ارز های دیجیتالکلاهبرداری

از ارز مجازی شهرام کوین تا ۷ اشد مجازات برای شهرام جزایری

زمستان سال ۱۳۹۶ بود که مطلع شدیم “شهرام جزایری فردی که با پرونده دزدی و ارتشاء که تا چند سال گذشته زندان بود به واسطه خبرگزاری های زرد این خبر را منتشر کرده: “شهرام کوین در راهه!”

ثبت دامنه شهرام کوین!

چرا باید نظارت پوشش خبر رسانی در ایران مدیریت مردم محوری نداشته باشد و چرا نباید کسی که سابقه ارتشا داشته یا دزدی رو پوشش خبری داد؟

اجازه بدید بررسی کنیم که خبر شهرام کوین رو کیا پوشش دادن:

پوشش دهنده اصلی: خبر آنلاین

بر اساس گزارش و مصاحبه زهرا علی اکبری

در ادامه سایت های خبری به نقل از خبرآنلاین:

  1. تهران 24 – در دو خبر مجزا – کد خبر: 39694 و 38821
  2. روزنامه نصف جهان – کد خبر: ۶۷۸۸۹
  3. اقتصاد آنلاین – کد خبر: 249633
  4. تجارت نیوز – کد خبر: 104905245
  5. عصر ایران – کد خبر: 104891863
  6. شعار سال – کد خبر: 107899
  7. امتداد نیوز – کد خبر: 1054893
  8. الف – کد خبر: 3961113116
  9. ایران جیب – کد خبر: ۴۶۰۷۰
  10. ریسک نیوز – کد خبر: 124890
  11. روزنامه دنیای اقتصاد – شماره روزنامه: 4258 – شماره خبر: ۳۳۴۹۰۱۷
  12. اقتصاد نیوز – کدخبر: ۲۰۰۲۳۶
  13. ایلنا – کد خبر: 589404

بنظر شما دلیل قهرمان سازی افرادی که هیچ دلیل برای پوشش خبریشان جز اهداف زرد نیست چیست؟ آیا فسادی برای پوشش خبری در رسانه ها وجود دارد؟

بدنبال این اخبار کلاهبردار جزایری اعلام کرد که علاوه بر شهرام کوین قرار است بانک شهرام را هم تاسیس کند و یک برج هم دقیقا کنار برج ترامپ در مقیاس وسیع تر احداث کند

اما اگر فکر میکنید در آن زمان ایده شهرام جزایری برای ارائه ارز مجازی جدید بود باید بدانید که وب سایت https://pm7.com قبل از این کلاهبردار، آغاز به فعالیت کرده بود

بیایید بررسی کوتاهی داشته باشیم:

تب ثبت نام در سایت PM7 در تلگرام داغ شده بود و به خاطر ذات هرمی که دارد متأسفانه افراد اقدام به تشویق برای عضو کردن بقیه هم میکنند که از این راه مقدار سودشان بیشتر شود.

البته در ظاهر شما با هر عضویت ۲۰ دلار هم دریافت میکنید که برای ادامه بازی تشویق می شوید! ولی بیایید بررسی کنیم اینکه آیا کسی قرار است به پول برسد یا خیر!!

این شرکت به گفته خودش ۱ سال است که فعالیت میکند و بر اساس بررسی ها ۱ سال و چند ماه این دامنه خریداری شده است ولی چرا بر خلاف اطلاعاتی که اینجا میبینید که سعی میکنه این شرکت رو موجه نشون بده هیچ اطلاعات فنی از این شرکت به وضوح از طریق دامنه و هاست وجود ندارد و همه اطلاعات را پنهان کرده!

دامنه های ثبت شده این شرکت بر روی  سرور:

pm7tech.com

n1solution.com

pm7.com

pm7.pm

pm7tech.com

که فقط اطلاعات دامنه pm7.pm قابل مشاهده است. مالک هم فردیست به نام “رد سول” و ایمیل: [email protected]

با یه سرچ ساده می توان فهمید که این فرد سایت های دیگری هم دارد!

finservice.in

retelephone.us

vhost.wf

moneygrampoint.in

point-coinstar.com

xpressmoney-order.com

4mobilephone.us

upcellphone.us

که تقریبا هیچ یک از این سایت ها بیزینس درست و حسابی نیستند. از گرفتن شماره تلفن برای بازاریابی تا وعده تماس رایگان و بیزنس هرمی تشویق برای فروش بلیط کنسرت!

اگر  با این دلیل و منطق که شرکت در انگلیس ثبت شده است و کلی آدم با مشخصات زیر این سایت لیست شده، قصد بر سالم نشان دادن فعالیت این شرکت دارید، پس از شما دعوت می کنم تا بخش کلاهبرداران را در همان سایت ببینید!

تصاویر را ببینید خیلی موجه تر به نظر می آیند، به شخصه هیچ وقت به یک سری آدم که اوکرایی هستند و در انگلیس دفتر دارند و خودشان در استونی زندگی میکنند اعتماد نمی کنم

اما اگر شما اعتماد می کنید قطعا پاسخ این سوال را هم می دانید:

در صورت بروز مشکل از چه کشوری پیگیری خواهید کرد؟ اوکراین؟ انگلیس یا استونی؟

روی صحبت ما افرادی هستند که قصد عضو کردن بقیه افراد در این شبکه های جعلی را دارند!

پیشنهاد میکنم کامنت های کاربران در فیس بوک را بخوانید که همچنان کسی نتونسته از این سیستم پول نقد دریافت کند!

متاسفانه در کشوری که مردم اعتمادی به به موسسه های مالی مجوز دار از سمت بانک مرکزی ندارند شما باید هر روز شاهد تولید “بانک جهانی شهرام” و “شهرام کوین” های جدید باشید.

احتمالا تا اینجا با روال کار این شرکت ها آشنا شده اید

روال کار همه این وب سایت های کلاهبردار به این صورت است که بر اساس حرفهایشان باید ارز مجازی متعلق به آنها را بخرید و با این ادعا که در آینده ای نزدیک ارزش این ارز ۵۰۰۰ برابر خواهد شد شما را ترغیب به خرید می کنند (نمونه بارز دیگر ارز مجازی E2C که توسط شرکت جعلی ورد واید انرژی ارائه شد!)

بعنوان نمونه ای دیگر یونیک فاینانس unique[.]finance را چک کنید (این وب سایت برای جلب اعتماد هر چه بیشتر به شما سود نیز می دهد)

یا این وب سایت را چک کنید استارتاپی به مراتب قانونی تر به اسم LoopX که پس از جمع کردن بیش از ۴.۵ میلیون یک شبه ناپدید شد!!

خبر تکمیلی

عمر این وب سایت ها چقدر است؟

عمر این وب سایت ها به ۱ سال هم نمی رسد و تا یک زمان خاصی با استفاده از پول شما، به مشتریانی مثل شما سود می دهند اما بعد ازینکه هرم به اندازه ای که آن ها در نظر داشتند رسید، پاسخگو نیستند و اینجاست که متوجه خواهید شد که چه کلاه بزرگی سرتان رفته!

متاسفانه این وب سایت ها در ایران فیلتر نیستند و صدا و سیما هم هیچ گونه اطلاع رسانی در این زمینه نمی کند!

صحبت های شهرام جزایری و خبر از فروش “شهرام کوین” دقت کنید که مسعود مولوی دکتر جعلی شیفته این آقا است دلیلش در سبک مشترک این دو کلاهبردار است که قبلا بهش پرداختیم

تقریبا یک ماه پس از انتشار خبر ارائه ارز دیجیتالی شهرام کوین، پیش فروش این ارز آغاز شد

۴ ماه پس از انتشار این خبر کانال رسمی شهرام جزایری اقدام به انتشار خبری در رابطه با این فرد کرد: خبر این بود که شهرام جزایری به همراه خانواده اش در سفر است. اما در همان زمان اعلام کرده بودیم که بر اساس شواهد و حداقل دیتای اینترنت، شهرام جزایری مدت 2 روز است یا بازداشت شده یا فرار کرده است!

جمع بندی:

نه برجی ساخته شد، نه شهرام کوینی و نه بانک شهرام افتتاح شد

کلاهبردار شهرام جزایری در نهایت پس از ادعاهای بزرگی که داشت به‌ دلیل کلاهبرداری به ۷ سال حبس محکوم شد و درحال حاضر در زندان به سر می‌برد وی که یک محکومیت ۶ ماهه حبس هم دارد به جهت اشد مجازات حکم ۷ سال حبس او قطعی شده است.

لینک کوتاه : webamooz.com/?p=21372

نویسنده

نویسنده وب آموز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا