پانزیکلاهبرداری

بررسی وضعیت سرمایه گذاران پروژه کلاهبرداری آمیتیس با مدیر داداشی (بروزرسانی تیر ۱۴۰۰)

تلاش برای منصرف کردن قربانیان از شکایت!

پس از کلاهبرداری بزرگ داداشی (آمیتیس) وکلای این کلاهبردار در حال تلاش برای ترساندن مالباخته ها هستند و با این عنوان که اگر قربانیان و مالباختگان اقدام به شکایت کنند هیچ فایده‌ای برای آنها ندارد سعی در منصرف کردن این افراد از شکایت دارند.

مالباختگان این پروژه کلاهبرداری یک قربانی هستند و اگر این افراد حداقل شکایت کنند، در الویت بازگشت سرمایه خود هستند. در فایل صوتی زیر متوجه می‌شوید که وکیل پرونده کلاهبرداری پانزی سعی در منصرف کردن قربانیان این پروژه کلاهبرداری از شکایت دارد و تلاش می کند تا آنها را به صبوری کردن دعوت کند.

مقایسه پرونده کلاهبردار داداشی با کلاهبردار کاروسو

پرونده مایکل کاراسو که دقیقاً مشابه با پرونده داداشی است تنها ۹۰ قربانی داشته! هم اکنون کاراسو پشت میله های زندان به سر می‌برد این پرونده را مقایسه کنید با پرونده تریدر بزرگ داداشی که با بیش از ۲ هزار میلیارد تومان جذب سرمایه وکلای این کلاهبردار سعی در منصرف کردن قربانیان از شکایت دارد!

صحبت های احسان سنگلجی نماینده سرمایه گذاران آمیتیس

صوت زیر هم مربوط به صحبت های جدید احسان سنگلجی نماینده سرمایه گذاران آمیتیس مقابل دادسرای شماره ۱۳۱ در تاریخ ۱۴۰۰/۲/۴ است. این صحبت ها در رابطه با پرونده کلاهبرداری داداشی هستند اما نکاتی در این صحبت ها وجود دارند که با هم به آن می پردازیم:

فایل صوتی جلسه مردمی قربانیان پروژه کلاهبرداری داداشی مقابل دادسرا در تاریخ ۱۴۰۰/۲/۸ در رابطه با پرونده این کلاهبردار

بازوان کلاهبرداران پانزی چه کسانی هستند؟

معمولاً در کلاهبرداری های پانزی یکی از دلایل مهمی که مدیران بالارده و سرمایه گذاران اولیه از این کلاهبرداری ها حمایت می‌کنند این است که این افراد بیش از سرمایه اولیه خود سود دریافت کرده‌اند و تمایلی به اتمام این کلاهبرداری ها ندارند.

این افراد همینطور در تلاش هستند تا قربانیان این شبکه را با ترفندهایی مثل اگر شکایت کنید پول شما به جیب دولت می‌رود، دزد بودن دولت و هزاران عامل دیگر که باعث دلسردی قربانیان از شکایت می شود، ساکت کنند.

در نمونه کلاهبرداری داداشی شما اسماعیل صحتی را میبینید که امروزه حامی این کلاهبردار هستند و دستگاه قضایی هیچ گونه برخوردی با این فرد کلاهبردار ندارد!

رشد کلاهبرداری های جدید از دل پروژه کلاهبرداری داداشی

پرونده داداشی باعث شد کلاهبرداران دیگری از دل این کلاهبردار بوجود بیایند. نمونه این کلاهبرداری که هم اکنون با ادعای ایجاد فارم ماینینگ ارز دیجیتال و پرداخت سود ۲۰ درصد سعی در جذب سرمایه مردم دارد مربوط به کلاهبردار شعیبی زاده است.

ایمیل دریافتی وب آموز در رابطه با شبکه کلاهبردار آمیتیس:

⭕️ ایمیل دریافتی توضیح در رابطه با شبکه کلاهبردار داداشی #آمیتیس:

? با سلام خدمت جناب جرجندی
تشکر بابت تمامی زحماتی که کشیدید و میکشید .
بنده یکی از مال باخته های مجموعه داداشی هستم که ارتباط نزدیکی با امیر اکبر داشتم لازم دونستم بعد از شفاف شدن بعضی قضایا برای شما هم توضیحاتی رو ارسال کنم تا مردم رو بیشتر در جریان بذارید.
این آقا ۳سال پیش کارشو از دفتر کریم خان شروع می‌کنه و از مردم در قالب خرید فروش ارز دیجیتال جذب سرمایه میکرده.
از اونجایی که ما ایرانی ها راه نزدیک رو انتخاب میکنیم برای ثروتمند شدن سریع این شبکه پیشرفت کرد و ایشون منتقل شد به دفترشون در سعادت آباد و دو نفر منشی خانم که از هیچی سر در نمیاوردن رو استخدام کرد با نامهای خانم ملکی و شاه مرادی. این کارو با امیر حسین که طفلی بیش نبود ادامه داد تا اینکه حسابها روز به روز زیاد شد و نیاز شد به یک حسابدار که سرو کله ی بهرنگ زیرانی پیدا میشه که از کارمند بانک ملت شعبه میدان کاج سعادت آباد همون شعبه که همدست ایشون به حساب میاد و تمامی مبالغ بالا به صورت کاور داخل شعبه جابهجا میشد. ایشون اول به صورت موقت به مجموعه اضافه میشه و بعد از
مدتی بوی پول به مشامش خوش میاد و استعفا میده و یک نفر از اقوام خودش بنام مهدی سامانبخش رو هم به مجموعه اضافه میکنه.

حالا قضیه اینجا جذاب میشه???
بهمن ۹۸ وقتی کرونا شایع میشه و بازارهای مالی و نفت و…. شدیدا ریزش میده بیت هم خیلی شیک و مجلسی میریزه تا ۴۷۰۰ امیر جون هم اینجا لیکویید میشه. چون کلا دیمی معامله میکرده و اعتقادی به استاپلاس(حد ضرر) نداشته ایشون که البته بعدها با تجربه تلخ اینو یاد میگیره.
عید پارسال از اونجایی که خیلی آدم تخص و پررویی بوده میاد و به مردم الکی میگه من دیگه نمیتونم به خاطر کرونا کار کنم میخوام پولتونو پس بدم.
،?
خوب دست پیش میگیره که چی؟
مردم هم که عادت کردن یه این پول میگن آقا موردی نداره فعلا تا زمانی که قرنطینه هس کار نکن و سود نده.
قرنطینه تموم میشه و دوباره فیلم میاد که میخوام با اونایی که پی ام دادن و پول خواستن خدافظی کنم.. یعنی زهر چشم
با ۱۰ نفرم به صورت نمادین تسویه میکنه.
خوب????
اینجاس که از مهران خرمی درخواست کمک میکنه و ایشون هم به عنوان مشاور به همراه یکی از دوستانش بنام محمد جعفری(دست راست امیر جون) میگه بیا یه توکن بسازیم به اسم لیام ۷.۸ ماهی مردمو دست به سر کن تا اوضارو جمع و جور کنی. اینجاس که مهران خان وارد قضیه میشه لیام پوچ رو به مردم بیسواد میفروشه و با پولش دوباره معامله میزنه با ضریب بالا تا جبران ضرر بکنه و هر روز با سایت جعلی که خودشون زده بودن قیمت لیام رو چند برابر میکنه تا مردم فریب بخورن و بیان لیام بخرن و اتفاقا موفق هم میشه. و بعد اون هی الکی وعده میده که دیرکردهای سال قبل رو امروز میدم و فردا میدم و دیرکرد فروردین ۹۹ و اردیبهشت هم به این مبالغ اضافه میشه.
بعد شروع میکنه به یک درمیون زدن واریزی ها و علتش رو پشتوانه سازی لیام اعلام میکنه . لیامی که هیچ موقع ریالی نیرزید. والبته تاسیس اولین صرافی رمزارز با مجوز و این عدم واریزی هارو هی افزایش سرمایه میزد به خیال اینکه یکروز تسویه خواهد کرد. که هیچ موقع این اتفاق نیفتاد. طرف مجبور بود برا گرفتن ۵۰ میلیون هزارتا دروغ و کلک بیاره تا بتونه. پول خودشو بگیره.
از اونجایی که آدم خیلی تیزی بوده یکسری آدم شریف و آبروداری رو بعنوان نماینده انتخاب میکنه و از اونها هم سوئ استفاده میکنه.نمایندگی که هیچ جا ثبت نشد و ۴.۵ ماه توسط آبروی و اعتبار اونا واسه خودش اعتبار خرید. البته اونا هم یکسری بیسواد بودن که فریب اینو خوردن.
بعد که گند لیام و پول پس ندادناش شروع میشه مردم شروع میکنن به شکایت از نماینده ها از این طریق میان و میرسن به داداشی و بعد تحقیقات. طی یک عملیات گاز انبری همه نماینده ها و داداشی رو دستگیر میکنن.
حالا جالب قضیه کجاس که میدونم شمام ازش خوشت میاد.
. چطور شد وثیقه داداشی از مبلغ ۲۵۰۰ میلیارد یهو میاد رو ۲۰۰ میلیارد
آقای صحتی که میونه ی خوبیم با شما داره ?میاد و از دوست و اطرافیان داداشی بیت جمع میکنه و یه بخشی رو میده و دادستان پرونده که بازپرس پرونده یکشبه عوض میشه همون بازپرسی که ادعا میکرد داداشی پول مردمو حیف و میل کرده. و یه بخشی هم میده به کارشناس پرنده که ارزش املاک رو چندین برابر بزنه وچون باید ارزش وثیقه ۲برابر مبلغ وثیقه تعیین شده باشه.

 

فایل صوتی زیر مربوط به مکالمه با یکی از قربانیان شبکه کلاهبرداری آمیتیس می باشد:

 

اما چند نکته در رابطه با فایل صوتی بالا:

قربانی هیچ پولی از شبکه خارج نکرده و فقط خوشحال بوده که سرمایه وی در حال افزایش است.
قربانی با توجه به خوشحالی از پیداکردن راهی برای پول درآوردن بی دردسر تمامی دوستان و آشنایان خود را در این شبکه عضو میکند.
برای قربانی اینکه چطور این پول بدست می آید مهم نیست و فقط به سود پول توجه میکند.
قربانی حتی پس از آشکار شدن دست کلاهبردار همچنان به او اعتماد دارد چون روزی از کلاهبرداری سود گرفته و چون طرف دیگر معادله دستگاه قضایی و حاکمیت است پس کلاهبردار همچمان قابل اعتمادتر است!
قربانی در رابطه با سرمایه گذاری و رمزارز ها و ترید دانش کمی دارد و این دانش کم نه تنها کمکی به او نمی کند بلکه اینجا ابزاری شده است برای باورپذیر بودن فرایند سود بالای سرمایه گذاری در شبکه پانزی.
با توجه به سودهای بالای شبکه بانکی، قربانی به سود بالا عادت دارد و مستعد کلاهبرداری پانزی است.
لطفا به این دوست عزیز نخندید چون قربانی صداوسیمای ملی ای دارد که حتی ۱ دقیقه هم برنامه در رابطه با این تهدید ها در فضای مجازی و جامعه نساخته، ندارد و نخواهد ساخت.

 

بروزرسانی تیر ۱۴۰۰

شبکه کلاهبرداران داداشی با دادن وعده بازگشت پول درحال گرفتن رضایت برای پرونده این کلاهبردار هستند و مشخص نیست تکلیف سرشاخه هایی که سودهای کلان گرفتن چیست!

ادامه تلاش کلاهبردار داداشی و تیم حامی او برای تشویق مردم به صبر و عدم شکایت

 

لینک کوتاه : webamooz.com/?p=24409

نویسنده

نویسنده وب آموز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا