کلاهبرداری

افزایش سرمایه ۵۰۰ برابری به سبک کلاهبردارن آرون گروپس

افزایش سرمایه شما تا ۵۰۰ برابر بخشی از تبلیغات آرون گروپس است

این شعار مجموعه ای است به نام آرون گروپس که هیچ مجوزی از هیچگونه نهاد رسمی در کشور ندارد.

اما اهرم معاملاتی چیست؟

اهرم معاملاتی که در بسیاری از شرکت‌های فارکسی اعمال می‌شود بدین گونه است که خریدار در ابتدا مبلغ ۱۰۰ دلار پرداخت نموده و پس از پرداخت قادر خواهد بود تا ۱۰۰ برابر مبلغی که پرداخت کرده (۱۰ هزار دلار ) ترید کند.

این درحالی است که اهرم بالا ریسک معامله را بیشتر میکند و در بسیاری از بروکرهای معتبر اجازه این معاملات که میتواند یکشبه زندگی شما را نابود کند به راحتی داده نمیشود و نیاز به دانش بالای ترید دارد.

نکته: در نظر داشته باشید که اهرم معاملاتی بیش از ۱:۱ در ایران غیرقانونی و قمار محسوب می شود.

اما مجموعه آرون گروپس با اهرم معاملاتی ۱:۵۰۰ مشتریان خود را فریب داده ادعا می‌کند که تا ۵۰۰ برابر سرمایه مشتریان را افزایش می دهد که این یک قمار خطرناک برای مردم معمولی است.

مدیران مجموعه آرون گروپ چه کسانی هستند؟

مدیران این مجموعه دو برادر با اسامی فرزین وجیهی و فرزاد وجیهی می باشند، فرزین تابعیت انگلیس و فرزاد تابعیت کانادا را دارد.

میلیون ها دلار از سرمایه مردم به بهانه سرمایه گذاری و خرید و فروش طلا در اختیار مجموعه ایست که حتی دفتری در ایران ندارد و قربانی درصورت از دست دادن سرمایه خود امکان شکایت رسمی را ندارد همچنین طبق قوانین کشور هرگونه خرید و فروش آنلاین طلا و سکه بر اساس بخشنامه بانک مرکزی ممنوع میباشد.

در یکی از ویدیوهای تبلیغاتی منتشر شده در کانال آرون گروپس مشاهده میشود که سرهنگ سید حامد فخار رئیس وقت امنیت پلیس فتای تهران  با حضور در دفتر این شرکت به آنها اعتبار می بخشد! این ویدیو با لگوی پلیس فتا منتشر شده است!

ثبت شرکت در انگلیس، ترکیه و سیشل هیچ گونه هزینه ای نداشته و به معنی اعتبار نمی باشد

استفاده از گواهی SSL دال بر اعتبار و امنیت مالی مجموعه جهت خرید و فروش طلا نمی باشد.

داشتن گواهی ایزو هم امنیت معاملاتی به مجموعه مالی نمیدهد و صرفا یکی از ترفند های کلاهبرداران برای نشان دادن اعتبار است.

ویدیو دیگری که فرزاد وجیهی را درحال پخش پول نشان میدهد!

 

براساس اطلاعات گروه مالباختگان چندی پیش آرمان قاعدی خانکهدانی تنها مسئول مجموعه کلاهبردار آرون گروپ (آرون دریک رخشان) در ایران بازداشت شده است.

دیگر افراد شرکت مهدی اسدالهی و بنفشه ثابت فرهادی می باشند.

تبلیغات گسترده شبکه های ماهواره ای

تبلیغ آرون گروپس در شبکه طپش

آرون گروپس درحال تبلیغ در ماهواره های فارسی زبان است، این شبکه ها در آمریکا هستند و تبلیغ کسب و کار سرمایه گذاری و بروکر بدون مجوز در آمریکا ممنوع است. البته برای امیرقاسمی مهم نیست چون داره به زبان فارسی پول درمیاره و شاکی آمریکایی نخواهد داشت، قربانی پولی که ایشون با تبلیغات اغواگرانه و جذب سرمایه و گرفتن سود به جیب میزنه مردم ایران هستند.

? فرزاد وجیهی دقیق توضیح داد که سو استفاده از شبکه بانکی ایران (کارت اجاره ای) را انجام داده و باز هم انجام خواهد داد، ایشان تایید کرد که مجوزی برای فعاایت در آمریکا ندارد.

علیرضا امیرقاسمی توضیح داد که اطلاعی از فعالیت آرون گروپس ندارد و تبلیغات توسط وکلا در شرکتی در آلمان بررسی شده اند! ایشان قرار بود که پیام های بنده را مشاهده کنند که نکرد! این سطح مسولیت فردی است که با تبلیغات سرتاسر اغواگرانه با ادعای “سود زیاد” و امکان “پرداخت تومانی” در رسانه خود سرمایه مردم یک کشور را به خطر می اندازد و البته همین الان بر اساس قوانین کالیفرنیا “کار غیرقانونی” انجام داده است.

علیرضا امیرقاسمی در رسانه ای در کالیفرنیا بر اساس مدارک یک شرکت ثبت شده در ترکیه و جزیره سیشل و سنت وینسنت که هیچ کدام مجوز تبلیغ سرمایه گذاری از کالیفرنیا و ایران نیست مردم ایران را در هر نقطه ای از کره زمین به خطر می اندازند و البته متاسفانه در سکوت ما مردم و رسانه ها این بازی برای سودجویان “برد برد” است.

اجاره حساب بانکی و پولشویی

فرزاد وجیهی درحال فریب مردم ناآگاه و تشویق آنها به اجاره حساب بانکی.
گفتگو با فرزاد وجیهی در کلاب هاوس در رابطه با کارت های اجاره ای و تبلیغات گسترده او بر روی مردم ایران. کسب کاری که قوانین ایران را قبول ندارد، قوانین آمریکا را قبول ندارد و با قوانین آفریقا از ماهواره های تلویزیونی لس آنجلسی درحال تبلیغ بر روی مردم ایران است!

تبلیغات گسترده در رسانه های داخلی

فکر نکنید فرزاد وجیهی فقط در کالیفرنیا تبلیغ میکند، خیر ایشون در سایه بی مسئولیتی مسئولین و رسانه های کشور شبانه روز درحال تبلیغ و خرید #رپورتاژ_آگهی در رسانه های مجوز دار کشور است!

شاکیان گسترده شبکه آرون گروپس

متاسفانه شبکه آرون گروپس همکنون در ایران قربانیانی دارد که برخی از آنها برای مدیران این شبکه حکم کلاهبرداری هم گرفته اند.

لینک کوتاه : webamooz.com/?p=22756

نویسنده

نویسنده وب آموز

نوشته های مشابه

۲ دیدگاه

  1. باسلام وتشکر از شبکه وب آموزبا مدیریت آقای جرجندی وتلاش ها ی بی وقفه و بسیار موثر جهت آگاهی مردم برداشته وبرمیداردکه در دام کلاهبرداران گرفتار نشوند وکلاهبرداران رابشناسند مجموعه آرون با افرادی همچون فرزاد وجیهی وآرمان قاعدی و…با تبلیغات متقلبانه فروش فیزیکی آنلاین وتحویل طلاکه در این راه صدا وسیماو اتحادیه طلا ودیگر اشخاص صاحب نظر این مجموعه را یاری کردن جهت اطمینان بخشی وکلاهبرداری ،اگر مردم نتوانن به نهادهای امنیتی وصداوسیما واتحادیه طلا ودیگر افراد صاحب نظر وصاحب نفوذ در مردم اعتماد کنن واقعا نتیجه در جامعه چه خواهد شددید مردم چه خواهد شد اگر برخورد های لازم با عاملان این کلاهبرداری صورت نگیرد بدون شک باعث مشکلات بسیاری در اجتماع خواهد شد واعتماد دیگربه آسانی به دست نخواهد آمد

  2. دوست عزیز سلام
    حرف های شما کاملا منطقی و به جا هست

    اما یک سوال داشتم خدمتتون
    میشه یک بروکر نام ببرید که اهرم نداشته باشه و در ایران مجوز داشته باشه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا