کلاهبرداری جدید با عنوان پامپ و دامپ ارز دیجیتال

متاسفانه بازار داغ ارزهای دیجیتال در این روزها باعث شده تا کلاهبرداری های مربوط به این حوزه هم افزایش پیدا کند به همین خاطر سیگنال فروش های جعلی و روش های مختلفی را برای کلاهبرداری از مردم پیاده می‌کنند.

یکی از کثیف ترین کلاهبرداری های سیگنال فروشان در همین چند وقت اخیر در اقدامی هماهنگ شده اجرا شد که نتیجه آن بالا کشیدن بیش از ۷۰۰ هزار دلار پول مردم می شد که به این شبکه فروش سیگنال اعتماد کرده بودند!

اما روش کلاهبرداری این سیگنال فروشان چیست؟

روش کلاهبرداری بسیار ساده است ابتدا توکنی که عملاً هیچ گونه ارزشی ندارد را با اختیار خود انتخاب کرده و سپس زمان مشخصی را برای پامپ شدن این توکن مشخص و اعلام می کنند؛ با این عنوان که قرار است همه با هم و در کنار یکدیگر سود کنیم!

پس از اعلام زمان پامپ شدن توکن جعلی کلاهبردارها دقایقی پیش از قربانیان این توکن را در حجم بالایی خریداری می‌کنند و مردم ناآگاه هم در زمانی که کلاهبرداران مشخص کردند اقدام به خرید یک توکن جعلی می کنند که در نهایت تمامی پول ها به جیب یک مشت کلاهبردار می‌رود.

ویدئوی زیر نیز مربوط به توضیح یکی از دوستان در رابطه با روش کلاهبرداری سیگنال فروش ها در ترغیب به خرید توکن بی ارزش و پامپ و دامپ مصنوعی می باشد.

توجه داشته باشید که بیش از ۷۰۰ هزار دلار کلاهبرداری از مردم ناآگاه سیگنال فروشی نیست!

یکی از ایراداتی که به قربانیان می توان گرفت این است که معمولاً افراد هیچ اطلاعی از هویت سیگنال فروشان ندارند. در رابطه با این شبکه کلاهبردار هم دقیقا عزیزانی که به این شبکه اعتماد کردند اسم افراد را هم نمی‌دانند! این شبکه کلاهبردار به مدیریت محمدرضا (هومن) کرمی پور اداره می شود.

صفحات اینستاگرام این کلاهبردار:
https://www.instagram.com/supertraders.co/
https://www.instagram.com/uniswap.iran/

ویدئوب مربوط به شبکه کلاهبردار قبل از اجرای کلاهبرداری پامپ و دامپ و خالی کردن جیب مردم به مدیریت کلاهبردار محمدرضا کرمی پور

 

بروزرسانی:

پس از هشدارهای لازم در رابطه با این کلاهبردار همچنان این فرد به خالی کردن جیب مردم از طریق پامپ و دامپ کردن مشغول است و متاسفانه دستگاه ناظر نیز هیچگونه اقدامی انجام نمی دهد.

 

کلاهبردار محمدرضا کرمی پور(هومن کرمی) درحال تشویق مردم به خرید شت کوین و پامپ آن.

در کشورهای قانونمند دستکاری بازار و پامپ و دامپ کلاهبرداری و جرم سنگینی است اما متاسفانه در کشور ما یک شغل محسوب می شود.

هشدار اف بی آی در رابطه با کلاهبرداری دستکاری بازار (پامپ و دامپ)

متاسفانه در خلا نظارت دستگاه های ناظر و عدم اطلاع رسانی رسانه ها، برخی از مردم ناآگاه قربانی کلاهبردارانی همچون محمدرضا کرمی پور(هومن کرمی) می شوند.

در نظرسنجی فوق می بینید این فرد که به صورت شبانه روز در حال خالی کردن جیب مردم است با وعده سود های چند هزار درصدی برای فردا نقشه می کشد.

احتمالا بزودی شاهد هومن کرمی از کشور خواهیم بود؛ کلاهبردار محمدرضا کرمی پور(هومن کرمی) و تیمش پس از قربانی کردن صدها نفر و به جیب زدن میلیون ها تومان پول مردم، همچنان در حال برنامه ریزی برای ادامه کلاهبرداری است چون به گفته خودش فقط چند ماه وقت دارد!

خروج از نسخه موبایل