کسب سود هزار درصدی بواسطه ارز مجازی توسط پسر ۱۶ ساله!

فردی که در زیر تصویر آن را مشاهده می کنید فردیست به نام قاسم حسین آبادی. این فرد که مدیر انتشارات و موسسه دور اندیشان است. حوزه فعالیتش آماده کردن افراد برای آزمون وکالت می باشد. کتاب‌هایی که تاکنون توسط این فرد منتشر شده هم در رابطه با همین موضوع بوده است.

اما موضوع ما در رابطه با خود شخص قاسم حسین آبادی نیست و قصد داریم در رابطه با پسر ایشان صحبت کنیم.

آقای قاسم حسین آبادی دارای یک فرزند پسر ۱۶ ساله به نام محمد متین حسین آبادی هستند که با کمک امتیازات و امکانات پدر کتاب هم نوشته و این کتاب در آمازون هم ثبت شده و امروزه این فرد با یک مشت ادعای واهی و تعریف قصه های دروغین موفقیت در حوزه بیت کوین در حال جذب سرمایه مردم و خرید شت کن و همچنین فروش این کتاب است.

اما نکته جالب اینجاست که کتاب محمد متین حسین آبادی یک راز دارد که ما این راز را به شما خواهیم گفت!

اگر به قیمت دلاری کتاب توجه کنید قیمت ۲۰۰ دلاری را مشاهده خواهید کرد که یا این قیمت گزاف در واقع نسخه انگلیسی این کتاب از اساس قرار نیست خریداری شود و تنها هدف از قرار دادن این کتاب در سایت آمازون ایجاد رزومه برای موفقیت سازی پسر توسط پدر است! (شگرد کسب و کارهای خاکستری برای هویت سازی)

این نوجوان که هنوز درسش هم تمام نشده است بجای نوشتن تکالیف مدرسه به کمک پدر پر و بال پیدا کرده و با ایجاد رزومه ساختگی سعی بر جذب سرمایه مردم دارد که در نهایت برای وی سود و برای مردم ضرر و زیان را در پی دارد.

 

 

در ویدئوی زیر مشاهده میکنید که چطور این نوجوان به یارانه بگیران توهین میکند:

 

 

 

 

 

اما در تصویر زیر میبینید که پدر همین فرد تا آخرین نویت یارانه را دریافت کرده است!

در نظر داشته باشید که در این نوع سرمایه گذاری ها خبری از سود هزار درصدی نیست و همه اینها توسط کلاهبردارن سایبری برای جلب اعتماد شما مطرح می شود.

فراموش نکنیم که این همه رزومه سازی برای یک پسر ۱۶ ساله بی دلیل نیست و این پدر و پسر صرفا به دنبال هویت سازی جعلی هستند. البته ناگفته نماند تلاش های این دو نفر برای ثبت نام در ویکی پدیا و سایت های خارجی بعنوان نویسنده در کمترین حالت گرفتن تیک آبی اینستاگرام و گمراه کردن بیشتر کاربران است (نمونه ای از این مورد را اینجا ببینید)

خروج از نسخه موبایل