بررسی سوابق ناصر قدیر کاشانی اسپانسر برنامه اول مارکت و حالا خورشید

نام: ناصر قدیر کاشانی

لقب: ناصر تمساح، حاج ناصر

افتخارات: کسب بیشترین درآمد همراه اول از تبلیغات ارزش افزوده به نام اول مارکت، تبلیغات انحصاری در برنامه دورهمی مهران مدیری و حالا خورشید رضا رشیدپور.

میزان درآمد ماهیانه: ۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان محل درآمد کلاهبرداری با ارسال عدد ۱ به ۳۰۸۰ با وعده برنده شدن بی ام دبلیو.

در این مطلب قصد داریم با یک کلاهبرداری میلیونی از مردم ایران با همکاری صداوسیما بپردازیم جوان دیپلمه متولد ۱۳۶۰ که به گفته خود مدتی از دست طلبکارانش فراری بوده یکباره اسپانسر بهترین برنامه های صداوسیما میشود و جیب میلیون ها ایرانی را میزند و صدای هیچ کس هم در نمیاد!

جالب است بدانید که ارزش دلار در سال ۱۳۹۵ در حین پخش برنامه دورهمی حداکثر ۴ هزار تومان بوده است و این یعنی در  آن زمان ناصر قدیر کاشانی ماهیانه چیزی حدود ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار دلار درآمد داشته است!

البته طبق ادعای این فرد (در صورت صحیح بودن این ادعا) این افراد ماهیانه دو خودروی بی ام دبلیو و تعدای تبلت نیز به عنوان جایزه به مردم اهدا می‌کردند که در برابر این مبلغ هنگفت رقمی نیست.

داستان اسپانسری دورهمی از چه زمانی شروع شد؟

در سال ۱۳۹۵ ناصر قدیر کاشانی به کمک تبلیغات در برنامه های پرمخاطب صداوسیما مانند حالا خورشید رضا رشیدپور و دورهمی مهران مدیری و با وعده جوایزی مثل خودرو BMW موفق شد جیب میلیونها ایرانی را بزند به اینصورت که هر مخاطب برای شرکت در قرعه کشی باید پیامکی را ارسال میکرد و به محض ارسال مبلغ 10 هزار تومان باید پرداخت میکرد و این رقم به صورت ماهیانه از حساب این فرد کسر میشد که بسیاری اطلاع نداشتند. در برنامه ها ادعا میشد که پس از عضویت شما به اپلیکیشن های اول مارکت به ارزش 200 هزار تومان دسترسی دارید.  تشویق مردم به برنده شدن در مسابقه ای بی ارزش و عضو کردن آنها در سرویس ارزش افزوده اپراتورها هدف برنامه ها بود، در هیچ برنامه ای به مخاطب اعلام نشد که اگر شما آیفن دارید از اساس این مارکت به کار شما نمیاد ولی 10 هزار تومان از آنها به صورت ماهیانه کسر میشد!

اما در این میان تعداد صدای اعتراضی هم بلند شد که اینجا می توانید مطالعه کنید  (آرشیو) اما متاسفانه هیچ وقت صدای این افراد شنیده نشد. متاسفانه تا پایان کابوس ارزش افزوده(وس)، تنها اول مارکت مبلغ 441,600,000,000 تومان از مردم کلاهبرداری کرده که نیمی از این درآمد به اپراتور و مابقی مستقیم به جیب ناصر قدیر کاشانی ملقب به “ناصر تمساح” واریز شده است.

ویدئوی زیر از صفحه سجاد صبحی پیمانکار پروژه ناصر قدیر کاشانی گرفته شده است که تنها بخشی از زندگی لاکچری ناصر قدیر کاشانی که امروز “حاج ناصر” شده است را نشان میدهد، زندگی که با پولهای کلاهبرداری شده از مردم برای خود ساخت.

بخش دیگری از سرمایه مردم که به جیب ناصر قدیر کاشانی رفته است تبدیل به نمایشگاه ماشین های لوکس اتومارکت شده .

تصاویر زیر هم برگرفته از صفحه اینستاگرام برادران قدیر کاشانی می باشد.

ناصر قدیر کاشانی با استفاده از سرمایه مردم بنگاه‌های زیادی را تاسیس کرده که برخی از آنها به نقل از وبسایت این فرد به شرح زیر می باشد

اول سازان : فعالیت ساخت و ساز – http://avvalsazan.ir

یدک مارکت : قطعات یدکی – yadakmarket.com

فیلم مارکت

خدمات اول

اتومارکت

خیریه بنیاد اول

اول مارکت (مارکت اپ اندروید) – avvalmarket.ir

جالب است بدانید که دفتر کاری مهران مدیری طبقه دوم ساختمان ناصر قدیر کاشانی است! صحنه های آخر سریال “دراکولا” دقیقا در دفتر مهران مدیری در همین ساختمان فیلمبرداری شده است.

برگردیم به سال 1389 زمانی که ناصر قدیر کاشانی اولین آگهی روزنامه رسمی به اسمش ثبت شده، شرکتی به نام خدمات اول مبین صبا . در بین دیگر افراد این شرکت نام محسن سجادی نیا یا همون محمود سیف به چشم میخوره، گردانندگان اصلی هولدینگ یاس (که بعد از پرونده سنگین اختلاس منحل شد- بر اساس خبرهای باز سردار مسعود مھردادی در بازداشت است) متعلق به بنیاد تعاون سپاه.

خروج از نسخه موبایل