ارزش افزودهکلاهبرداری

داوود مرادی گراوند کیست و چه نقشی در کلاهبرداری ارزش افزوده دارد؟

اگر بخواهیم به صورت خلاصه و برای اینکه کمی با این فرد آشنا شوید باید بگوییم داوود مرادی گراوند رتبه ۳ کنکور ریاضی سال ۱۳۸۱ بوده این فرد امروزه طراح بسیاری از بسترهای کلاهبرداری ارزش افزوده می باشد.

داوود مرادی یکی از اعضای کلیدی راه اندازی شبکه دزدی ارزش افزوده از مردم می باشد و در این مطلب قصد داریم به صورت مستند توضیح دهیم که این فرد با چه شرکت هایی در ارتباط است و چه سرویس هایی را طراحی کرده و چه نقشی در کلاهبرداری ارزش افزوده دارد.

در دزدی های نوین و تکنیکال و موارد این چنینی افرادی مانند داوود مرادی گراوند نقش مهمی را ایفا می کنند چرا که این افراد نخبه این کشور هستند و افرادی که در بدنه حکومت هستند برای دزدی از مردم نیاز به افرادی مانند داوود مرادی گراوند دارند اما نکته جالب اینجاست که داوود مرادی گراوند صرفاً به راه اندازی بستر اکتفا نکرده و خود این فرد نیز بخشی از بدنه فساد و کلاهبرداری ارزش افزوده می باشد.

کلاهبرداری ارزش افزوده یکی از دزدی هایی است که به مدت ۸ سال در کشورمان ادامه داشت و به این خاطر که جمع کثیری از کلاهبردارانی که وصل به حکومت هستند در این دزدی نقش داشتند صدای هیچ یک از آن ها جهت مقابله با فساد در نیامد.

کلاهبرداری که بیش از ۱۳ هزار میلیارد برای این کلاهبرداران سود داشت.

این کلاهبرداری هیچ وقت بدون کمک افراد نخبه ای مانند داوود مرادی گراوند شکل نمی گرفت در واقع این کلاهبرداری حاصل قدرت افراد بالادستی و علم و دانش افرادی مانند این فرد می باشد.

داوود مرادی مدیر شرکت آبان و یکی از مدیران شرکت توسعه و تامین محتوای آتور و مجری زیرساخت شرکت کلاهبردار ارزش افزوده تله پرومو متعلق به محمود خوردبین است. قبلاً در رابطه با محمود خوردبین و شرکت تله پرومو مفصلاً صحبت کردیم.

در بررسی که آزمایشگاه بیت بان بر روی تبلیغ سرویس‌های ارزش افزوده داشته است سرویس‌های پی وی یا چت خوان و آوانو با عناوین مختلفی که در زیر مشاهده می کنید با استفاده از حساب‌های جعلی اقدام به عضویت کاربران در سرویس ارزش افزوده می نمودند.

داود مرادی به کمک دوستش علیرضا آقاسی توانسته مجموعه‌ای از بسترهای تبلیغاتی را برای آلوده کردن مردم به ارزش افزوده راه اندازی کند.

فعالیت داوود مرادی محدود به کشور ایران نمی‌شود و این فرد در یک یا دو کشور دیگر (آفریقا) نیز اقدام به ارائه خدمات نرم افزاری و ارزش افزوده کرده است.

همانطور که گفتیم داوود مرادی مدیریت مجموعه آبان را بر عهده دارد و به شرکت تله پرومو محمود خوردبین نیز خدمات ارائه می دهد.

در مطلبی که لینک آن را در زیر قرار داده ایم به طور مفصل شرکت آبان متعلق به داوود مرادی را مورد بررسی قرار دادیم.

بررسی گروه آبان ارایه کننده سرویس زالو ارزش افزوده

این  فرد به خوبی می داند که نظام بانکی کشور بسیار فاسد و ناکارآمد است و صراحتا بیان می‌کند که چون اپراتور ۵۰ درصد از درآمد شرکت‌های ارزش افزوده را برمی‌دارد این شرکت‌ها ناچارند که محتوای بی‌کیفیت به مردم ارائه دهند!

برای اینکه بیشتر با داوود مرادی گراوند آشنا بشید توصیه می کنیم ویدئوی وب آموز که در یوتیوب قرار داده ایم را مشاهده کنید. در این ویدئو ۳۰ دقیقه از صحبت های این فرد را مورد بررسی قرار دادیم و به تمامی ادعاهایی که در ویدئوی لایو مطرح کرده بود پاسخ دادیم

https://youtu.be/5uAa1BV3Lvo

لینک کوتاه : webamooz.com/?p=23827

نویسنده

نویسنده وب آموز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا