پانزیکلاهبرداری

هشدار موج گسترده کلاهبرداری پانزی در راه است به دوستان و خانواده خود هشدار دهید!

هشدار موج گسترده کلاهبرداری پانزی در راه است به دوستان و خانواده خود هشدار دهید!

این روزها با توجه به شرایط نامناسب اقتصادی کشور  و رشد بیش از پیش کلاهبرداران به دلیل ناآگاهی مردم روز به روز شاهد افزایش کلاهبرداری ها بخصوص کلاهبرداری پانزی در کشور هستیم.

وجه اشتراک تمامی این کلاهبرداری ها این است که در تمامی این کلاهبرداری ها سودجویان که در ظاهر دلسوز مردم هستند با وعده کسب درآمد دلاری قصد میلیونر کردن یک شبه سرمایه گزاران را دارند!

توصیه ما در وب آموز این است که فریب ادعای این دزدان را نخورید!

ممکن است تصور کنید که با پیوستن به این مجموعه ها سود هنگفتی کسب می کنید اما در واقع به سرنگونی جامعه و بدبختی هموطنان خود کمک می کنید.

امروز و در این مطلب قصد داریم شما را با یک مجموعه از مجموعه های کلاهبرداری پانزی به نام جنرال تریدینگ آشنا کنیم.

 

همه ما با پروژه های پانزی که مدعی پرداخت سود هنگفت می باشند آشنا هستیم

درمجموعه جنرال تریدینگ فردی به نام Alex Amartiefio به عنوان مدیر این مجموعه معرفی شده است. طبق تحقیقات ما اساساً چنین فردی وجود خارجی ندارد. علاوه بر این فردی که از تصاویر و ویدئوهای آن استفاده شده است آقای Nathan Fabian یکی از مدیران ارشد سرمایه گذاری در سازمان ملل می باشد!

اگر ویدئوهایی که به صورت جعلی روی صدای آقای Nathan Fabian صداگذاری شده است را ببینید متوجه خواهید شد که این ویدئو ها به زبان فارسی و با قدرت بر روی بستر فارسی پخش می شوند. اما چرا؟

به این خاطر که از اساس هدف این مجموعه های کلاهبرداری مردم ایران هستند و  با وعده های دروغین و سوء استفاده از وضعیت اقتصادی کشور قصد خالی کردن جیب افراد را دارند.

 

ویدئوی فوق مربوط به ویدئوی صداگذاری شده بر روی صدای آقای Nathan Fabian مدیر ارشد سرمایه‌گذاری سازمان ملل می باشد که توسط کلاهبرداران جنرال تریدینگ به عنوان مدیر این مجموعه و با نام جعلی Alex Amartiefio معرفی شده است.

متاسفانه این روزها آپارات بستری برای رشد کلاهبردارانی همچون جنرال تریدینگ شده است. بستری که امروز در خدمت کلاهبرداران پانزی میباشد.

در صورتی که به لینک زیر رجوع کنید متوجه خواهید شد که جنرال تریدینگ دارای کانال در آپارات با بسیاری از ویدئوهای کلاهبرداری می باشد که بدون هیچ محدودیتی در این بستر در حال نمایش به کاربران  می باشد.

لینک کوتاه : webamooz.com/?p=22956

نویسنده

نویسنده وب آموز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا