بررسی مجموعه کلاهبردار بیگ بنگ با مدیریت ارسلان باغستانی

فضای سرمایه گذاری در کشوری مانند ایران بسیار تاریک و غبار آلود است. در واقع ایران بهشت کلاهبردار هاست!

مثل همیشه در وب آموز به عزیزان هشدار می دهیم که وارد فضاهای این چنینی نشوند چرا که متضرر اول و آخر همین افراد هستند. عناوینی مانند بیت کوین و بورس آنچنان جذاب هستند که بسیاری از کلاهبرداران از همین عناوین برای فریب افراد استفاده می کنند

اگر به شما بگویند یک شرکت سرمایه گذاری در حال جذب سرمایه است که در تهران دفتر و شماره ثابت نیز دارد چه می گویید؟

یکی از همین شرکت ها که در حال جذب سرمایه است بیگ بنگ ماینر نام دارد و مدعی است که نماینده یک شرکت خارجی  به نام hash rate provider است. بیگ بنگ ماینر به مشتریان خود وعده سود ثابت را می دهد و اینطور عنوان می کند که شرکت خارجی که به صورت ابری در حال استخراج رمز ارز است.

تا اینجا ممکن است وسوسه شده باشید اما باید بگوییم که همه ماجرا ساختگی بوده و این دزدان چیزی بیش از یک تیم کلاهبرداری پانزی نیستند.

قبل از هر چیزی ابتدا تماس وب آموز با شرکت بیگ بنگ ماینر را گوش دهید:

https://webamooz.com/wp-content/uploads/2021/03/bigbangminer.mp3

در این تماس تلفنی به شماره 02122866761 فردی به نام ارسلان باغستانی با شماره همراه 09106768335 و ایدی تلگرامی @arsalanbaa مدعی است که نماینده شرکت  hashrateprovider[.]com می‌باشد.

دامنه hashrateprovider[.]com در تاریخ 2019-05-18 ایجاد شده و دامنه وب سایت این شرکت کلاهبردار bigbangminer[.]com در تاریخ 2018-07-30 ایجادشده. در واقع طبق ادعای ارسلان باغستانی این شرکت نماینده چیزی بوده که یک سال دیر تر از خودشان شروع به کار کرده است!

در بررسی هایی که در رابطه با شرکت hash rate provider داشتیم هیچ اطلاعاتی از این شرکت به دست نیامد و تمام اینها یک سناریو ساختگی برای کلاهبرداری و قانع کردن قربانیان است.

نکته دیگری که باعث می‌شود به کلاهبردار بودن این شرکت ایمان بیاورید این است که دامنه شرکت خارجی hashrateprovider[.]com نیز واقعا خارجی نیست و  dns این دامنه قبلاً irandns[.]com بوده. شرکت خارجی که دی ان اس آن ایرانی بوده!

کلام آخر توصیه ما همیشه این بوده که فریب کلاهبرداری ها با اسامی جعلی را نخورید پرداخت سود ثابت ماهیانه و مجوز های ساختگی دلیل بر قانونی بودن و سالم بودن فعالیت کسب و کار نیست.

متاسفانه بستر فعلی کشور برای کلاهبرداری های این چنینی خصوصاً در حوزه بورس و ارزهای دیجیتال بسیار مساعد است و با هوشیاری خود سعی کنید گرفتار نشوید.

خروج از نسخه موبایل