش افزوده

اگر از رقم های درآمد همراه اول از محل ارزش افزوده تعجب کردید یادآوری میکنم که تیر ماه ۱۳۹۵ مرتضی براری معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر از درآمد هزار و 200 میلیارد تومانی همراه اول و هزار میلیارد تومانی برای ایرانسل و رایتل از محل ارزش افزوده داد. منبع

همراه اول و مدیرانی همچون مرتضی براری بارها از این رقم ها هیجان زده شدند قبلا ولی چیزی را که به ما نگفتن اینست که ‌‌”بابت چه خدماتی؟”

ملت شما ۲ سال پیش اصلا تبلیغ هم نمیدیدید ولی درآمد همچنان هزار میلیاردی بود این یعنی کثافت عمیق تر از برآورد ماست!

دعوت میکنم تا رشته توییت جنجالی ابوذر مهرمنش (مدیر کل جدید ارزش افزوده همراه) را اینجا ببینید
ایشون خبر از وجود ۴۰۰ شرکت فعال وس دادند ولی به ما نگفته اند خروجی این شرکت ها چیست چرا ایشون لیستی از سرویس های جذاب ارزش افزوده رو به همراه درآمدشون منتشر نمیکنند؟

نظر ابوذر ایران منش در مورد درآمد بالای ارزش افزوده

ایشون معتقد هستند که اعداد درشت درآمد ‌VAS نباید شما را به اشتباه بندازد چون تولید محتوی و بازاریابی هزینه بالایی دارد!

بخش اینکه در مورد چه سرویسی مفیدی حرف میزنن به کنار ولی همه ما با گوشت و پوست و استخون معنی بازاریابی رو اینروزا با بکشید‌ بالا و شمارتو وارد کن حس کردیم!

در بخش دیگری از سخنان، این مدیر کل میفرمایند که آمادگی حضور در بازارهای جهانی و صادرات دارند!
ملت! ارزش افزوده ایران به افغانستان صادر شد، به دلیل دزدی ذاتی این مدل کسب و کار اپراتور روشن افغاستان فعالیتش را متوقف کرد.

ایشان آمادگی خودش را برای انتشار دوره ای رضایت مشتریان اعلام کرد!

شاید داره در مورد همان۷۳٪ مردمی حرف میزند که به گفته رئیسش حمید فرنگ از ارزش افزوده راضی هستند!

سوال!

شما که دنبال شفافیت هستید لیست سرویس های پر درآمد ارزش افزوده را منتشر کن! چرا نباید افتخار کنید به ساخته هاتون؟

ملت!

بیش از ۶ سال این زالو صفتان با چیزهای من درآوردی به اسم ارزش افزوده و توصیفش به اسم پرداخت درون اپراتوری از میلیون ها شهروند ایرانی کلاهبرداری کردند، چیزی که شما میبینید در دنیا کلاهبرداری است!

ابوذر مهرمنش در حالی شنیدن صدای مخالف رو به بقیه توصیه میکنه که منو بلاک کرده! (تنها کسی که داره فضای ارزش افزوده رو رصد میکنه)

حرف حساب!

مردم، من حرف بدی میزنم؟ اصلا ارزش افزوده خوبه و من روانی ام اینا هم که #شفافیت دوس دارن ، چرا لیست ۱۰ سرویس پرکاربردی که به واسطه اون هزارمیلیارد درآمد داشتن رو منتشر نمیکنن؟

خروج از نسخه موبایل