اخبار

سو استفاده دکتر احمدرضا حقیقی از دانشجویان

حالا که بحث صیانت از آرای مردم داغ شده بزاید با هم پرونده رو بررسی کنیم که نشوم میده بی اخلاقی رابطه ای با سواد و مدرک دانشگاهی نداره تو خون بعضیاست.
⭕️ دانشگاه فنی و حرفه ای شهید شمسی پور با مدیریت فردی به اسم “دکتر احمدرضا حقیقی” (همین که شاده) یه کانال تلگرام داره که در بخش ارتباط با ما هم معرفیش کرده
http://archive.is/T4HB5
چندی قبل یه پست میزاره برای دانشجویان که بشتابید و از تخفیف ۹۰٪ ای ثبت نام در کلاس ها بهره مند بشید برای گرفتن این تخفیف باید چکار کنید ؟بله ۱۰۲ رو بفرستید به ۱۰۰۰۶۶۵۳
تا اینجای ماجرا رو داشته باشید ….

⭕️ حالا، صما (صدای مهندسی ایران) یه جشنواره برگزار کرده بوده به اسم “جشنواره چهره سال راه و ساختمان” که آقای مهندس رسول کشت پور شهردار منطقه دو تهران (همین که نمیخنده) هم شرکت کرده بوده و برای رای دادن به این عزیز باید شما کد ایشون که ۱۰۲ بوده رو میفرستادی به ۱۰۰۰۶۶۵۳ !!! به همین راحتی دوست عزیزمون دکتر مملکت ، ریس دانشگاه، دکتر احمد رضا حقیقی (همون که میخندید) سر دانشجوهای دانشگاه کلاه گذاشته!!
⭕️ و دردناکتر از همه این دوستمون که نمیخنده (رسول کشت پور) به عنوان چهره سال ۱۳۹۷ راه و ساختمان انتخاب شده!!!

⭕️ کشت پور (همین که نمیخنده) و چهره برتر شناخته شده از اوناس که تا پای جان میخواد به کشور خدمت کنه و اعتقادی به بازنشستگی نداره، حتی با امکانات شهرداری هم پیامک زده که به من رای بدید!
اینقدر این عزیز تشنه خدمته!
#شمسی_پور

لینک کوتاه : webamooz.com/?p=19774

نوشته های مشابه

۲ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا