ریشه دواندن شبکه های قمار در کشور به لطف بی خیالی مسئولین کشور!

سردار کمال هادیانفر، رییس پلیس فتای ناجا در نشست خبری ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷:

 

برخورد پلیس با گردانندگان و استفاده کنندگان سایت های قمار و شرط بندی و گلایه سردار از PSP های متخلف.

ویدیوی فوق که مربوط به 9 اردیبهشت 1397 (928 روز پیش) و نشست خبری ریس پلیس وقت فتای ناجا سردار هادیان فر می باشد را دیدید.

اما سوال وب آموز از مسئولین این است که چرا وقتی یک مسیر سه ساله را در پیش گرفته اید و نتیجه نگرفتید به فکر اصلاح روش نیستید و با تشکیل یک تیم متخصص اقدام عملی نمی‌کنید؟

شبکه های قمار و همه جرایم سایبری امروز و هر آنچه که در آینده به وجود خواهند آمد (که بسیار شدید هم خواهد بود) به دلیل فاسد بودن دستگاه بانکی کشور است و بدون راه اندازی سیستم تشخیص تقلب و اعتبارسنجی تمام مبارزات یک کار بیهوده، اتلاف وقت و هدر دادن بیت‌المال است.

در نمونه های اخیری که در وب آموز بررسی کرده‌ایم نیز دیده اید که چطور فرزاد وجیهی از گروه کلاهبرداری آرون از ترکیه به دنبال کارت بانکی اجاره‌ای است.

ما در وب آموز موارد زیادی را جهت اثبات بررسی کرده‌ایم و برای نمونه هم درچند روز آینده اسنادی از فساد درون بانک مرکزی را بر اساس اطلاعات آزاد و روزنامه رسمی کشور منتشر میکنیم که بدانید چقدر کار از کار گذشته است!

شما دوست عزیزی که در حال مطالعه این متن می باشید باید بدانید که موضوع اصلی این است که آیا آقایان در مسیر درست در حال پیشروی هستند یا خیر. آیا زمان اوضاع را بهبود می بخشد؟ قطعاً جواب ما خیر است و توصیه می‌کنیم که منتظر پرونده آقایان در بانک‌مرکزی باشید.

 

خروج از نسخه موبایل