قمار و شرطبندی

حضور احمد خمینی در پیج اعضای شبکه قمار اینستاگرامی و دنبال کردن آن ها در اینستاگرام

پیش تر در رابطه با حسن آقا میری و هدف و مسیر آن صحبت کردیم اگر هم به خاطر داشته باشید قبلا هم ارتباطش با شبکه پولشویی و قمار مشخص شده بود.

 

اما روحانی که در این مطلب قصد داریم به آن بپردازیم کسی نیست جز احمد خمینی نتیجه امام که گویا رفیق شفیق این گروهک قمارباز و کلاهبردار است که در لایو های این افراد حضور دائمی و ثابتی دارد.

احمد خمینی که خود را آخوند بالا نشین و جز روحانیون درجه یک قم معرفی می کند نمی داند که این افراد جزو تبهکاران هستند و لامبورگینی زندگی لاکچری این افراد حاصل تلاش و کوشش آنها نیست و تمامی چیزهایی که جز دارایی این افراد به حساب میشود حاصل بدبخت شدن یکی از هم وطنان ما می باشد!

صحبت های بالا را احمد خمینی باید به ما بگوید در واقع این فرد باید بگوید که هر ریال از زندگی لاکچری این افراد حاصل خراب شدن خانه یک ایرانی و فاسد شدن قاضی و پلیس و کارمند بانک و وکیل می باشد!

لعنت به کسانی که از فساد اینچنینی راحت عبور می کنند و موضوع را انقدر ساده جلوه می دهند.

در تصویر زیر و همین طور صحبت های احمد خمینی مشاهده می کنید که این فرد خود را روحانی درجه یک قم معرفی کرده است اما باید بدانیم که روحانی که در جایگاه ویژه بنشیند و از امکانات ویژه برخوردار باشد و همینطور میلیاردها تومان از جیب بیت المال دریافت کند قطعاً درک درستی از شرایط ندارد که متوجه این موضوع شود که زندگی لاکچری پویان مختاری حاصل فساد و نابودی یک خانواده ایرانی است.

اما نکته حائز اهمیت این است که واقعاً چرا دستگاه قضایی تکلیفش با خودش مشخص نیست؟

سوالات بسیاری وجود دارد؛

چطور امین‌فردین با شماره حساب داخل کشور در حال گرفتن تبلیغ و راه اندازی کمپین اینستاگرامی است؟

همینطور چطور آناشید حسینی در حال کسب درآمد از داخل کشور است آیا در عمل مبارزه با قمار و قمار باز آن وجود دارد؟

ای کاش مبارزه جدی از سمت دستگاه قضا وجود داشت تا افرادی امثال احمد خمینی و حسن آقامیری از داخل کشور جرأت همراهی با این مفسدین را نداشتند!

در تصویر زیر مشاهده می کنید که احمد خمینی در حال تکذیب ارتباط خود با پویان مختاری و امین فردین است این تکذیبیه زمانی منتشر شد که احمد خمینی هم امین‌فردین و هم پویان مختاری را در اینستاگرام دنبال می کند.

 

خیلی اتفاقی سید احمد آقا داره قربون صدقه میره. اتفاقی ها، نمیشناسه فقط خیلی مودبه.

لینک کوتاه : webamooz.com/?p=23258

نویسنده

نویسنده وب آموز

نوشته های مشابه

۵ دیدگاه

  1. بر کسی پوشیده نیست پشت مافیای سایت های شرط بندی توی ترکیه چخبره. اینا بیشتر برای هویت سازی میان سمت ادم های که بدونن بیشترین بازخوردا میگیرن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا