ارزش افزودهکلاهبرداری

بررسی فعالیت سازمان نصر به عنوان بزرگترین تشکل مردم نهاد در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات

وب سایت این سازمان مدت‌هاست که از طریق اینترنت خارج از کشور در دسترس نمی باشد در واقع یک سازمان مردم نهاد که باید نظارت مداوم بر مافیای قدرت و ثروت داشته باشد و اطلاع‌رسانی شفاف داشته باشد و همین طور با فیلترینگ اشتباه هم برخورد کند به خود این اجازه را داده است که از اساس در اینترنت فعالیتی نداشته باشد!

اما در مورد این سازمان و فعالیت آن چند سوالی است که ذهن ما را در وب آموز درگیر کرده است.

  • اولین سوال این است که چطور یک سازمان می تواند مردم نهاد باشد اما حکم ریاست سازمان را رئیس جمهور امضا کند؟
  • دومین پرسش ما از این سازمان مردم نهاد این است که آیا این سازمان می تواند به مردم شرح دهد که در برابر بزرگترین دزدی تاریخ صنعت آی‌تی کشور یعنی ارزش افزوده به عنوان یک سازمان مردم نهاد چه اقداماتی انجام داده است؟

مدیر فعلی این سازمان مردم نهاد آقای محمدباقر اثنا عشری است که همزمان مدیر ماهنامه پیوست نیز می باشد.

اکنون که متوجه شدید که این فرد هم در سازمان مردم نهاد و هم در ماهنامه پیوست مدیر می باشد پیشنهاد می کنیم که مصاحبه محسن قادری مدیر متخلف شبکه و قمار ماهنامه پیوست را مشاهده کنید.

واقعا برای ما سوال است که چرا یک سازمان مردم نهاد دقیقاً زمانی که اپراتورها با همدستی بخش‌هایی از حاکمیت در حال دزدی و غارت جیب مردم بودند سکوت کردند!

در صورتی که نمی دانید ارزش افزوده یا وس چیست پیشنهاد می کنیم بهتر است هشتگ پایان وس را در کانال وب آموز دنبال کنید و یا این ویدئوی کوتاه از آقای احمدی و همینطور می توانید این سایت ها را مشاهده کنید.

Zaloo.org – Payanvas.com

جالب است بدانید که این سازمان یک کمیسیون به نام خدمات محتوایی ارزش افزوده نیز دارد که خنده دار است اگر بدانید این کمیسیون در ۳ ماه در مجموع ۴ جلسه برگزار گرده است!

اما بیایید بررسی کنیم که در جلسه اول در تاریخ ۱۳۹۸/۲/۱۳ در این کمیسیون چه گذشته چه صحبت‌هایی مطرح شد و چه کسانی حضور داشتند.

اعضای اصلی جلسه به شرح زیر می باشد:
سید صابر امامی بازوی مهرداد بذرپاش (در واقع در آن زمان مدیر شرکت کلاه بردار مبین وان کیش بود در اینجا ویدئوی بررسی این شرکت را می توانید ببینید اما امروزه سید صابر امامی مدیر عامل گسترش الکترونیک تدبیر ایران است یا به بیانی دیگر بازوی آی تی ستاد اجرایی فرمان امام در کنار مهرداد بذرپاش)

نفر دوم این جلسه محمد صراف از آیینه جادو
نفر سوم محسن یوسف پور از مجموعه فناپ پلاس
نفر چهارم سید مهدی جوادی از رایمون مدیا

اما به نقل از یکی از دوستان قرار نبود که اعضای این کمیسیون چیزی را بهبود ببخشند و رسالت آنها تنها دور هم جمع شدن بود که در واقع مشکل ما هم همین است که خود این شرکت ها به اندازه کافی دارای فرصت رابطه و اعتبار بودند و اکنون که سازمان نظام صنفی نه تنها هیچ تلاشی برای بهبود اوضاع نکرده بلکه بساط دورهمی این شرکت‌ها را نیز فراهم آورده و تنها باعث افزایش اعتبار آنها شده است!

اما در جلسه دوم این کمیسیون چه گذشت؟

در این جلسه سید صابر امامی (مدیر شرکت مبین وان وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام) به دنبال راهی برای ارتباط گرفتن با وزیر ارتباطات آذری جهرمی و احتمالاً ایجاد فشار با اهرم نصر به وزیر بوده است.

این مورد زمانی اتفاق افتاد که وزیر موضوع برخورد با کلاهبرداران ارزش افزوده را در دستور کار خود قرار داد همینطور دوستان نصر در این جلسه از عدم وجود کانال اطلاع رسانی هم گلایه داشتند اما نکته جالب برای ما این است که چطور صابر امامی از شب تا صبح به تبلیغ اینترنت رایگان و بکش بالاهای اینستاگرامی و تبلیغ در تلگرام و بازدید میلیونی آن می‌پردازد اما فرصت برای ایجاد کانال اطلاع رسانی ندارد!

اما در جلسه سوم آقای ابوذر مهرمنش به عنوان یک میهمان ویژه دعوت شده بود حضور داشت.

ابوذر مهرمنش رئیس وقت ارزش افزوده همراه اول و البته یکی از مدیران شرکت ننگین توسکا می باشد که بزرگترین قمارخانه کلاهبردار تمام تاریخ در ایران را رکورد زد!

لینک کوتاه : webamooz.com/?p=23085

نویسنده

نویسنده وب آموز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا