ارز های دیجیتالکلاهبرداری

طاها حبیب کیست و چرا از آمریکا به فکر پولدار کردن مردم ایران است؟

طاها حبیب از طریق پیج خود و به اسم صندوق سرمایه گذاری و ترید اقدام به جذب سرمایه هموطنان خود از ایران می کند. این فرد دائما در حال نمایش زندگی لاکچری خود در اینستاگرام است. اما سوال اینجاست که چرا این فرد از کشور آمریکا به دنبال ریال است؟

طاها حبیب کیست؟

این کلاهبردار که مدعی است از گارسونی به یک میلیونر تبدیل شده است، مانند بسیاری از کلاهبرداران این حوزه از ریپورتاژ آگهی غافل نبوده و همانطور که میبینید، داستان خیالی زندگی خود را در قالب ریپورتاژ آگهی منتشر کرده است. موفقی از تگزاس که بدنبال سرمایه گذاری ریالی در ایران است!

طاها حبیب کیست؟
طاها حبیب کیست؟

شاخصه های یک فرد کلاهبردار چیست؟

  • یک کلاهبردار، یک میلیونر خودساخته است.
  • دائما در حال نمایش زندگی لاکچری و موفقش به فالوور ها است.
  • به شغل دیگری مشغول است و بصورت رایگان به بقیه یاد ی دهد تا چطور کسب درآمد کنند.
  • قطعا قبلا زندگی سختی داشته و ناگهان متحول شده.
  • حتما صحنه هایی از دفتر کار تمیزش با کارمندهای شادش را به فالوورها نمایش می دهد

در نهایت اگر این کلاهبردار طاها حبیب باشد،‌ یک صندوق سرمایه گذاری هم دارد که سرمایه گذاری در این صندوق نیازمند ۱۰ هزار دلار سرمایه ناقابل است!

فریب کلاهبردار طاها حبیب را نخورید!

در برخورد با این کلاهبردار اولین سوالی که باید پرسید این است که چرا این جوان موفق ایرانی در تگزاس آمریکا به مردم مظلوم آمریکا خدمات اینچنینی را ارائه نمی دهد؟ این فرد چطور توانسته با وجود تحریم ها چنین صندوقی را افتتاح کند؟ صندوقی که حتی راه اندازی آن در آمریکا نیز جرم محسوب می شود!

طاها حبیب کیست؟

همکاری محمد هلاکویی با طاها حبیب

در ویدئوی زیر مشاهده می کنید که محمد هلاکویی خبر از همکاری خود با طاها حبیب و سخنرانی این کلاهبردار در نمایشگاه سامیت دبی را می دهد. این کلاهبردار در پوشش دوره های موفقیت، از آمریکا برای مردم ایران صندوق سرمایه گذاری ۱۰ هزار دلاری راه انداخته که همانطور که گفته شد این اقدام در آمریکا هم جرم است.

لینک کوتاه : webamooz.com/?p=26052

نویسنده

نویسنده وب آموز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا