ارز های دیجیتالکلاهبرداری

توکن تتلو TNT کلاهبرداری است

در تاریخ 21 خرداد 1401 تتلو اعلام کرد که توکن TNT را عرضه خواهد کرد. (TATALCOIN)

تتلو در همکاری با فردی به اسم محمد رضا کرمی پور (هومن کرمی) اقدام به عرضه توکن رمزارز با نماد TNT کرد، باید بررسی کنیم که هومن کرمی کیست و چه سوابقی دارد؟
قبلا در مطلبی با عنوان “کلاهبرداری جدید با عنوان پامپ و دامپ ارز دیجیتال” در رابطه با کلاهبرداری پامپ و دامپ هومن کرمی توضیح دادیم این فرد پس از این کلاهبردرای به ترکیه گریخته است.

اسناد شکایت پرونده شکات در تصویر زیر دیده میشود:

پروژه TNT هنوز حتی سپیدنامه ندارد و با نگاهی به سایت این توکن تبلیغات اغواگرانه پرداخت سود 5 تا 25 ذرصد دیده میشود که با توجه به مشخص نبودن محل پرداخت این سود این خود نشانه کلاهبرداری دسیسه پانزی است – آرشیو

وضعیت پخش توکن های TNT
وضعیت پخش توکن های TNT

وضعیت پخش توکن ها طبق گزارش BSSCAN بدین صورت است که ۸۰% توکن ها هیچ برنامه مشخص یا lockup ای ندارد و کلاهبرداران هر لحظه اراده کنند میتونند همه ی توکن ها را به فروش بگذارند. کلاهبرداران در ابتدا توکن را بر روی ولت اول ساخته و به ولت شماره ۲ ارسال کردند در نهایت یک کانترکت فروش و رفرال قرار دادند و از اون نقطه شروع به فروختن توکن ها کردند. طی بررسی ها ولتهای ۳ تا ۶ هم با توجه به حجم احتمالا به تیم کلاهبردار یا اطرافیان اختصاص داده شده است. مورد بعدی این است که فانکشن خطرناکی بر روی کانترکت ولت ۲ هنوز قرار نگرفته ولی قابلیت مینت و اضافه کردن توکن در قرارداد هوشمند تا max supply: 10000000000000 وجود دارد، این بدین معنا است که بعدا هر تعداد توکن بخواهند به ولت مورد نظر خود اضافه خواهند کرد.
چرا این کلاهبرداری است؟ به دلیل مفهوم impermanent loss – همین اشتباه را کلاهبردار هومن کرمی روی توکن ccn هم کرد که پس تز آن نتونست توکن رو در هیچ دکس یا صرافی ای tradable کند و پروژه اش را متوقف کرد! بدین صورت که شما ۱ توکن اضافه بر نقدینگی توکن و پیر معادل اون صرافی کرده و بفروش برسانی، احتمالا مشابه اتفاقی که برای کوین لونا افتاد برای این توکن هم خواهد افتاد و قیمت اون به صفر میل خواهد کرد و جبران ناپذیر خواهد بود! آیا به نظر شما این توکن هایی که پخش شده است در زمان فروش لیکوییدیتی برای جمع کردن همه آن وجود دارد؟ خیر این پول خرج شده است! و توکن به راحتی اسکم خواهد شد!

حال باید دید تتلو که قبلا هم بارها سایت شرط بندی تبلیغ کرده بود، امروز با چه رقمی پذیرفته که در کنار کلاهبرداران سابقه داری همچون امین فردین و هومن کرمی از مردم ایران کلاهبرداری کند.

سهم پرواز من از سهم راه رفتن تو بیشتر است!
سهم پرواز من از سهم راه رفتن تو بیشتر است!

لینک کوتاه : webamooz.com/?p=27104

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. سلام من شاگرد استاد نمایی مانند همومن بودم
    خودش رو استاد دانشگاه تهران معرفی میکنه که من سر کلاس ۱۵روزه بودم فقط سالن همایش اجاره کرده بود همین
    حتی تو تین ۱۵روز ۵سالن مختلف رفتیم به دلیل پروت‌کول کورونا
    دوما خودم مستقیم کار کردم سر توکن های اسکم
    تبلیغات قرار بود ما بریم که اولی رفتیم ولی دیدیم از بیس کلاه برداری هست بی خیال شدیم
    دوما به طور نصادفی مکالمه تتلو هومن و امین فردین و چند تا دیگشو شندیدم ویس هم دارم
    داستان این قرار خست ۲ملییون دلار تتلو از هومن گرفته
    یه ماشین هم واسه صحر قریشی خریده
    بعد قراره فاز فروش توکن ۱۰ملییون دلار به تیم تتلو برسه از ارز مابقی واسه هومن خستش کل فروش بعد ۱۰ملییون دلار مال هومن هست حتی خانمی به نام صدف تو کلاب هوس امد بالا تا بگه ولی پایین بردنش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا