درمان قطعی کرونا کشف شد!

به جهان عاری از کرونا خوش آمدید!

این در واقع تیتر خبری است که علاءالدین جاسمی زرگانی یکی از بیمه شده های وب آموز که ویدئوی آن را در کانال خود منتشر کرده است.

علاءالدین جاسمی زرگانی هر از چندگاهی یک بازی بامزه از خود در می آورد که باعث می شود بیمه نامه وی را به صورت دوره ای تمدید کنیم!

این دکتر قلابی بعد از فرو کردن شلنگ آب در باک ماشین ملت و ریختن برگ های نیوتن و همینطور ثبت گاز جدید با نام جاسمی زرگانی در جدول تناوبی! و در نهایت لرزاندن تن و بدن مندلیف در گور امروز به کمک ارتعاشات صوتی کرونا را هم درمان میکند 🙂
طبق معمول نیز هیچ مسئولی وجود ندارد که با این افراد برخورد کند

جاسمی زرگانی در این ویدئو توضیح می دهد که قرار است درمان کووید ۱۹ را به مردم هدیه کند.
جاسمی با این ادعا که خود را مخترع سامانه آب سوز در ایران و جهان می داند، صراحتا ادعا می کند که درمان قطعی برای کرونا پیدا کرده است.

قبل از هر چیزی ابتدا این ویدئو را با هم ببینیم:

درمان کرونا با ایجاد ارتعاشات و نوسانات صوتی طولی و یا عرضی یا با ایجاد نوعی آشفتگی توسط صدا

در این ویدئو جاسمی زرگانی مدعی می شود که پس از تحقیقات و آزمایش‌های مختلف میدانی به روشهای مختلف درمان دست یافته است و با توجه به اینکه فرآیند اخذ مجوز برای ورود این روش های درمانی زمان‌بر بود و با اشراف به اینکه روزانه تعداد زیادی از هموطنانمان به دلیل ابتلا به بیماری کووید ۱۹ از دست می‌روند تصمیم به این گرفت که ساده ترین و در دسترس ترین روش درمانی ممکن که بی خطر و آسیب است را رایگان در اختیار عموم مردم قرار دهد.

روش درمانی جاسمی زرگانی به این صورت است که شخص می بایست به مدت ۴۰ تا ۶۰ دقیقه در معرض امواج صوتی با بسامد بالا و پایین با صدای بسیار زیاد قرار بگیرد.

همینطور زرگانی مدعی می‌شود که طی آزمایش‌های انجام شده بعد از انجام این فرایند حس بویایی و چشایی بازگشته و آرام آرام سرفه قطع میشود.

جاسمی زرگانی توصیه می کند که برای انجام این کار از ضبط در خانه و یا در خودروی شخصی با پخش یک موزیک ریتمیک با نوسانات زیاد استفاده کنید!

این فرد همینطور تاکید می کند که صدای موسیقی باید آنچنان بالا باشد که اگر شخصی در کنار شما حضور داشته باشد نتواند شدت صدای موسیقی را تحمل کند!! در پایان طبق ادعای جاسمی زرگانی پس از انجام این کار مشاهده خواهید کرد که پس از چند ساعت اثرات بیماری از بدن شما به تدریج خارج خواهد شد!

خروج از نسخه موبایل