پانزیکلاهبرداری

عامل معرفی سایت های کلاهبرداری پانزی؛ پیام مذکوری

پیام مذکوری، کلاهبرداری که در وب سایت خود http://minetrader.net اقدام به معرفی سایت های کلاهبرداری پانزی می کند

در بخش پروژه های فعال در وب سایت این فرد پروژه های کلاهبرداری پانزی را مشاهده خواهید کرد علاوه بر این اطلاعاتی همچون نحوه واریز سود، زمان آغاز پروژه، سرمایه فعال وب سایت و مجموع سود وب سایت، در رابطه با پروژه های فعال نیز موجود می باشد.

در ادامه برخی از پروژه های کلاهبرداری این وب سایت را مشاهده میکنید:

Mind Capital

Eco Smart

Eco Game Center

Crypto Node

Iran Trade Coin

در واقع پیام مذکوری با قراردادن پروژه های مورد نظر خود که چیزی جز کلاهبرداری پانزی نمی باشند حس اعتماد را در مخاطب بوجود می آورد و با قراردادن اطلاعات نادرست از میزان سرمایه گذاری و سود بدست آمده مخاطب را ترغیب به سرمایه گذاری می نماید

از طرفی در بخش سبد برنده این وب سایت کلاهبردار نیز می تواند سبد معرفی شده توسط این وب سایت را مشاهده کنید

 

توضیحات این وب سایت در رابطه با نحوه انتخاب پروژه های پانزی:

اینکه چه استراتژی ای پیش بگیریم تا در هیچ یک از ماه های فعالیت مان با تراز منفی و ضرر مواجه نشویم بحثی ست که در این صفحه مفصلا به آن خواهیم پرداخت. در این صفحه تعدادی از پروژه ها که بر اساس فاکتورهای سود منطقی، پرداخت های منظم، ارائه ی مستندات لازم توسط تیم مدیریتی و احتمال ثبات و پایداری آنالیز شده اند، لیست میگردند. این پروژه ها در صفحه ی اصلی سایت هم توانسته اند رده بندی ادمین ۱۰ از ۱۰ را احراز نمایند و با این شخیصه قابل شناسایی هستند. کاملا ضروری ست یک سرمایه گذار موفق ۹۰% از سرمایه ای را که برای سرمایه گذاری در نظر گرفته بین این پروژه ها تقسیم نماید. خودتان را با انتخاب یک یا دو مورد گول نزنید اگر خواهان تراز مثبت ماهانه هستید دست کم پخش ۹۰% از سرمایه بین ۵ پروژه یا بیشتر از این دسته الزامی ست و هر چه تعداد بیشتری از پروژه های این دسته را گزینش کرده باشید احتمال منفی شدن تراز ماهانه ی خود را به صفر نزدیک تر کرده اید. اگر این سوال برایتان پیش آمده آیا پروژه ای که در این دسته قرار گرفته هرگز به تعطیلی کشیده نخواهد شد؟ متاسفانه باید بگویم این ترجمه حتی برای بهترین پروژه ای که می شناسید هم صادق نیست. هرگز تمام قد بروی هیچ پروژه ای نروید. توجه داشته باشید این لیست بطور مرتب بروزرسانی می گردد و ممکن است پروژه هایی از این لیست حذف و یا به آن اضافه گردند بنابراین حداقل هفته ای یکبار این صفحه را چک کنید.

 

همانطور که در تصویر فوق مشاهده می کنید سبد نمونه شامل کلاهبرداری های پانزی است که با عنوان “فهرست پایدارترین پروژه های معرفی شده” قابل مشاهده است.

 

لینک کوتاه : webamooz.com/?p=22371

نویسنده

نویسنده وب آموز

نوشته های مشابه

۳ دیدگاه

  1. به نظر من شما باجبگیر هستید و هر کس که تو کارش موفق و به بقیه هم سود می رسونه رو کلاهبردار معرفی می کنید ولی من شما رو خوب می شناسم و می دونم کلاهبردار شما هستید و هر کی به شما باج نده کلاهبردار معرفی می کنید من خودم از این سایت بسیار راضی هستم و سود خوبی هم کردم و خیلی ها را هم می شناسم که مثل من هستند .

  2. شرکت بیز هم در رابطه با بازاریابی شبکه ای کار میکنه و مجوزی که تو یه سایت دیگه ازشون هست به نظر واقعی نمیاد و فوتوشاپه شایدم من اینطور فکر میکنم؟ چون مثل بادران تبلیغات گسترده نداره زیاد شناخته شده نیست ولی فکر کنم به اندازه بادران فعالیت بالایی تو این زمینه داره. اسم این شرکت رو من یک سال پیش شنیدم ولی از چند روز پیش که با اینستاگرام شما آشنا شدم و در مورد پانزی توضیح داده بودید اسم این شرکت یادم اومد و تازه فهمیدم فعالیت این شرکت چی بوده و هست!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا