اخبار

بازار بی صاحابه ارایه دستگاه های کارت خوان حتی به خارج از کشور

تصویر مجله ایرانی چاپ شده در کانادا رو ببنید، این اتفاق در گینه نو رخ داده بود ۵۰ نفر استعفا میدادن ۵۰۰ نفر محکوم میشدن!!
کارت خوان ایران در کانادا خنده دار نیست؟
محسن قادری تو بی مسئولیت ترین مدیر قهرمان ایرانی.

⭕️ دکون شاپرک رو کسی از پسش بر نمیاد؟!! این دستگاه های نظارتی کجان؟
⭕️امروز یکی از بزرگترین مشکلات کشور چیه؟ پولیه دیگه، همیشه دزد ها کجا میرن؟ تهش دنبال چی ان؟ پول ؟ پس شما فساد رو در بقالی مش حسن جستجو نکن، در این شرکت ها جستجو کن ، این از بیسوادیه دستگاه نظارتیه یا از بی حالی؟ اون از وضع درگاه دادن شرکت ها این از وضع کارت خوان های ایران که دم هر فروشگاه و قمار خونه ای پهنه اونم متنوع! شما فقط همین تصویر بشمر ببین چند تا میبنی!
⭕️از محسن قادری با سواد مدیر نمونه سالها بپرسید چرا نباید کارت خوان یه مملکت در یک کشور دیگر باشه اونم کارت خوان ایرانی که شبکه بانکی بسته داره و هیچ کشوری هم جواب سلامشو نمیده؟!

این هم نمونه دیگر:

تماس گرفتم با این شرکت میگه همه جای دنیا مشتری داشتیم دادیم صرافی در کانادا !!!
وای به ما که چه شبکه شاپرکی ساخته برامون محسن قادری !!! درگاه های قمار تنها بخشی از کارنامه زرین محسن است.

این یکی سیم کارت هم نمیخواد فقط تنظیم کنن دیگه بزن به وای فای حالشو ببر هر جای دنیا!! بعد شما بگو شاپرک به فکر ما نیست ببین چقدر متنوع!

بخش دوم تماس من با شرکت همراه پرداخت آریا ، خداروشکر محدودیت های قانونی برداشته شد.واقعا وقت ندارم ببینم این شرکت تهش به کی وصله.
هرجا سخن از سود کلان به هر قیمتی است نام شاپرک میدرخشد.

جوابیه این شرکت:

پیرو انتشار پست تلگرامی مورخ ۱۶/۵/۹۷ در خصوص دستگاه‌های MPOS در کانال وب آموز، ضمن احترام به اطلاع رسانی و روشنگری، متاسفانه اطلاع رسانی در این خصوص به طور نامناسب و ناقص صورت گرفته است، بنابراین شرکت این حق را برای خود محفوظ می دارد تا توضیح و اطلاع رسانی کاملی را در این خصوص اعلام دارد و از مدیران آن کانال نیز انتظار دارد نسبت به حذف و یا تصحیح پست مذکور اقدام نمایند.
– شرکت در خصوص فروش و راه اندازی دستگاه های پرداخت و به خصوص دستگاه ‌های پرداخت موبایلی، به طور کامل مطابق با قوانین شاپرک و بانک مرکزی اقدام می نماید و در این روال اندکی تخلف نداشته و ندارد.
– کلیه ی دستگاه‌های پرداخت پس از احراز هویت مالک، اخذ مدارک الزامی ( تصویر صفحه ی اول شناسنامه، پشت و روی کارت ملی، سند مالکیت و یا اجاره نامه، قبض، فرم درخواست پایانه فروش و تاییدیه شبا به همراه مهر و امضاء شعبه) به صورت حضوری فروخته و نصب می شود، روال شرکت در خصوص ارایه دستگاه های موبایل پوز از روال شاپرک نیز سخت گیرانه تر می باشد، بدین صورت که نصب اپلیکیشن موبایلی و اتصال گوشی موبایل و دستگاه نیز صرفا توسط کارشناسان نصب شرکت انجام می پذیرد.
– موقعیت فیزیکی دستگاه‌های موبایلی با توجه به زیرساخت فنی موجود برای شرکتهای پرداخت قابل احصا نمی باشد و اگر نیاز به کنترلی باشد، در ید اختیار این شرکت نمی باشد.
– دستگاه‌های پرداخت موبایلی متصل به یک حساب بانکی داخل ایران می باشند و همینطور فرد خریدار نیز فقط با کارت های بانکی ایرانی متصل به حساب می تواند خرید را انجام دهد، بنابراین دو طرف یک تراکنش قابل شناسایی و هر تراکنش قابلیت پیگیری دارد و مراجع قانونی و حقوقی داخل کشور قدرت و توانایی شناسایی و پیگیری جرم از طرفین تراکنش را در داخل کشور خواهند داشت و بدیهی است در صورت نیاز این شرکت حداکثر همکاری لازم را خواهد داشت.
– یکی از ویژگیهای دستگاه های پرداخت موبایلی و پورتابل، قابلیت جابجایی و استفاده ی از آن دستگاه ها در مکانهای مختلف می باشد، در پی مشکلاتی که دستگاه های ثابت پرداخت داشتند، فناوری دستگاه‌های پرداخت موبایلی برای رفع مشکلات دستگاه‌های ثابت ارایه شدند، بدیهی ست مالک دستگاه اختیار جابجایی دستگاه به هر مکان دلخواه خود را دارا می باشد و شرکت پرداخت امکان محدود سازی یا مسدود سازی خدمات بر اساس موقعیت مکانی را ندارد، در صورت نیاز به ایجاد محدودیت بایستی از طریق فناوری های در اختیار مراجع ذیربط صورت پذیرد.
موارد اشاره شده جهت تنویر افکار ارسال گردیده است.

 

لینک کوتاه : webamooz.com/?p=19052

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا