بررسی حواشی رسانه ای احضار آذری جهرمی از منظر جیره خوار ها و افراد ناآگاه

چندی پیش در خبرها خوانده ایم که دادنامه ای علیه آذری جهرمی وزیر ارتباطات منتشر شد. تقریبا در همه این اخبار خواندیم که وزیر ارتباطات به دلیل عدم فیلترینگ اینستاگرام باید پاسخگو باشد و علت احضار وی نیز همین موضوع می باشد.

بلافاصله پس از انتشار این اخبار (احضار آذری جهرمی بدلیل فیلترینگ اینستاگرام) در رسانه های مختلف حواشی بسیار مختلفی رخ داد که بلافاصله جیره خوار ها، قرارگاهی ها و افراد ناآگاه با انتشار پیام هایی هدفمند مدعی شدند که موضوع احضار آذری جهرمی ارتباطی با  حواشی اخیر فیلترینگ اینستاگرام ندارد.

این افراد در پیام های مختلفی مدعی شدند که وزیر ارتباطات آذری جهرمی به دنبال ساخت یک قربانی از خود است و حتی در برخی پیام‌ها افراد مدعی شدند که آذری جهرمی در حال ایجاد محبوبیت برای انتخابات ۱۴۰۰ است.

در تصویر زیر نظر حسینی پارسا را می بینید که اگر مهرداد بذرپاش وجود نداشت معلوم نبود این فرد به چه کاری مشغول بود!

اما پس از انتشار این پیامها دادستان کل کشور در یکی از مصاحبه های ویدئویی خود صراحتاً عنوان کرد که یکی از موضوعات اصلی در رابطه با احضار آذری جهرمی فیلترینگ اینستاگرام است.

 

اما به نظر شما انتهای ماجرا چه شد؟

در واقع همین افرادی که در رابطه با احضار آذری جهرمی پیام هایی را منتشر می کردند، دادستان کل کشور را پس از انتشار مصاحبه‌ ویدئوی فوق مورد حمله رسانه ای قرار داده و وی را به عنوان باگ قوه قضاییه معرفی کردند.

خروج از نسخه موبایل