کلاهبرداری سید مهدی حسینی مبارکه و سید رضا حسینی مبارکه

سید مهدی و برادر سید رضا حسینی مبارکه فعالیت خود را با ثبت شرکتی به نام موسسه غیر تجاری آحاد اقتصاد آفرین ناوک در سال ۹۸  آغاز می کنند. همزمان با این اتفاق این دو برادر در شبکه های مجازی به مربی موفقیت نیز تبدیل می‌شوند.

پس از اینکه نتوانستند در قالب مربی موفقیت، موفق شوند، همزمان با جو جامعه به مشاور بازارهای سرمایه و ترید آموزش های رایگان تبدیل می شوند.

https://www.instagram.com/s.reza_hosseini1

https://www.instagram.com/seyyed_mahdi_hoseyni/

این دو برادر پس از جلب اعتماد مردم و با ادعای داشتن ربات تریدر و پرداخت سود ماهیانه اقدام به جذب سرمایه مردم  کردند که این روش دقیقا مصداق کلاهبرداری پانزی است.

اگر نمی‌دانید کلاهبرداری پانزی چیست حتما ویدئوی زیر را ببینید

 

طبق معمول این اقدام بدون هیچ مانعی از سمت دستگاه ناظر و بانکی انجام می شود که در نتیجه بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان (طبق برآورد مالباخته ها) سرمایه جذب می کنند.

 

در ویدئوی زیر می بینید که چطور این فرد کلاهبردار توانسته با چرب زبانی و شیادی و تحریک حس طمع و همینطور بدون داشتن سابقه اقتصادی و مجوز خاص و تنها با ثبت یک موسسه غیر تجاری بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان سرمایه جذب کند!

 

تصویر متن قراردادی که کلاهبردار سید مهدی حسینی مبارکه با سرمایه گذاران منعقد کرده که در آن رقم سود ثابت را به وضوح می بینید:

پس از مدتی پروژه کلاهبردار برادران مبارکه به مشکل برخورده و به دنبال این موضوع سناریو بازی با سرمایه‌گذاران را آغاز کرده است!

 

آی دی تلگرامی سید مهدی حسینی مبارکه: seyyed_mahdi_hoseyni و برادرش سید رضا حسینی مبارکه: hdvjsd

پس از انتشار اسناد کلاهبرداری توسط وب آموز، این ۲ برادر از محمد جرجندی شکایت کردند.

تصویر زیر تنها متعلق به پروژه کلاهبرداری این ۲ برادر نیست! این تصویر در حقیقت نتیجه تمامی کلاهبرداران پانزی است که در مورد آن بارها هشدار دادیم.

فایل صوتی زیر مربوط به واکنش کلاهبردار سید رضا حسینی مبارکه نسبت به انتشار مدارک کلاهبرداری خود و برادرش از مردم است:

https://webamooz.com/wp-content/uploads/2021/09/AUDIO-2021-09-01-20-09-09.m4a?_=1
خروج از نسخه موبایل