قمار و شرطبندی

بررسی عوامل فراهم کننده بستر پرداختِ وب سایتِ قمار بت بورو در ایران

بیش از یک سال برای مبارزه با پولشویی و دزدی اموال مردم ناآگاه از طریق سایت های شرط بندی مطلب نوشتیم و همچنان دادستانی محترم هیچ وقت مستقیم به شرکت های پرداخت ورود نکرد و بسیار دزدانی همچون سجاد خواجه علیجانی ها از این راه میلیاردها تومان به جیب زدند

در این مطلب یک نمونه از همکاری این دزدان را بررسی میکنیم و در نهایت متوجه خواهید شد که شبکه پرداخت کشور بسیار فاسدتر چیزیست که ما انتظار داریم

پیش تر در رابطه با شرکت هرمی آی نوتی نوشتیم بخصوص که توضیح دادیم فردی به نام “سید ادیب حافظی گل” که قبلا مدیر پرداخت شرکت مبنا کارت آریا بوده، در شرکت آی نوتی مشاور و رفیق صمیمی “علی معارفی” است. شرکتی که تقربیا ۸۰٪ شبکه قمار را به صورت مستقیم تحت پوشش داشته است و مستندات هم قبلا ثبت شده است.

بعلاوه تخلف این فرد به صورت کامل در این کانال قرار گرفته است

https://t.me/webamoozDadashi

بستر پرداخت برای کسب درآمد میلیون دلاری سایت بت برور را چه شرکت و چه افرادی در ایران فراهم میکنند؟ شرکت آونگ که فقط یکی از اقداماتش اجرای کنسرت های امیر تتلو بوده چه اسپانسری دارد و جریان مالی این اسپانسر در ایران چه افرادی هستند؟هزینه تبلیغات شبانه سایت قمار بت برور از جیب مردم ناآگاه بدبخت را چه کسی به حساب های آنها در ترکیه و انگلیس واریز میکند؟

 

واقعا باید تاسف خورد که کشور هیچ نظارتی بر شبکه پرداخت ندارد و همه برخورد ها در حد یک نامه و تهدید خبری است!

موضوع اینجا جالب می شود که بدانید شرکت آی نوتی به واسطه آشنایی با شبکه پرداخت و دسترسی به شبکه USSD برای پرداخت این امکانات را بصورت کامل طی قرار دادی با شرکت پاکان خوش شو چینود در اختیار سایت های قماری همچون بت برور قرار می دهد که البته این شیوه پرداخت مخصوص کاربران با سطح کاربری بالاتر می باشد که به راحتی هم قابل تشخیص نیست.

توجه کنید در روش پرداخت USSD شما حتی نیازی به دادن همه اطلاعات کارت ندارید و تنها شماره کارت و رمز دوم کافی می باشد!

 

البته این دزدان رقم های بالا را به صورت لینک پرداخت از سایت inoti با اسم جعلی “خرید اینترنتی” انجام می دهند.

 

لینک کوتاه : webamooz.com/?p=22093

نویسنده

نویسنده وب آموز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا