ارزش افزودهکلاهبرداری

کلاهبرداری شرکت ارتباطات گستران کادوس

قبلا در رابطه با قرارداد شرکت توسکا با صداوسیما و خرید تمامی باکس های تبلیغاتی مستندی ساختیم اینجا ببنید .
توسکا با شرکت هایی رانتی تبلیغات داخلی صداوسیما را با روش ارزش افزوده از طریق ستاره سه مربع آغاز کرد. دو مستند جداگانه اینجا و اینجا دو شرکت نو اندیشان همراه کیان و شرکت ارتباط گستران کادوس منطقه آزاد انزلی رو بررسی کردیم.

پس از اعلام قمار بودن فعالیت ستاره مربع صداوسیما و توقف این روش تبلیغاتی نه تنها فعالیت شرکت کادوس انزلی متوقف نشد بلکه همچنان با روش جدید ادامه دارد لذا در ادامه اعضای شرکت و برخی از جرایمشون مستند میشود.

شیدا مرادی لارمایی (نام قبلی رقیه)

عبداله مرادی لارمائی

مصطفی مرادی لارمائی فرزند یداله ۳متولد ۱۳۶۵/۳/۳۰ با شماره تماس 091227297962

 

امیر حسین عربی برادر زن مصطفی و کارچاقکن در صداوسیما

بخش جالب دیگر این شرکت ارتباط معنا دار با شرکت های مرتبط با افراد معلوم الحالی همچون محسن سجادی نیا (محمود سیف) و شرکت های متعلق به”بنیاد تعاون سپاه” است. شرکت همراه وس هم دیگر شرکت متخلف ارزش افزوده زیر مجموعه این بنیاد است با مدیریت فردی به اسم موسی خاجوئی گوکی.

در شرکت میعان انرژی رازی اسامی هر سه رو در کنار هم میبینید.

دیگر شرکت هایی که عبدالله مرادی لارمائی به همراه محسن سجادی نیا در آنها حضور دارند! اینکه چطور یک فعال بخش انرژی یکشبه تمام تبلیغات صداوسیما ملی یک کشور رو در دست گرفته هم از معجزات حکومتی است.

 

پس از توقف ستاره مربع ها این شرکت در اقدامی جدید و باز هم با عملگی رضا رشید پور و علی ضیا شروع به تبلیغ سرویسی جدید با نام آویژه کرد!

اسپانسر جدید با اسم “آویژه” معرفی میشه و همه چیز هم رایگانه ولی شما که ۱ و بفرستی به ۳۰۰۰۵۶۸۶ لینکی خواهی گرفت که شما رو هدایت میکنه برای پرداخت ۱۹.۹۰۰ تومان ! البته غصه نخورید قماربازا همیشه جوایز ارزنده ای برای مردم ناآگاه تدارک دیدن چون این ذات قماره.


⭕️ قمار رو با ۴ تا کتاب در اسلامی ترین تلویزیون دنیا شرعی کردن، حالا ببینیم اسپانسر جدید چه شرکت و افرادی هستند اول سایت و باز کنید http://avizhe-book.ir با یک نگاه متوجه شباهتش با همون قمار بازهای رادیو بوک میشید http://radio-books.com حتی وقت نکرده رنگ قالب و تغییر بده…
⭕️ این پروژه هم کاری ازشرکت نظامی امنیتی”خانواده لارمائی”به اسم “ارتباطات گستران کادوس انزلی”است که #وس بوده الان کمی تغییر دادن https://kadoos-anzali.com/avizhe-audiobook-project/

برای پی بردن به عمق فاجعه باید به خاطرات محمد سرافزار مدیر سابق صداوسیما رجوع کرد تا با نقش و فشار دستگاه های اطلاعاتی و ذی نفع بودنشون در قراردادهای تبلیغاتی آشنا بشید.

 

 

 

لینک کوتاه : webamooz.com/?p=20743

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا