اخبارقمار و شرطبندی

بررسی شرکت پایا پیشتازان دنیا و ارتباط این شرکت با عباس عراقچی و شبکه به پرداخت ملت

خبر کوتاه بود و دردناک!

تجلیل از مدیر عامل شرکت به پرداخت ملت در جشنواره کارآفرینان و مدیران اشتغالزای کشور!

در حالیکه سایه تاریک قمار، کلاهبرداری های پانزی و پولشویی بواسطه بی مسئولیتی مسئولین روی کشور افتاده، روابط عمومی شرکت به پرداخت ملت که در واقع حامی اصلی درگاه های قمار و البته شبکه کارت به کارت فرشید امیر شقاقی (اپ سکه) است برای مدیر عامل این شرکت یعنی آقای محمد رضا نمازی یک تندیس به همراه چندین روی پورتاژ آگهی خریده است.

بیایید با هم بررسی کنیم که این تندیس از کجا خریداری شده و متعلق به کدام جشنواره است.

ریپورت آگهی به خبری گفته میشه که خبرگزاری ها در ازای دریافت پول در سایت خبری خود منتشر می کنند

در خبری که به عنوان پورتاژ آگهی در وب سایت ها منتشر شده افتخارات شرکت هم لیست شده:

“این شرکت در مهرماه امسال براساس نشریه معتبر نیلسون ریپورت با دو پله صعود نسبت به رده‌بندی سال ۲۰۱۸ ، در جمع ۱۳ شرکت برتر پرداخت الکترونیک جهان قرار گرفت است .

بر اساس جزییات این رنکینگ جهانی ، شرکت به‌پرداخت ملت در بین شرکت‌های مستقل غیرگروهی ، پنجمین PSP برتر جهان محسوب می‌شود”

نکته خنده دار ماجرا اینجاست که چرا با توجه به اینکه هیچگونه مکانیزم مبارزه با پولشویی و تفکیک پول سیاه و سفید در شبکه مالی کشورمان نیست این شرکت در رتبه اول نیست 🙂

این جشنواره که مجری آن شرکت پایا پیشتازان صنعت دنیا است به صورت سالانه به عنوان تجلیل و تکریم از کارآفرینان و مدیران واحدهای اشتغالزای کشور برگزار می‌شود که امسال هم در اوج اپیدمی کرونا در سالن همایش های صدا و سیما برگزار شده اما واقعا برگزاری این جشنواره در این شرایط چه لزومی داشته؟

سوال دومی که واقعاً ذهن همه را درگیر کرده این است که چرا آقای عباس عراقچی معاون سیاسی وزارت امور خارجه کشور ایران باید در چنین مراسمی که برگزار کننده آن یک شرکت خصوصی (پایا پیشتازان صنعت دنیا) است حضور داشته باشد؟

مراسمی که سر تا پای آن با پول برگزار می‌شود (در مراسمات این شرکت عده ای از مدیران تشنه دیده شدن با پرداخت پول تندیس دریافت می‌کنند)

در رابطه با شرکت پایا پیشتازان صنعت دنیا

بهتره بدانید که شرکت پایا پیشتازان صنعت دنیا یک سایت به آدرس upiteam.com دارد که حتی این سایت نیز در دسترس نیست! البته نیازی به داشتن وبسایت هم نیست چون  حضور عباس عراقچی در مراسمات پولی این شرکت معادل همان رزومه است. ضمنا مشخص نیست که فرآیند اهدای تندیس مدیر برتر بر چه اساسی انجام می شود!

بماند که هیچ رزومه‌های از این شرکت به غیر از عباس عراقچی وجود ندارد! اما پس از بررسی های انجام شده، یک شرکت بین‌المللی و جهانی که معاون امور خارجه کشور هر ساله در آن فعالیت دارد تنها سه مطلب در اینترنت موجود است که آن هم استخدام خانم با روابط عمومی خوب و فن بیان قوی می باشد 😐

کلید معما

این شرکت هر ساله مبلغ ۱۵ تا ۲۵ میلیون تومان از شرکت های دیگر برای معرفی آنها به عنوان شرکت برتر که تمامی این فرآیند در سالن همایش های صدا و سیما با اعتبار بخشی معاون وزیر امور خارجه کشور انجام می‌شود، دریافت می کند.

در تصویر زیر مشاهده می کنید که وزیر امور خارجه در کنار امیرپور بافرانی ایستاده است.

اگر میخواهید بدانید که امیر پوربافرانی کیست و چه نسبتی با عباسعلی پوربافرانی نماینده دوره دهم مجلس دارد وب آموز را دنبال کنید 🙂

لینک کوتاه : webamooz.com/?p=23842

نویسنده

نویسنده وب آموز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا