پانزیکلاهبرداری

 کلاهبرداری ربات آربیتراژ پانزی “پامپ سیگنال”

وب سایت “پامپ سیگنال” دامنه arbirobot[.]net و pumpsignal[.]io با وعده ربات آربیتراژ و با هویت نامشخص دفتر و مالکین با دریافت اینماد (روشی برای کسب اعتبار) و ثبت شرکت در انگلیس با آدرس صندوق پستی انگلیس (یکی از ترفند های کلاهبرداران برای کسب اعتبار) و وعده سود تضمینی و “بدون ریسک” کلاهبرداری دسیسه پانزی است. گرداننده این پروژه کلاهبرداری براساس ثبت شرکت انگلیس فردی است به نام “غلامرضا شجری”.

هشدار! ربات آربیتراژ یا هر روش دیگری با ادعای سود ثابت کلاهبرداری است.

در زمان بررسی این شبکه کلاهبردار به واسطه رفتار قانونی درحال تبلیغات گسترده در شبکه #یکتانت بود.

وب سایت “روبوتکس” دامنه rubotex[.]com و “یوکی روبو” ukrobo[.]com با هویت نامشخص دفتر و مالکین شرکت “تجارت جهانی امکان” با دریافت اینماد (روشی برای کسب اعتبار) و ثبت شرکت در انگلیس با آدرس صندوق پستی انگلیس (یکی از ترفند های کلاهبرداران برای کسب اعتبار) و وعده “سود تضمینی” و “بدون ریسک” طبق بررسی های ما کلاهبرداری دسیسه پانزی است. گرداننده این پروژه کلاهبرداری براساس ثبت شرکت انگلیس فردی است به نام “Gokhan ERGUN” و شرکتی در ایران به نام “تجارت جهانی امکان” است.

در ظاهر وب سایت های “پامپ سیگنال” و “روبوتکس” دو وب سایت جدا از هم هستند، اینماد وب سایت روبوتکس به نام فردی به اسم “طاهره غفاری نیا” است و اینماد وب سایت “پامپ سیگنال” به نام شرکت “تجارت جهانی امکان” است.
با بررسی روزنامه رسمی شرکت “تجارت جهانی امکان” میتوان دید که “طاهره غفاری نیا” نایب ریسه این شرکت است!

اعضای دیگر شرکت تجارت جهانی امکات

خانم طیبه سعیدی به شماره ملی ۰۰۱۱۲۲۰۶۱۹ به سمت مدیر عامل و عضو هیئت مدیره
خانم لیلا سلیم به شماره ملی۰۴۹۰۴۲۹۹۲۰ به سمت عضو و رئیس هیئت مدیره
خانم طاهره غفاری نیا به شماره ملی۰۴۵۰۹۷۳۳۶۰ به سمت عضو و نایب رئیس هیئت مدیره


این وب سایت ها با مالکین مشترک و احتمالا تیمی ساکن در ترکیه با ساخت هویت پوششی درحال کلاهبرداری دسیسه پانزی و تبلیغ گسترده از مردم بود.

شرکت یکتانت پس از هشدار های وب آموز با ارسال بیانیه ای تبلیغات این شبکه را متوقف کرد.

دوست عزیز سلام ما در شروع همکاری با تبلیغ‌کننده‌ها، سایت و شرکت رو‌ بررسی می‌کنیم و در صورتی که مشکل قانونی در کسب‌وکارشون وجود نداشته باشه اجازه تبلیغات رو می‌دیم. در مدت تبلیغات هم اگر بازخوردی مبنی بر غیرقانونی بودن فعالیت تبلیغ‌کننده دریافت کنیم به سرعت بررسی می‌کنیم.

با توجه به نکاتی که شما در مورد اینماد و موارد ثبتی این شرکت گفتید ما برای بررسی‌های بیشتر تبلیغات این وب‌سایت رو متوقف کردیم.

بیانیه یکتانت

کسب و کارهای پوششی با عنوان ربات #آربیتراژ کلاهبرداری دسیسه #پانزی است و هیچ رباتی در دنیا به شما سود همیشگی مثبت نمیدهد.
برای یادآوری همیارماینر که امروز هزاران قربانی دارد در قلب فرشته تهران دفتر 700 متری داشت! و همان زمان قبل از حیف و میل سرمایه مردم بارها نسبت به فعالیت این شبکه کلاهبردار هشدار دادیم، امروز این شبکه هزاران قربانی دارد. در نمونه ای دییگر از این سبک کلاهبرداری، آیماینر که گردانندگان اصلی آن تیمی ساکن ترکیه بودند و در ایران شرکت پوششی ثبت کرده بود از هزاران نفر کلاهبرداری کرد.
با بررسی دامنه ها و اطلاعات اینماد مشخص است که گردانندگان اصلی و کلاهبردار روبوتکس و پامپ سیگنال هر دو یک تیم مشترک و ساکن ترکیه هستند.

بروزرسانی:

در تاریخ 17 شهریور 1400 این شبکه کلاهبردار با سرقت دارایی مردم به دروغ و برای فریب مال باخته ها ادعا کرد که سایت ها توسط “محمد جرجندی” هک شده است و دارایی آنها سرقت شده است!.

همزمان دفتر تهران این شرکت یکشبه تخلیه شده است.

این شبکه کلاهبردار سعی دارد که مسئولیت این کلاهبرداری را به گردن وب آموز و شخص “محمد جرجندی” بیندازد و مالباخته ها را تشویق کند که تصور کنند عامل بسته شدن شرکت و سرقت دارایی های آنها جرجندی بوده است!

لینک کوتاه : webamooz.com/?p=27420

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. سلام متاسفانه شرکت روبوتکس سه هزار دلار پول من خورد و هیچکس هم پاسخ گو نیست یک دفعه همه مفقود اثر شدن خدا ازشون نگذرد که پول دست رنج من دزدیدن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا