پروفسور قلابی علی احتشامی از دانشگاه‌های مجازی جهان اسلام و بررسی مدرک دکتری علی معارفی از شرکت کلاهبردار آی نوتی

پیش تر در رابطه با شرکت کلاهبردار آی نوتی در وب آموز نوشته بودیم. در صورتی که می خواهید با این شرکت بیشتر آشنا شوید این مطلب را اینجا بخوانید.

محتوا پنهان

پس از تنظیم و تدوین مطلب در مورد شرکت آی نوتی و انتشار آن در وب آموز این شرکت کلاهبردار متنی را تحت عنوان جوابیه در وبسایت خود منتشر کرده و مطالب وب آموز را جعلی خواند! جوابیه آی نوتی را بخوانید. آرشیو

اما در این مطلب قصد نداریم که به ادعاهای دروغین آی نوتی پاسخ دهیم. و در واقع تمرکز ما در این مطلب روی این موضوع است که چه زمانی علی معارفی سرشاخه گلدکوئست مدرک دکترای خود را گرفته و برچه اساسی خود را دکتر می نامند!

تعطیلی وب آموز برای همیشه به یک شرط!

پیش از از پرداختن به مبحث آی نوتی به شما تضمین می‌دهیم در صورتی که آقای دکتر علی معارفی مدرک دکترای خود یا کارشناسی ارشد و یا حتی مدرک کارشناسی خود را منتشر و پس از بررسی در وب آموز قانونی بودن آن محرز شود ضمن عذرخواهی از ایشان مجموعه وب آموز را برای همیشه تعطیل می‌کنیم!

پس از از پرداختن به موضوع مدرک جعلی دکترای علی معارفی و انتشار مطلب فوق در وب آموز این مجموعه کلاهبردار مدرک زیر را در کانال تلگرامی خود منتشر شد نموده است:

در این پست تلگرامی علی معارفی به دلیل تلاش های شایسته و قابل تحسین نشان دکترای افتخاری در مدیریت را از کالج علوم مدرن لندن دریافت کرده است

بررسی صحت مدرک دکتری کلاهبردار علی معارفی!

خب تا به اینجا طبق قولی که داده ایم باید وب آموز را برای همیشه تعطیل کنیم! اما قبل آن باید مدرک را مورد بررسی قرار دهیم:

این مدرک توسط مجموعه ای به نام London modern science college صادر شده است که آدرس وب سایت آن نیز http://www.lms-college.com می باشد.

در لینک زیر هم میتوانید کد رهگیری مدرک آقای علی معارفی به شماره ۷۵۲۶ وارد کنید و مطمئن شوید که این مدرک از همین مجموعه صادر شده است.

http://www.lms-college.com/Student.aspx

نکته: در حال حاضر و پس از بررسی های وب آموز وب سایت این مجموعه کاملا از دسترس خارج شده است.

به نظر شما چرا سایت یک دانشگاه انگلیسی باید روی آی پی ایرانی اجرا شده باشد؟ سایت Ims College بر روی آی پی ایرانی 45.94.255.154 هاست شده است که دامنه این وبسایت توسط آقای مصطفی آراسته از اراک با ایمیل pmasoft@gmail.com ریجستر شده است. دیگر دامنه هایی که روی این سرور قرار دارند را در زیر مشاهده می کنید:

shadramco.com
electricalpanels.ir
biigbank.com
betanir.com
mowaco.com

اما این وب سایت متعلق به کیست؟

مالک سایت و دانشگاه کسی نیست جز پروفسور علی احتشامی!

علی احتشامی کیست و در گذشته‌ (پیش از تاسیس دانشگاه) به چه کاری مشغول بوده است؟

این پروفسور قلابی قبل از تاسیس دانشگاه و حتی قبل از اینکه عنوان پروفسوری را به خود بدهد CRM یا پنل پیامکی می فروخت و در واقع همکار علی معارفی مدیر شرکت آی نوتی بوده است.

تا به اینجا تا حدودی متوجه شدیم که مدرک علی معارفی از کجا آمده است اما بیایید موشکافانه تر به قضیه نگاه بیندازیم. قبل از هر چیزی ابتدا دو مطلب زیر را مشاهده کنید:

?همراهان همیشگی آی نوتی

?مژده مژده?

?آی نوتی با توجه به فعالیت‌ها و سوابق قابل توجهش، موفق به اخذ مجوز فعالیت آموزش مجازی، در حوزه‌ی فعالیت‌های نرم افزاری آی نوتی، آموزش‌های MBA و DBA از شبکه دانشگاه‌های مجازی جهان اسلام (CINVU) شده است.
از این پس تمامی مدارک صادر شده از شرکت آی نوتی مورد تایید CINVU و معتبر در 57 کشور عضو این شبکه خواهد بود.

?همچنین به اطلاع می‌رسانیم جناب آقای علی معارفی (مدیر عامل شرکت گسترش طراحان نقش الماس) به مدت دو سال به عنوان “عضو محترم کمیته اقتصادی شورای عالی راهبردی دانشگاهی شبکه دانشگاه‌های مجازی جهان اسلام” منصوب گردیدند.

⏰منتظر خبرهای بعدی ما باشید

?@iNotiOfficial
? https://iNoti.com
?instagram.com/inotiofficial

#اطلاع_رسانی #خبر
? خانواده بزرگ آی نوتی
شرکت گسترش طراحان نقش الماس در طی یک تفاهم نامه، افتخار همکاری با شبکه دانشگاه های مجازی جهان اسلام کسب نموده است.

این شبکه در ۵۷ کشور دنیا (در حوزه‌های آسیا، آفریقا، اروپا و آمریکای جنوبی) عضو سازمان همکاری های اسلامی بوده و با محوریت علم و فناوری هوشمند جهت تبادل دانش، تجربیات و انتقال تکنولوژی فناوری هوشمند در جهان اسلام، در حال فعالیت می‌باشد.
۵۷ کشور عضو این شبکه، به تفکیک ۵۴ کشور در آسیا و آفریقا ، ۱ کشور در اروپا و ۲ کشور در امریکای جنوبی واقع شده است.
برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده‌ی لیست کامل کشورها و دانشگاه‌های مجازی هر کشور به تفکیک، بر روی لینک مقاله زیر کلیک کنید.
?https://bit.ly/2QraLMN

بیایید بررسی کنیم که در دانشگاه‌های مجازی جهان اسلام (CINVU) چه می گذرد؟

علی احتشامی که خود را پروفسور معرفی می‌کند و امروز در شبکه دانشگاههای مجازی اسلام به اختصار ‏CINVU نفوذ کرده است (آرشیو). همانطور که گفتیم در گذشته CRM یا همان سامانه پیامک می فروخت که وب سایت آن را می توانید اینجا مشاهده کنید. آٰرشیو

اما به لطف ضعف نظارت دستگاه ناظر و پس از اینکه علی احتشامی فضا را محیا دیده ، نه تنها به خود عنوان پروفسور داده بلکه امروز دانشگاه تاسیس کرده به ملت مدرک دکتری میده!

برخی از دارندگان مدرک جعلی از دانشگاه LONDON MODERN SCIENCE COLLEGE با مدیریت علی احتشامی

لیست زیر متعلق به افرادی است که از دانشگاه جعلی LONDON MODERN SCIENCE COLLEGE که متعلق به پروفسور جعلی و قلابی علی احتشامی می باشد مدرک اخذ نمودند و به احتمال بسیار از این مدرک جعلی برای پیشبرد اهداف خود استفاده می کنند.

جهت استعلام صحت مدارک افرادی که در لیست بالا مشاهده می کنید می توانید کد رهگیری آنها را در لینک زیر سرچ کنید:

http://www.lms-college.com/Student.aspx

نکته: پس از بررسی وب آموز مجموعه جعلی آی ام اس کالج بخش فوق را غیر فعال نموده است.

اما مسئله ای که با دانستن آن احتمالاً مغز شما سوت می کشد این است که شبکه دانشگاههای مجازی جهان اسلام که به اختصار CINVU نامیده می شود اعتبار خود را از دانشگاه جعلی پروفسور قلابی علی احتشامی کالج علوم مدرن لندن می‌گیرد.

نکته بسیار جالب تر اینجاست که آقای کریم نجفی برزگر که به عنوان دبیر کل شبکه آموزش مجازی جهان اسلام در حال فعالیت است مدرک خود را از همین دانشگاه اخذ نموده است.

در لیستی که در بالا برای شما قرار داده ایم ردیف ۳۶ را مشاهده کنید. در تصویر دیگری که در زیر مشاهده می کنید دیدار مسئولین از این مرکز نیز قابل تامل و دیدنی است. احتمالاً شما هم به همان چیزی که ما به آن فکر می کنیم فکر می کنید! اینکه چطور یک کلاهبردار توانسته یک مملکت را به سخره بگیرد که البته دور از انتظار هم نیست.

در صورتی که اطلاعات بیشتر از کالج علوم مدرن لندن می خواهید می توانید همین عبارت را سرچ کنید

انعقاد قرارداد مابین شبکه کلاهبردار بادران و شبکه جهانی دانشگاه های مجازی جهان اسلام

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید شرکت بادران نیز در یک تفاهمنامه‌ای با شبکه جهانی دانشگاه های مجازی جهان اسلام همکاری خود را آغاز نموده است. پیش تر در رابطه با کلاهبرداری شرکت بادران در وب آموز نوشتیم. شرکت بادران با رمز ارز کینگ مانی میلیون ها دلار از مردم کلاهبرداری کرده است.

چه کسانی از دانشگاه جعلی کالج علوم مدرن لندن مدرک گرفته اند؟

علی کریمی مرید موسس و مدیر موسسه مدیریت راهبردی اسلامی با کدهای رهگیری کدهای رهگیری 171370، 171372، 171371، 171369 دارنده دو مدرک MBA و دو مدرک DBA و همینطور با کدهای رهگیری 171236 دارای دکتری افتخاری می باشد.

علی برزگر معاون ارتباطات هم با کد رهگیری 171248 دارای مدرک DBA می باشد.

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید دکتر قربان شهریاری کاندید نمایندگی مجلس و رئیس دانشگاه پیام نور استان گلستان مدیرکل محیط زیست، رئیس دانشگاه غیر انتفاعی کمیل شهرستان کردکوی دارای مدرک دکتری افتخاری با کد رهگیری 171318 به اسم کالج علوم مدرن لندن می باشد.

بررسی اساتید کالج علوم مدرن لندن

اساتیدی که در کالج علوم مدرن لندن معرفی شده اند نیز به نوع خود جالب می باشند!
بیایید اساتیدی که به طرز ناشیانه ای تصاویر آنها در کالج علوم مدرن لندن جعل شده را بررسی کنیم
مدرس اول دکتر ادوارد مندز در واقع تد آلن نویسنده آمریکایی است که در کالج علوم مدرن لندن تنها با کت شلوار که البته با فتوشاپ بر تن وی کرده‌اند مدرس شده است!

اگر بعد از خواندن این توضیحات وب سایت کالج علوم مدرن لندن را مشاهده کنید احتمالاً تصور می‌کنید که کلاهبردار علی احتشامی قصد خنداندن شما را دارد اما در واقع چنین نیست :))

بیایید بدون حاشیه گویی مدرسه های دیگر را بررسی کنیم:

دکتر متا ویلسون که در حقیقت تصویر فتوشاپ شده وی متعلق به تصویر افسر ارتش رومانی می باشد!

پروفسور جیمز سلطان هم در حقیقت لورنز هاسنر موزیسین آلمانی می باشد که تصویر آن به عنوان مدرس در وبسایت کالج علوم مدرن لندن قرار داده شده است!

دکتر جونز راجر هم که به عنوان یکی از اساتید معرفی شده در حقیقت تصویر نمونه ثبت نام لاتاری آمریکا میباشد.

کلاهبردار علی احتشامی تنها با ساده ترین امکانات توانسته جمعی از مدرسین بین المللی را در کالج علوم مدرن لندن گردهم بیاورد!

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید مابقی اساتید و پروفسور هایی که در این وب سایت به عنوان مدرس معرفی شده‌اند جعلی هستند.

مدرسین جعلی که به عنوان مدرس در کالج علوم مدرن لندن معرفی شده اند را دیده اید بد نیست نگاهی به قانون مجازات استفاده غیرمجاز از عناوین علمی بیندازید:

استفاده از عناوین علمى دکتر، مهندس و مانند اینها که شرایط اخذ آن مطابق قوانین و مقررات مربوط تعیین مى‌گردد توسط هر فرد براى خود مستلزم داشتن مدرک معتبر از مراکز علمى و دانشگاهى داخلى و یا خارجى مورد تأیید رسمى وزارتخانه‌هاى علوم، تحقیقات و فناورى یا بهداشت، درمان و آموزش پزشکى و شوراى عالى انقلاب فرهنگى مى‌باشد. مرتکبین استفاده غیرمجاز از عناوین علمى مذکور به مجازات ماده (۵۵۶) فصل هشتم کتاب پنجم قانون مجازات اسلامى محکوم خواهندشد .
تبصره – استفاده غیرمجاز از عناوین فوق شامل استفاده در مکاتبات ادارى یا در تبلیغ عمومى از طریق وسایل ارتباط جمعى مانند رادیو، تلویزیون، روزنامه، مجله، تارنما (سایت) یا نطق در مجامع و یا انتشار اوراق چاپى یا خطى خواهدبود .
قانون فوق مشتمل بر ماده واحده و یک تبصره در جلسه علنى روز یکشنبه مورخ شانزدهم اسفند ماه یکهزار و سیصد و هشتاد و هشت مجلس شوراى اسلامى تصویب و در تاریخ ۱۳۸۸/۱۲/۲۵ به تأیید شوراى نگهبان رسید .
رئیس مجلس شوراى اسلامى
على لاریجانى

حال سوال ما این است که مدیران و مسئولین که از این دانشگاه جعلی بازدید نمودند دقیقاً از کدام بخش بازدید را انجام داده اند؟

آیا تاکنون مسئولی صرفاً جهت کنجکاوی از وبسایت این مجموعه و از بخش اساتید بازدیدی داشته است؟

آیا این مرکز ردیف بودجه بیت المال دارد یا خیر؟

در ادامه سوال فوق باید بگویم بله! در جدول مصارف دستگاه‌های اجرایی ملی بر حسب برنامه و خروجی ۱۴۰۰ که در زیر مشاهده می کنید مشخص است که شبکه دانشگاههای مجازی جهان اسلام دارای دو ردیف بودجه می باشد.

دو مجموعه مدیریت راهبردی اسلامی کوثر با مدیریت علی کریمی مرید و شبکه دانشگاه های مجازی جهان اسلام با مدیریت علی نجفی برزگر مملو از دکترهای قلابی میباشند که همه آنها مدارک جعلی خود را از دانشگاه پروفسور قلابی علی احتشامی که مدیریت دانشگاه جعلی کالج علوم مدرن لندن را به عهده دارد اخذ نموده اند.

تصاویر زیر نیز متعلق به دیدار این کلاهبرداران با ظریف و فیروزآبادی و برخی مسئولین دیگر می‌باشند!

  

اما لابلای این همه دکتر جعلی و قلابی گریزی هم به هلدینگ بانکی بین المللی پروفسور علی احتشامی که مدیر عامل آن میباشد بیندازیم 🙂 سرور وب سایت این هلدینگ جعلی نیز در ایران می باشد!

فایل صوتی زیر که متعلق به تماس تلفنی با آقای علی کریمی مرید موسس و مدیر موسسه مدیریت راهبردی اسلامی می باشد که در رابطه با جعل مدرک و سوء استفاده از عناوین آن مرکز می باشد. بدون هیچ توضیحی توصیه میکنیم تا فایل صوتی زیر را گوش دهید و خودتان قضاوت کنید.

تماس تلفنی با آقای "علی کریمی مرید" مدیر مؤسسه مدیریت راهبردی اسلامی در رابطه با جعل مدرک by webamooz Jorj

نگاهی مجدد به پروفایل علی معارفی

احتمالاً تا به اینجا پروفسور قلابی علی احتشامی را شناخته اید اما بیایید مجددا به چهره برتر علی معارفی بپردازیم و نگاهی به پروفایل این مدیر کلاهبردار بیندازیم.

همانطور که در پروفایل علی معارفی خوانده اید یکی از افتخارات این کلاهبردار این است که در سال ۱۳۸۵ مدیر فروش شرکت انتشارات فکر روز بوده است اما بیایید نگاهی به اسفند ۸۹ بیندازیم و خبری که با ‌عنوان «شرکت انتشارات فکر روز پلمپ شد» را بخوانیم.

شرکت هرمی انتشارات فکر روز معروف به FSR پس از کلاهبرداری بیش از ۳۰ میلیارد تومانی علی معارفی و محمد علی مقدم فر از مردم پلمپ و این دو کلاهبردار به زندان اوین فرستاده شدند.

سوالی که اینجا به وجود می آید این است که چرا دستگاه قضا این کلاهبرداران را زیر نظر نمی گیرد؟

چرا این کلاهبرداران هر روز با عناوین و اسم و رسم جدید اقدام به فروش مدرک، امید، موفقیت و دادن پورسانت های فضایی می‌کنند؟

اما از دیگر افتخارات علی معارفی این است که نویسنده کتاب در مسیر نیک نامی به شیوه علی معارفی نیز می باشد. این کتاب چیزی در مایه های توهم باهوشی که اتفاقاً نویسنده آن میثم شکری ساز است می باشد!

میثم شکری ساز را به خاطر دارید؟ اگر برای اولین بار است که این نام را می شنوید پیشنهاد می کنیم از اینجا داستان میثم شکری ساز را بخوانید

بد نیست این نکته را بدانید که در ایران با پرداخت چند میلیون ناقابل به راحتی می‌توانید نویسنده کتاب شوید.
به این صورت که شرکت های فعال در این زمینه با شما تماس گرفته و با پیشنهاد چندین عنوان کتاب مختلف و دریافت چند میلیون نام شما را به عنوان مترجم و حتی نویسنده در کتاب درج می کنند!

اینکه تکلیف کشور با کلاهبردارانی همچون علی معارفی مشخص نیست مشکل وب آموز نیست! اما اینکه کلاهبردارانی با این عناوین در حال فروش پکیج های موفقیت و امید و مدارک جعلی هستند مشکل وب آموز است و تا جایی که امکان دارد پیگیر هستیم!

بیایید کمی قضیه را پلیسی کنیم 🙂

پس از بررسی موسسات و مدارک، دارندگان مدارک جعلی، پروفسور علی احتشامی و همدستان و همینطور نگاه انداختن به پروفایل علی معارفی یادی کنیم از پلیس مخفی فتا و مبارزه با سایت های قمار ادیب حافظی گل!

اکنون که یاد و خاطره دکتر علی معارفی را زنده کرده ایم یادی کنیم از رفیق صمیمی وی ادیب حافظی گل که بدون حتی یک روز سابقه بانکی و همینطور با سابقه فعالیت در شرکت های هرمی عنوان مدیر عملیات شرکت پرداخت مبنا کارت آریا را به خود اختصاص داد.

وی که در واقع در حوزه شرکتهای هرمی فعال بود با ارائه درگاه پرداخت به سایت های قمار به رشد آنها کمک می نمود. ما در وب آموز به حدی این کلاهبردار را دوست داریم که یک کانال اختصاصی برای جرایم این فرد باز کرده ایم 🙂

در کانال زیر پروژه داداشی که متعلق به ادیب حافظی گل و جرایم وی می باشد را می توانید بخوانید:

t.me/webamoozDadashi

ادیب حافظی گل اکنون چه می کند؟

احتمالاً در ذهن خود تصور می کنید که سرنوشت این کلاهبردار این طور شد که وی روانه زندان شد! اما در پاسخ باید بگویم خیر 🙁
نه تنها دستگاه ناظر برخوردی با کلاهبردار ادیب حافظی گل نکرد بلکه این کلاهبردار به کمک پیام یونسی پور توانست با نوشتن ریپورتاژ در ایران وایر این فرد را به عنوان پلیس مخفی فتا و مبارزه سایت های قمار معرفی کند.

خبر اصلی را اینجا و نسخه آرشیوی آن را اینجا بخوانید.

توجه: اگر پول داشته باشید در هر دو جبهه برنده اید

متاسفانه داستان پر غصه قمار که در ایران هیچ توجهی به آن نمی شود هیچ وقت پایان خوشی نداشت. در خبرها خوانده ایم که اطلاعات ۷۰ هزار قمارباز فعال به مرجع قضایی ارسال شد اما در میان نام این افراد اثری از مدیران شبکه پرداخت و درگاه های قمار ندیده ایم.

اینکه دستگاه ناظر کی میخواهد با امثال ادیب حافظی گل ها برخورد کند خدا میداند و خدا!

خبر کوتاه بود و دردناک برای جامعه علمی کشور:

هنگامی که در کانال تلگرامی وب آموز اقدام به بررسی هویت کالج علوم مدرن لندن با مدیریت پروفسور علی احتشامی نمودیم این سایت در حال فعالیت بود اما پس از رو شدن دست این کلاهبردار و همکاران کلاهبردار دیگر وی، وب سایت این مجموعه از دسترس خارج شد!

ما در وب آموز این ضایعه علمی را به جامعه آی نوتی و خصوصاً دکتر علی معارفی که زین پس آن را به نام «علی جون» می‌شناسیم تسلیت عرض میکنیم 🙂

به روز رسانی خبر:

اگر فایل صوتی تماس با آقای علی کریمی مورد را گوش کرده باشید احتمالا می دانید که ایشان در این فایل صوتی عنوان کردند که واژه دکتر را در عناوین وب سایت خود حذف می کند اما متاسفانه بر خلاف ادعای آقای علی کریمی مرید با کمی جستجو مشاهده می کنید که حداقل از سال ۱۳۹۶ ایشان از این عنوان استفاده می نمودند

ضمنا اطلاعات پروفسور علی احتشامی نیز از وبسایت های این موسسات بدون هیچ بیانیه‌ای حذف شد

بروزرسانی خبر:

اگر فایل صوتی مربوط به مکالمه وب آموز با آقای کریمی را که در بالا برای شما قرار داده ایم را گوش داده باشید متوجه خواهید شد که ایشان قول پیگیری به وب آموز دادند. متن زیر در واقع پیام ارسالی این فرد در رابطه با نتیجه پیگیری های ایشان است:

با تقدیم سلام و ادب
به احترام قولی که به برخی اعضای این کانال و گروه برای پیگیری مطالب دو هفته گذشته اعلام شده بود، خواستم عرض کنم، بعد از بررسی مجدد و پیگیری هایی که توسط CINVU انجام شد، همانطور که هم در لایو و هم در نوشته ها موجود است و اشاره شد، مطالب مطروحه هیچ یک صحت نداشت، به جز تغییراتی که در برخی از همکاران علمی کالج بود که آن هم طبق بیانیه ای که رئیس آن کالج داشت، ظاهرا به خاطر شیطنت بعضی از افراد بوده است.
کلیه اخبار رسمی شبکه از طریق سایت www.cinvu.net به عنوان مرجع معتبر قابل استناد و پیگیری است.

جناب آقای علی کریمی مرید مدیر موسسه مدیریت راهبردی اسلامی و معاون امور راهبردی شبکه دانشگاههای مجازی جهان اسلام پس از ۱۹ روز از انتشار مطالب وب آموز و انتشار اسناد معتبر اعلام کردند که هیچ یک از مطالب وب آموزش صحت نداشته و مهر تاییدی بر فعالیت کالج علوم مدرن لندن زدند.

البته پاسخ آقای علی کریمی موری دور از انتظار نبود چراکه این مورد تنها مورد کوچکی از بی مسئولیتی مدیران است

لینک زیر نیز متعلق به متن کامل بیانیه دانشگاه جعلی کالج علوم مدرن لندن می باشد.

نامه سایت

توضیح مهم

ممکن است تحت تاثیر بیانیه دانشگاه جعلی کالج علوم مدرن لندن که فایل آن را در بالا برای شما قرار داده ایم قرار بگیرید اما در توضیحاتی که در ادامه می دهیم متوجه خواهید شد که چرا بیانیه فوق از اساس جعلی و صرفاً جهت گمراهی افرادی صادر شده که در واقع کالج علوم مدرن لندن از آنها کلاهبرداری کرده است!

به همین منظور نیاز است تا شما را وب سایت archive.org آشنا کنیم. این وبسایت سوابق وب سایت ها را نگهداری و اصطلاحاً آرشیو می کند. با مراجعه به وبسایت فوق متوجه خواهید شد که کلاهبردار علی احتشامی از سال ۲۰۱۷ کلاهبرداری را آغاز کرده و همینطور اطلاعات وب سایت این فرد نیز کاملاً ثبت شده است.

پس با این اوصاف ادعای کالج علوم مدرن لندن مبنی بر هک وب سایت و دسترسی به پنل وب سایت از اساس بی پایه می باشد

خروج از نسخه موبایل