پانزیکلاهبرداریهرمی

اوربیت نتورک، شبکه کلاهبرداری پانزی

اوربیت نتورک شبکه کلاهبرداری دسیسه پانزی است که متاسفانه به صورت هرمی در کشور درحال تبلیغ و جذب سرمایه است.

وب آموز به اطلاعات کاربران شبکه کلاهبرداری اوربیت نتورک دست پیدا کرده است. این شبکه کلاهبرداری دسیسه پانزی با وعده پرداخت سود و شبکه سازی و معرفی توکن های جعلی اقدام به جذب سرمایه و کلاهبرداری میکند و متاسفانه در کشور درحال انتشار است.

بخشی از اطلاعات دیتابیس اوربیت نتورک

تصویری از دو گرداننده اصلی شبکه کلاهبرداری اوربیت نتورک ساکن ترکیه که بیش از 15 سال با پروژه های مختلف دسیسه پانزی از مردم ایران کلاهبرداری کرده اند.
اشکان آتشکار (آلکس)
حامد ثقفی خادم

اشکان آتشکار و حامد ثقفی خادم

این شبکه که همکنون ساکن ترکیه هستند سالهاست که با پروژه های مختلف از مردم ایران کلاهبرداری کرده اند. یکی از این پروژه ها توکن فوین FOIN است.

فوین اسم توکن ساختگی از یه شرکت کلاهبرداری بین الملل به اسم Financial.org هست که مدیر عامل آن اسم جعلی آرنو جورجز (Arnauld Georges) داشت.این شرکت با زیرمجموعه گیری در کشورهایی مثل مالزی و امارات و ایران، میلیون ها دلار در شبکه هرمی کلاهبرداری کرد.

قربانیان ابتدا با وعده سود ماهانه در ازای افتتاح حساب با حداقل 10 هزار دلار وارد شده و کلاهبردارن مدعی بودند که ربات اتوترید با فعالیت در بازارهای فارکس و بورس نزدک درحال کسب سود برای آنهاست. شیادان پس از آن بدون اطلاع و هماهنگی کاربران پولهای آنها را تبدیل به یک توکن به اسم فوین FOIN کردند و با وعده های جدید قربانیان را فریب دادند. در اخر این توکن دامپ شد و ارزش آن امروز تقریبا صفر شده است.

این شرکت و لیدرهای آن حتی بعد از این اقدام به بهانه احراز هویت و باز کردن کیف پول مجازی (wallet) باز هم پول های زیادی را بصورت دلار از ده ها هزار قربانی کلاهبرداری کردند.

لینک کوتاه : webamooz.com/?p=26626

نویسنده

نویسنده وب آموز

نوشته های مشابه

۲ دیدگاه

  1. سلام میشه اسامی قربانیان با مدارک کلاهبرداری رو بزارید تو سایت و با نشان دادن حساب کاربریشون که با این حساب ازشون کلاهبرداری کردن

  2. لطفا این صفحه رو آپدیت کنید. اینا هنوز دارن از طریق اوربیت و التراورس کلاه خیلی هارو برمیدارن و کلی پول به جیب میزنن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا