نیما طبری فرد کیست؟ | بررسی کلاهبرداری بزرگ یونیک فایننس با مدیریت نیما طبری فرد

نیما طبری فرد کیست؟

اگر بخواهیم کلاهبردار نیما طبری فرد را مختصر معرفی کنیم باید بدانید که این فرد ابتدا با دوره‌های موفقیت کار خود را آغاز کرد سپس شبانه دکتر شد و بعد از آن به واسطه کلاهبرداری پانزی یکی از بزرگ ترین کلاهبرداران ایران شد.

https://webamooz.com/wp-content/uploads/2021/07/audio_2021-07-06_08-30-37.ogg?_=1

 

اکنون نیز این فرد کلاهبردار در بهشت کلاهبرداران یعنی ترکیه زندگی می کند و همچنان هدف اصلی وی مردم بدبخت ایران هستند.

تصویر زیر مربوط به کتاب کلاهبردار نیما طبری فرد است که همچنان در ایران چاپ می شود و کلاهبرداران پانزی از این کتاب به عنوان یک کتاب مقدس شبکه یاد می کنند

تیم کلاهبرداری یونیک فاینانس سرکردگی نیما طبری فرد از سال ۲۰۱۷ اقدام به جذب سرمایه مردم به عنوان سرمایه گذاری در بورس آمریکا کرد.

در همین حین دستگاه های ناظر هم به صورت دست و پا شکسته با برخی از افراد وابسته به این تیم کلاهبردار برخورد می کنند اما مبارزه با این شبکه به دلیل فشل بودن ساختار بانکی و ضعف در نظارت موثر نبود.

نکته جالب تر اینجاست که مدیران این تیم های کلاهبرداری هر روز بیشتر رشد می کنند و عوامل این مجموعه هم به ترکیه و امارات مهاجرت می کنند. معمولا این شرکت های کلاهبرداری در کشورهایی مثل عراق، افغانستان و کشورهایی که اقتصاد ضعیف دارند و همینطور کشورهایی که مردم آن آرزوی یک شبه پولدار شدن را دارند، فعالیت می کنند.

البته هشدارهای ناکافی و برخورد های غیرموثر هیچ گاه توانسته جلوی این گروهک کلاهبردار و خروج میلیون ها دلار ارز از کشور را بگیرد.

 

 

شبکه کلاهبرداری یونیک فاینانس بعد از یک مدت فعالیت رشد عجیبی داشت به همین دلیل امکان سود دهی به زیر مجموعه ها فراهم نبود در نتیجه این شبکه رو به فروپاشی رفت. اما هیچ وقت این شرکت دچار فروپاشی کامل نشد! چرا که به دلیل ابزار های قدرتمند تکنولوژی این افراد به جای اینکه به دنبال زیرمجموعه گیری و سوددهی باشند، رمز ارز خود را به عنوان UNQT معرفی کرد.

این شرکت هیچ گونه نیازی به سود دهی ندارد. تنها با تبلیغ این رمز ارز ملت ناآگاه را تشویق به خرید این رمز ارز میکنند و این مردم ناآگاه  و طماع که به دنبا کسب سود مفت هستند، منتظر می مانند تا قیمت آن افزایش پیدا کند!

دکتر قلابی نیما طبری فرد کلاهبردار تا به امروز توانست بیش از ۹ میلیون دلار از این توکن که هزینه ساخت آن تنها ۴۰ دلار بوده را به فروش برساند این در حالی اتفاق افتاد که دستگاه ناظر هیچگونه نظارتی بر روی فعالیت این شرکت و کلاهبرداری پانزی که راه انداخته دارد

https://webamooz.com/wp-content/uploads/2021/07/audio_2021-07-06_08-30-37-1.ogg?_=2

 

https://webamooz.com/wp-content/uploads/2021/07/audio_2021-07-06_08-38-28.ogg?_=3

 

https://webamooz.com/wp-content/uploads/2021/07/audio_2021-07-06_08-38-34.ogg?_=4
خروج از نسخه موبایل