کلاهبرداری

مهسا اسماعیلی کیست؟

در اسفند ماه سال ۱۳۹۶ خبر از از خرابکاری شبکه پرداخت دادیم و به صورت مستند اعلام کردیم که شبکه پرداخت کشور تماما در خدمت دزدان قمار بود. پس از این اطلاع رسانی بود که رسانه های خاص شروع به نوشتن علیه وب آموز کردند.

یکی از این رسانه ها رسانه ای بنام ایبنا که مرتبط با بانک مرکزی است، خبری را تحت عنوان «سایت های قمار دستاویز باج خواهی از شبکه پرداخت» منتشر کرد.

نویسنده این خبر که همچنان هم در دسترس است فردی بود به نام مهسا اسماعیلی که به دلایل مختلف اسم ایشان را در کانال نبردیم

آدرس توییتر این فرد: https://twitter.com/Mahsaesma

اما اکنون مهسا اسماعیلی مدیر روابط عمومی شرکت کلاهبردار اکسکوینو است که بخش عمده ای از تخریب ها علیه انجمن بلاکچین ایران و محمد جرجندی از سمت این فرد صورت گرفت.

ذات این فرد مشخص است! چه از خبر منتشر شده توسط وی در اسفند ماه ۱۳۹۶ و چه از فعالیت وی در شرکت کلاهبردار اکسکوین؛ این فرد بویی از شرافت نبرده است.

تصاویر زیر مربوط به پیام های خانم مهسا اسماعیلی در واتساپ به محمد جرجندی است. به وضوح مشاهده می کنید که منطق این فرد بابت انتشار خبر باشگاهی از شبکه پرداخت چیست!

در زمان ارسال این پیام ها در واتساپ این فرد در شرکت اکسکوین مشغول به فعالیت است. چون این فرد مشکلی با کلاهبرداری ندارد و اصلاً هدف وی مبارزه با بی عدالتی نیست بلکه هدف اصلی تخریب افراد و رسانه‌های مخالف با کلاهبرداران است.

پس از آن که تیر مهسا اسماعیلی به سنگ خورد وی تمامی پیام های خود را حذف کرد.

لینک کوتاه : webamooz.com/?p=24984

نویسنده

نویسنده وب آموز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا