کلاهبردار آدام مرادی کیست؟

در میان سیل عظیم کلاهبرداری‌های رمزارز و در نبود نظارت موثر دستگاه ناظر، کلاهبرداران با امکانات زیاد قدرت اینترنت درحال ساخت هویت جدید و کلاهبرداری هستند. در این مورد خاص هویت سازی یک کلاهبردار قدیمی را بررسی میکنیم.

آدام مرادی کیست؟

آدام مرادی  خود را به عنوان اولین ایرانی میداند که توانسته کوین خود را ثبت کند، آدام مرادی که خود را دکتر معرفی میکند درحال خرج هزینه زیاد برای تبلیغات اینترنتی است، در ویدئوی زیر مشاهده می کنید که بهاره رهنما در حال تبلیغ مجموعه این کلاهبردار است. ولی به راستی دکتر آدام مرادی کیست؟

 

آدام در صحبت های خود در صفحه اینستاگرامی اش چندین بار عنوان کرده بود که از کارگری ساختمانی به اینجا رسیده و قصد دارد که از کوین خود رونمایی کند. این فرد که به به گفته خود حتی در در یک مقطع زمانی کارتن خواب بوده مدعی شده که دارای دکترا است و خود را دکتر معرفی می کند.

بررسی مدرک دکترای آدام مرادی

آدام مرادی در پیام تلگرامی عنوان کرده که از دانشگاه UPM مالزی مدرک دکترا دارد و اگر به صحبت های خود آدم مرادی استناد کنیم این کلاهبردار طبق تصویر زیر پنج سال گذشته به صورت کامل ورشکسته و حتی چند روزی بی خانمان بوده است.

بنابراین و بر اساس رزومه دکتر آدام مرادی ایشان پنج سال گذشته باید در مالزی در حال گرفتن حقوق و مدرک دکترای خود می بوده، بر این اساس نتیجه میگیریم که این فرد یا کارگر نبوده و یا دکتر نیست!

اما بیایید بیشتر وارد جزئیات شویم

دکتر آدام مرادیان و با اسم واقعی خشایار مرادوردی در واقع در کشور ترکیه و در یک موسسه به ظاهر مهاجرتی در حال ساخت کیس پناهندگی برای مردم بوده است.بر اساس قوانین بین المللی هرگونه مشاوره برای ساخت کیس پناهندگی چه به ازای دریافت پول چه رایگان جرم است و این افراد در قانون به عنوان قاچاقچی انسان شناخته می شوند.

پس از خروج سازمان ملل از ترکیه بساط فروش کسی پناهندگی رونق خود را از دست داد و امروزه این فرد یکشبه تبدیل به کارشناس ترید شد!

آدام مرادی با اسم واقعی خشایار قاچاقچی در واقع با سوءاستفاده از وضعیت کشور و تشویق مردم به مهاجرت از طریق پناهندگی اقدام به کلاهبرداری از مردم کرده تا برای آنها کیس پناهندگی فراهم کند.

صفحه اینستاگرامی این شبکه قاچاق که در قالب موسسه مهاجرتی فعالیت می کرنند با نام مهاجران تی وی فعال است:

https://www.instagram.com/mohajeran_tv   آرشیو

وب سایت این مجموعه کلاهبردار با آدرس panahjooyan[.]com فعال بوده و هم اکنون از دسترس خارج شده است، نسخه آرشیو شده این وب سایت را اینجا مشاهده کنید. آرشیو2

در ادامه یکی از صوت های دکتر آدام مرادی یا خشایار قاچاقچی را که در سایت پناهجویان قرار داده بود را بشنوید، آدام مرادی در این فایل صوتی به مشکل ایرانیان در کشور پرداخته است!

https://webamooz.com/wp-content/uploads/2021/01/@panahjooy-%D9%85%D9%87%D8%A7%D8%AC%D8%B1%D8%AA.m4a?_=1

همدست خشایار مرادوردی کیست؟

همدست خشایار مرادوردی (با آیدی @dradammoradi) فردی است با نام  پارسا امیری با نام واقعی احمد رضا امیری .

بروزرسانی1:
در تصویر زیر مشاهده می کنید که آدام مرادی با نام واقعی خشایار قاچاقچی پست خود که مربوط به عکس وی در دوران کارگری ساختمانی می باشد را در اینستاگرام ریپورت کرده است!

بروزرسانی2:
پس از بررسی وب آموز اینماد دکتر قلابی خشایار مرادوردی تعلیق شد.

همیشه این نکته را در نظر داشته باشید که اینترنت بهشت کلاهبرداران است و در هر زمان که بخواهند با هویت جدید ظاهر می شوند!

خروج از نسخه موبایل