ارزش افزودهکلاهبرداری

بررسی شرکت قمارخانه ستاره درخشان همراه کیش (ستاره اول)

همراه اول به دلیل منافع مالی که داره محل گرگهایی است که سالهاست اونجا جا خوش کردند و امروز حتی در بحرانی ترین زمان جواب رئیس جمهور رو هم نمیدن و صداوسیما رو از سو شدن میترسونن!

وحید صدوقی ۱۲ سال مدیر عامل همراه اول بود، فکر میکنید پسرش چکاره است؟
محمدجواد صدوقی زمانی که ۲۵ ساله بوده کارش را با مدیریت پروژه درشرکت توسعه اعتماد مبین (ستاداجرایی/بنیادتعاون سپاه) آغاز کرده و بعد از اون هم درسایه پدر پله های ترقی رو در همراه اول طی کرده است

با توجه به ریز نمرات دانشگاه آزاد اسلامی در سال ۲۰۱۵ محمد جواد صدوقی زمانی که هنوز مدرک ارشد نگرفته بود معاون باباش  در همراه اول بوده است!
گزارش سهام نیوز از فساد/رانت پدر و پسر هم خواندنیست! اینجا بخوانید.

دیگر اعضای این قمارخانه

  • مسعود شعشعانی، رئیس اداره کل طراحی سرویس های ارزش افزوده شرکت ارتباطات سیار ایران.
  • بتول عادلخواه، مدیرکل فروش همراه اول.
  • محمد باقر محمدزاده مقدم،‌ مدیرکل مالی همراه اول.

و اما جالبترین عضو این قمار خانه! “سعید نوروزی” با کدملی 0639199631 است.

مالک واقعی این کدملی فردی است به نام یارمحمدبیک یاری متولد ۱۲۵۸ که ۱۳۲۰ هم فوت شده! یعنی سعید نوروزی با ۱۴۱ سال عمر و با کدملی جعلی نماینده شرکت اول نقش کیفیت در شرکت ستاره اول است!
طنز تلخ تاریخ!

کار اصلی این شرکت چیست؟

کار اصلی این شرکت خرید شارژ با استفاده ازکدهای دستوری USSD و دادن جوایز قمار است.
در هیچ نقطه ای از کره خاکی به دلیل امن نبودن USSD از آن برای پرداخت بانکی استفاده نمی شود و استفاده از این بستر برای پرداخت خلاف قوانین امنیت ملی هر کشوری است.

به همین خاطر بانک مرکزی از سال ۹۵ شروع به صدور بخشنامه ها برای توقف استفاده از این بستر کرد
در مهر ۹۵ بخشنامه شاپرک نتوانست USSD را متوقف کند اما در بهمن 96 بانک مرکزی بیش از پیش اصرار بر توقف این بستر داشت و عزم خود را جزم کرده بود تا جلوی فعالییت این بستر را بگیرد.

پرداخت بر بستر های USSD بازار فوق رانتی و شیرین ایران است

مثلا شرکت هفت هشتاد (تهران رایانه) *780# متعلق به علی رضایی پسر محسن رضایی است و اگر نمیدونید در مورد چقدر پول حرف میزنیم بد نیست بدانید که این بازار سال ۹۶ تقریبا ۲۵ هزار میلیارد تومان درآمد داشته!

برگردیم به قصه پر غصه قمارخانه ستاره درخشان همراه کیش
در همان بهمن ۹۶ بلافاصله کارتل مافیایی ابزارهاش رو بیرون ریخت و موجی از فشارها به بانک مرکزی شروع شد در یکی از واکنشها گروهی از نماینده های مجلس در نامه ای به رئیس وقت بانک مرکزی خواستار ادامه کار USSD شدند!

و بلاخره بانک مرکزی زیر این فشار کوتاه آمد و فقط کارمزد USSD شرکت های پرداخت رو صفر کرد که تا با تشویق شرکت ها آنها را بسمت راهکارهای دیگری سوق دهد!
و اما بشنوید مکالمه من با یکی از متخصصین توسعه نرم افزارهای USSD که چقدر از اطلاعات بانکی شما خام در اختیار این شرکت هاست.

قصه ورود مجلس به ضرر مردم براتون آشنا نبود؟ داستان ارزش افزوده و دزدی هزار میلیاردی و بیش از ۸ ساله اپراتورها از مردم دقیقا زمانی که در اوج بود توسط سرکار خانم زرآبادی نماینده مجلس به سرعت تبدیل شد به دعوای شخصی و به حاشیه رفت!

اگر نمی دانید ارزش افزوده چیست این ویدیو را ببینید و هشتگ #پایان_وس را در تلگرام دنبال کنید.

لینک کوتاه : webamooz.com/?p=21485

نویسنده

نویسنده وب آموز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا