فعالیت های مجرمانهکلاهبرداریمحتوای مجرمانه

امین فردین کیست

در این ویدیو بررسی میکنیم امین فردین کیست و چرا باید مراقب اطلاعاتی که از اینترنت دریافت میکنیم باشیم و هر کسی که بلد بود ۴ تا ویدیو بسازه خبرنگار نیست یا اگر پرورش یافته و آموزش خبرنگاری دیده هدفش مردم نیست.
این ویدیو به بررسی پشت پرده فردی به اسم امین فردین میپدازد که مدتی است با راه اندازی کانالی در تلگرام اقدام به تخریب افراد میکند. به راستی امین فردین کسیت؟

البته امین فردین پس از این ویدیو بلاگش رو حذف کرده http://tak-zang.blogfa.com ولی با نگاهی به پست های بلاگ که حذف شده میشه روحیات این کارمند صداسیما رو بهش رسید که برای دیده شدن “هر کاری” میکنه.

امین فردین

بروزرسانی:

توضیح اینکه چند روز پیش یکی از مال باخته ها که ۱۰ میلیون ازش دزدی شده بود عکس تایید هویتی که پرهام مراد زاده ساخته بود رو برای من فرستاد با توضیحات.
به این عکس و پس زمینه ویدیو های امین فردین هر دو ساکن المان توجه کنید!

امین فردین
امین فردین
پرهام مراد زاده سراب

به وضوح هر دو در یک اتاق این عکس و گرفتن و نشونه ای از همکاری این دو فرد برای دزدی از مردمه.
مراقب این حیوونا باشید!

بروزرسانی2:

⭕️ امین فردین موضوع پیچیده ای است ، کلاهبرداری که در ایران تعلیم دیده صداوسیمای میلی است و به محض باز شدن درهای آلمان بروی پناهنده ها به آلمان رفت و درخواست پناهندگی داد. (قبلا این موضوع رو بررسی کردیم)

⭕️ پناهندگی به ذاته حق فردی است که درخطر است و اصلا موضوع شرم آوری نیست ولی چرا امین فردین پناهنده بودنش رو انکار میکنه و همزمان به بقیه پنهانده ها توهین میکنه؟ دلیلش ساده است چون این انگل سو استفاده کرده از این شرایط برای اثبات پناهنده بودن امین فردین برای اولین بار تصویر پاسپورتش رو منتشر میکنیم ( با دو خط آبی) که بدونه این دنیا قوانینی داره نمیتونه دزدی کنی (اثباتش منتشر شد)‌ اراجیف بگی ٫ عکس خانوادگی مردم رو منتشر کنی و فکر کنی در امانی!!
#امین_فردین
#خوک_شطرنج

امین فردین

⭕️ این پاسپورت آبی حکم تراول داکیومنت و داره و مخصوص پناهنده ها در آلمان صادر میشه توضیحاتش رو به زودی منتشر میکنم.

بروزرسانی ۳:  March 27, 2020

در تاریخ Dec 24,2019 بلاخره این شیاد یکی دیگر از اهداف خودش رو علنی کرد و بر خلاف ادعای همیشگیش که در ظاهر بر علیه سایت های قمار و شرطبندی بود(برای گرفتن یوزر و اعتبار) ، شروع به تبلیغ سایت شرطبندی بت بویز کرد.

تبلیغات قمار امین فردین
امین فردین و کسب درآمد از تبلیغات

امین فردین (خوک شطرنج) حتی از درد مردم هم ارتزاق میکنه، کرونا قطعا موضوع جذابی است که خوک هم با طرح عناوین جعلی از تبلیغاتش نون بخوره، توجه کنید ۱۲ تبلیغ بر روی یک ویدیو با موضوع کشف داروی کرونا که از اساس ساختار ویروس درمان نداره و واکسن داره اینو هر بچه ۱۲ ساله ای میدونه.
و البته این فرد همچنان طلبکار مردمه و میگه ویدیو هایی که میسازم مجانی بوده! و به کل منکر پولی میشه که از تبلیغات کانال میگیره.

امین فردین و تبلیغ قمار

خوک شطرنج همون آدمیه که میگفت وحید خزایی قاچاق دختر میکنه! ببینید چطور صدای یکی از افرادی که ازش سو استفاده کرده دراومده، این خانم با همدستی مهدی شیخ و امین فردین و مینا نامداری برای جذب مشتری وب سایت قمار و شرطبندی بت بویز به همراه دوستانش نمایش های تحریک کننده سکسی در لایو اینستاگرام برگذار میکردن!

آرپلا پروژه کلاهبرداری دسیسه پانزی امین فردین | وب آموز (webamooz.com)

لینک کوتاه : webamooz.com/?p=19354

نوشته های مشابه

۵۷ دیدگاه

  1. سلام ممنون بابت وقتی که برای این اطلاعات و افشاگری ها میذارید یه قسمت فقط اشتباه بود به نظرم
    “اینجا به مردم کمک میکنه گواهینامه آلمانی ب فارسی یاد میده”
    آلمانی ب یه مدرک زبان آلمانی هستش ، مثل آیلتس و … کسانی که میخوان اقدام کنن واسه کشور آلمان باید حداقل این مدرک رو داشته باشن…یعنی این بابا آلمانی بلد بوده به فارسی زبونا یاد میداده …

  2. سربلند و سرافراز باشید
    ایشون دنبال چهره شدن به هر قیمت بودن و تا حدودی هم به آرزوش نزدیک شده.
    به چه قیمت؟؟؟؟!!!
    حرفاش و خودش هم خیلی هم مطرح نیس

  3. امین فردین یه شخصی که فقط بلد با تیتر خبرها بازی کنه
    والی محتوای فیلم هایی که میسازه به درد عمش هم نمی خوره
    چون فقط بلده بزرگش کنه
    فقط امین فردین بدونه به زودی اطلاعاتی ازش فاش می کنم که دمش رو بزاره رو کولش توی المان غیبش بزنه
    هر سندی برای فاش کردن زمانی داره
    امین فردین رو یه مهره سوخته بدونید

    1. آخه موضوع اینجاست که با تیترا هم نمیتونه خوب بازی کنه
      کاملا ناشیانه و مبتدی تیتر میزنه

  4. خیلی خنده دار بود مخصوصا اونجاش که رفت گور و خاک ریخته رو خودش :)))))))))))) خدایا ببین با کیا طرفیم ما

  5. من نمیدونم این چرا اینقدر با ماهان تیموری بده. تو کانال که ادعای افشای پکیج های کلاهبرداری رو داره فقط زد ماهان تیموری حرف میزنه البته من طرفدار تیموری نیستم ولی نمیدونم بینشون چی هس

    1. امثال ماهان تیموری کلاهبردار هستن و دارند خیلی شیک و تمیز جیب مردم ساده لوح رو خالی میکنن حالا شما بگو بین خودت و ماهان تیموری چی هست که اومدی این کامنت رو گذاشتی ؟

  6. سلام جناب جرجندی گرامی و درود به همه دوستان
    بعد از بررسی های بسیار زیاد و وقت گذاشتن نسبتاً طولانی دریافتم که امین فردین همانطوری که در این ویدئو عنوان شده فردی است که به دنبال معروف شدن و سر زبان ها افتادن هستش به هر قیمتی و یه جور کمبودی رو در خودش داره احساس میکنه و هدف اصلی اش هم همین دیده شدن هستش و بس.
    در اینجا ضمن قدردانی و سپاس فراوان از جناب جرجندی بابت راهنمایی ها و آگاه سازی ها شون، آرزوی موفقیت و سلامتی رو از خداوند برای این بزرگوار خواهانم.

  7. خیلی جالبه من تو اینستاگرام تو یکی از پستهاش کامنت گذاشتم که این حرف تو در سفر رهبری به کرمانشاه شما گفتید.خیلی جالبه که اول کامنتم رو پاک کرد.دفعه ی بعد که دوباره پرسیدم بلاکم کرد

  8. با سلام خدمت شما و سپاس از زحماتی که کشیدین
    من به شخصه پیگیر این اقا بودم و یکبار بخاطر یکی از مطالباش پیام خصوصی به تلگرامش دادم بابت پاره ایی از سوالات که پیام رو میخوند ولی جواب نداد چون دقیقا به افشاگری های خودش و حفط منافع خودش بر میگشت .در حالی که یکبار شماره حسابی داده بود برای کمک به یه بنده خدایی من پیام دادم بهش که کمک کردم جوابمو داد .در پیرو صحبتای شما با توجه به تیتر هایی که میزنه (افشاگری های فلان و فلان )ویدئو مربوطه رو دنبال میکنی تا اخر جیزی نمیگه و فقط دیالوگ همیشگی (اسنادی بدست اوردیم که)به کار میبره موفق پیروز باشید

    1. دقیقا منم بهش پیام دادم و سوال داشتم ازش ولی جواب نمیده اونوقت میگه فلانی و فلانی رو بهشون پیغام داده چرا جوابشو ندادن الانم که داره شبکه تلوزیونی میزنه به نظرم شارلاتان

    1. مهم نیست جزو باند کی بوده مهم اینه که کارش درست نبوده و نیست چرا که اصولا هدف درستی نداره. توی ایران هیچکی به کسی اعتماد نمیکنه چون اکثرا مردم خودشونم نمیدونن به جز پول واقعا چی میخوان و روی چه اصلی کارهاشون رو انجام میدن. اسنادش که خیلی به صورت افتضاح تابلو همگی بهش تقدیم شده بود از اون طرفم کلی از نجفی تعریف و تمجید شد و دیدید حتی اون مدت حبس عمومیشم لقو شد یعنی به همین راحتی جان یک انسان ارزشگذاری شد و به اون بستگانش که نمیدونم کی بود پرداخت شد انگار که اون صاحبش بوده باشه. توی کشورای دیگه رباط میسازن شبیه انسان که خیلی هم مسلما گرونه الآن این انسان چه فرقی با اون رباط داشت؟ هیچ انگار مثلا عروسکش بوده باشه. هر اختلافی هم که دارن باند فلان و بهمان سر یه سری چیزا خوب با هم کنار میان.

  9. دوستان اولین باری که من رفتم کانال یوتیوبش و تعداد تبلیغاتشو توی یه فیلم دیدم(من ادبلاکراستفاده میکنم) و یه نگاه جزیی هم به تعداد ویو ها انداختم گفتم وای این چقدر در میاره بعد از کانال تلگرامش رفتم بیرون دیگه ندیدمش تا امروز

  10. نمیدونم چرا هیچوقت از امین فردین انرژی مثبت نگرفتم.
    قطعا این شخص اول برای دیده شدن و شاخ مجازی شدن داره فعالیت میکنه، و دوم داره به خاطر به اصطلاح افشاگری های خنده دارش میخواد اعتبار و جایگاهی کسب بکنه.
    جناب جرجندی امیدوارم در حرفه تون همچنان موفق و تاثیر گذار باشید.

    رسانه ایی

  11. اقای ادمین میدونم تایید نمیکنی ( ولی شاید تایید کردی?) ولی جز اینه که ایشون واسه مردم دلسوزی میکنن؟ دروغ های استاندار واعضای مجلس رو میگن؟ یا کثافط کاری استاندار؟ اونم سند دار.با سندی که از سایت خود ایران در میاره و همین الان و همین دقیقه میتونین برید اون سند هارو ببینید؟ یا فیلم؟ ولی به هر حال منم با شما موافقم و در این زمانه بدون استثنا دقت کنید بدون استثنا به هیچ کس جز پدر و مادرم اعتماد ندارم.

    1. من به عنوان یه دوست به شما میگم
      تحلیل شما از این یارو امین فردین تحلیل سطحی و نقطه ای هست
      شخصیت ایشون اینطوری هست که دوست داره با هر کاری خودشو نشون بده
      این واضح هست که در بعضی امور دولت مشکلاتی هست اما نوع بیان این آدم برای خود نمایی است و در برخی موارد باعث مشکلاتی فراتر خواهد شد.
      فعلا جای اینکه به دولت و یا فلان ارگان اتکا شود باید مردم به خود اتکا کنند و به این افراد خود نما توجه نکنند.
      بسیاری از مشکلات حکومت حضرت علی در آن زمان بی دینی نبود تحلیل های اشتباه سیاسی بود همه که بی دین نبودند تحلیل درست نداشتند.

    2. دوست عزیز اگه ی ذره بیشتر بع این ویدیو نگاه کنید میفهمین جریان چیه ما همه میدونیم که دولت و مملکت مشکل داره ولی ایشون برای خودنمایی داره و پول دراوردن داره این کاراو انجام اینا هیچکدوم به فکر ملت ایران نیستیند نع ایشون نه مسیح علینژاد نه منوتو و نه بی بی سی اینا همه بیرون گودن و دارن واسه خودشون پول در میارن وگرنه تنها کسی که میتونه به ملت ایران کمک کنه خود ملت ایرانه .

  12. پاسپورت آبی مهاجرت برای پناهجویان به عنوان جایگزین پاسپورت کشور خودشان صادر میگردد، البته اگر نظر به شرایط اقامت و پرونده پناهندگی شان نتوانند پاسپورت کشور خودرا بعد از فرار بدست آورند. طبق ماده ۲۸ کنوانسیون ژنو درباره پناهندگان، همه کشورهای امضاء کننده این پیمان موظف به صدور سند مسافرتی‌ بنام پاسپورت پناهجویی برای پناهندگان قبول شده هستند. به همین دلیل است که این سند مسافرتی بنام پاسپورت کنوانسیونی نیز نامیده می‌شود. از آنجایی که این پاسپورت رنگ آبی دارد، در آلمان به نام پاسپورت آبی (Blauer Pass) مشهور است. اما این پاسپورت در همه کشورهای‌که طبق کنوانسیون ژنو این سند سفری را صادر میکنند آبی نیست.
    پاسپورت آبی پناهجویی نباید با «کارت آبی» (Blue Card) اتحادیه اروپا ویا پاسپورت آبی دیپلماتیکی که در آلمان وجود دارد، خلط شود. پاسپورت آبی مهاجرت فقط به پناهجویانی تعلق میگردد که بعد از بررسی پرونده پناهندگی شان اداره مهاجرت و پناهندگی (BAMF) برای شان حق پناهندگی یا وضعیت پناهندگی را تعین کند.
    اما اگر(BAMF) برای شما حمایت‌ تابع و یا منع اخراج را اعطا کند، باید از سفارت‌ کشور خودتان در آلمان درخواست پاسپورت کنید. اگر نظر به دلایلی سفارتخانه کشورتان به شما پاسپورت صادر نکند، میتوانید در اداره امور خارجیان (Ausländerbehörde) درخواست پاسپورت مخصوص خارجیان (Reiseausweis für Ausländer) کنید. همه این پاسپورت‌ها تا وقتی معتبر هستند که اجازه اقامت شما اعتبار داشته باشد.

    توجه: اگر شما حمایت تابع (subsidiär schutz) و با تعلیق اخراج (nationalen Abschiebungsverbots) دریافت کرده اید، اما تصمیم بامف را قبول ندارید و در دادگاه بر علیه تصمیم اداره بامف و دریافت قبولی سه ساله (Anerkennung als Flüchtling) شکایت کرده اید، تا هنگام دریافت جواب دادگاه نباید از سفارت کشور خود درخواست پاسپورت کنید.

    سپورت پناهجویی آبی برای چه افرادی اعطا میشود؟
    اگر بعد از بررسی پرونده پناهندگی شما اداره مهاجرت و پناهندگی (BAMF) برای شما حق پناهندگی یا وضعیت پناهندگی اعلام کند، شما همزمان با دریافت اقامت، پاسپورت آبی پناهجویی نیز دریافت میکنید.

    اگر حق پناهندگی شما طبق ماده « ۱۶آ » قانون اساسی آلمان یا طبق بند«۱و۲ ماده ۲۵ قانون اقامت» به رسمیت شناخته شده باشد، شما اجازه اقامت سه ساله با پاسپورت آبی دریافت میکنید.
    با توجه به ماده ۲۸ کنوانسیون ژنو درباره پناهندگان، شما زمانی مستحق داشتن پاسپورت آبی میشوید که با صدور این سند سفری هیچگونه نگرانی در مورد “امنیت و یا نظم عمومی” وجود نداشته باشد. اگر با وجود داشتن پاسپورت آبی پناهجویی، شما باز هم از مقامات کشور خود و یا کدام کشور دیگری درخواست پاسپورت کنید، بدین معنی است که خود را تحت حمایت و حفاظت کشور دیگری قرار داده‌اید و این روند پناهندگی و اجازه اقامت شما در آلمان را به خطر مواجه میکند و امکان دارد وضعیت پناهندگی شما از بین برود و اجازه اقامت شما باطل گردد.

  13. این پسره کارش آسمان و ریسمان را به هم بافتن هست.یه مطلبی را از جایی میاره یکی دو تا هم از جایی دیگر و بعد سعی میکنه آنها را به هم بچسبونه و یک چیزی را به عنوان تناقضش بیاره قاطیش کنه و با آب و تاب و یک موزیک هیجانی همچون یک مستند خیالی که به حقیقت میخواد برسه مثل نوستر اداموس که مثلا بگه خیلی نکته سنجه.مشابه کارش را فروشنده های بازار هم میکنند که وقتی یک مشتری ناآگاه را میبینند چنان از جنس بنجولشان تعریف میکنند که گویا بهترین جنس دنیاست و کارشان چیزی نیست جز زبان بازی.البته از اون زرنگتر هستند کسانی که وقتی طرف دهانش را باز میکنه چیزی میگه خوب میفهمند یارو داره سفسطه بازی در میاره و موارد مشابهش را کم ندیدیم که اخرش معلوم شده داستان چیز دیگری بوده.پیامم به امین فرزین اینه که بچه جون برو کاسه کوزه ات را جمع کن اون موقع که تو به دنیا نیومده بودی ما با این نوع فلسفه و سفسطه ماکیاولی آشنا بودیم.حالا تو میخواهی ما را با این روش به درک حقیقت برسونی.

  14. عاقا ممنون از این آگاهی که برای ما بوجود اوردی و وقتی ک گذاشتی البته اگه این کارو هم نمیکردی شاهین نجفی توی اهنگ جدیدش (تبر) امین فردین رو با خاک یکسان کرد همه دیگه از عوضی بودن و کلاهبرداریش خبر دارن⁦♥️⁩⁦♥️⁩

  15. و اینم در نظر داشته باشید که این آدم میگه شرکت برنامه نویسی و فلان و بیسار دارن تو آلمان و (خیلی پولدارم) اینو به وضوح میگه که حقوق یک ماه افراد متوسط لندن خرج یک روز منه و فقط جهت افشا سازی تو یوتیوب هستم
    باشه قبول تو برای افشا سازی اومدی و اصن حقوق یک ماهه افراد برات چیزی نیست.
    ولی چرا هر ویدیوت ۱۶ تا تبلیغ داره که از هر کدوم بابت هر هزار بازدید یک و نیم دلار در میاری؟؟؟؟؟؟؟
    مگه برای آگاهی مردم ویدیو نمیسازی؟
    نهایت یک یا دوتا تبلیغ نه ۱۰ ۱۵ تا تبلیغ
    عمده درآمد ایشون از یوتیوب نه شرکتی و نه چیزی
    یه آدم اگر واقعا شرکت موفق داشته باشه خودشو قاطی این مشکلات و دردسرا نمیکنه برای چندتا یک دلاری پول یوتیوب

  16. آفا محمد دستت درست خسته نباشی به خاطر همه زحماتت و اطلاعاتی که ارایه می کنی برای بالابردن آگاهی مردم برات آرزوی سلامتی دارم
    و اما این آقا تنها موردی که مبشه گفت اینه مگه مردم ازش خواسته بودن که بیاد کانال پشت پرده رو بزنه که الان توقع پول و کمک مالی از مردم داره که میگه کسی به ما یک سنت نداد و در نهایت فقط میشه گفت با توحه به صحبتهای و گفته های خودش الان خود ایشون از فاضلاب تغذیه می کنه
    و مصداق این جمله است شاید بشه برای مدت کوتاهی مردم را فریب داد اما برای همیشه نمیشه همه رو فریب داد ایشون هم برای مدتی نقش بازی کرد

  17. ?با سلام خدمت شما اقای جرجندی عزیز و خیر خواه ….
    ⚪توقع من به عنوان یه ایرانی از شما اینه….
    ?خواهشا دست اینطور افراد رو برای همه رو کنید و به همه مردم عزیز مان ماجرای فیک نیوزها و خبرهای نادرست و غلط و تکنیکهای اون و همچنین اطلاعات این افراد که بدنبال شهرت طلبی و پول کثیف هستند و از مردم عزیز به عنوان وسیله و نردبان پیشرفت استفاده ابزاری میکنند رو کامل شفاف کنید تا هوشیار باشیم…
    ?برنامه های امین فردین هیچ پایه و اساسی نداره و همه مطالب و محتویات برنامه هاش فیک و ظاهر سازیه…
    ?⚪تشکر از شما….??

  18. سلام حدس می زدم این یارو ، یک ریگی به کفش داره تا اینکه با مطالب مفید شما حدسم به یقین تبدیل شد. ممنون از شفاف سازی و روشنگری . درباره بقیه موارد هم اطلاع رسانی کنید.

  19. دوستان گرامی هیچکدومتون به اندازه من این شیادو نمیشناسین وقتی از صلاحیت این سایت و آقا محمد با خبر شدم تصمیم گرفتم یه چیزایی رو بگم اما نه اینجا جاشه و نه حالا وقتشه اما یه نکته رو بگم این آدم(امین فردین)یه کلاهبردار حرفه ایه و به خاطر همینه توی هر ویدیویی که در پشت پرده منتشر می کنه حداقل یه عکس خونوادگی از افراد رو میزاره واقعیت اینه که او با اطلاعات بسیار اندک و با استفاده از اطلاعات شخصی که از سلبریتی ها بدست میاره کوهی از دروغ و لجن درست میکنه و تحویل آدما میده پشت پرده همون آمد نیوز دو هست و بزودی مشخص میشه که با چه کسانی و چه افرادی این آقای فردین در ارتباط بوده بزودی خیلی چیزهارو میگم که به قول خودش برگاتون بریزه

  20. این یک بدبخته شیاده پناهنده ی روانی ایه که دومی نداره، علاوه بر معروفیتش با اینکار حال میکنه و لذت میبره و از خودش خیلی خوشش میاد?ولی دروغگو تر و بی آبروتر از خودش خوده پستشه

  21. کسی که یک عمر با دروغ آبروی همه رو میبره همین ۱۸ دقیقه ویدئو برای سزای کل عمرش بسه. ممنون از شما آقای مهندس بخاطره تولید این محتوا.

  22. اگر منتشر کنید باید بگم پناهنده بودن ارزوی همه شماهاس حالا چرا گیر دادین به این قضیه و از طرفی برام سوال چرا همه ازش میترسن و سعی میکنن تخریبش کند تبلیغ شرط بند ی بده و حرفتون قبول اما بنظرتون اطلاعات موثق درمورد سلبریتیا بده شما غیرت ندارین مثلا چرا مردم نباید بدونن نیکبخت به یه دختر تجاوز کرده و دختران جوان سمتش نرن چرا انقدر بی صفتانه نقد کردین شما احیانا از طرفداران سلبریتان فحشا گر دزد هستین

    1. ما نگفتیم پناهنده بودن بده ، اتفاقا این فرد بوده که بر علیه پناهنده ها حرف میزده و پناهنده بودن رو بد میدونه ، دوباره بخون و بادقت.
      همین فردا اگر نیکبخت بهش پول بده میگه تجاوز خوبه،‌ و یکی مثل شما هم توجیه میکنی! اینقدر ساده نباش دوست من.

    2. میدونی مشکل ما چیه اشکال نداره راجع به سلبریتی ها مطلب بزاره اونم با برچسب پاپاراتزی که تحریفش کرده به نفع خودش ولی ایا درد ما الان سلبریتی ها هستن چرا خودتونو گول میزنید اره من میترسم از کسی که راجع به مسائل مهم و اشخاص و ارگان خاصی پشت پرده نمیزاره که اگرم بزاره از سیاستشه نه رسالتش ما میترسیم ازین ادم از کسی که باید پرسید چرا در مورد آبان ماه چیزی نمیزاره میخوای بیشتر باز کنم تا بدونی ما مسائل مهم جامعهمون چیه بابا جمع کن پشت پرده ابکی و بدون سند که تنها سندش گنده گویی و لاف چهارتا سلبریتی چیه اخه انقدر میگید کار خوبی داره میکنه واقعا مشکل ما چهارتا سلبریتی هستن اوکی انتخابات جهت گرفتن بعدشم همه فهمیدن چی بود داستان خودشونم فهمیدن اشتباه کردن ولی چرا این همه داستان هستچرا درموردشون چیزی نمیگه دوستانی که میگید همه ویدئوهاشو برید ببینید من همشو دیدم از اولینش تا اخرینش بله تینا خانوم ما میترسیم از کسی که کاراش جهت داره و راجع خیلی چیزای دیگه به قول خودش میتونه اما صحبت نمیکنه و از همه بدتر میدونی از چی میترسیم روزی که بیان بگن اینا همه کارایی بود برای اینکه مردمو منحرف کنن به سمت مسائل بدردنخوری مث سلبریتی این ادم داره برای همه جا میندازه که مشکلات جامعه ما همین سلبریتی هان اگر داره مشکل میگه همرو بگه چرا راجع به یسری پشت پرده نمیذاره مگه مدعی نیست هرکی پشت پرده داره یه روز میگه من پاپاراتزیم یه رپز میگه افشاگرم چیه بالاخره هرجا کارشو توجیه کنه همونه در ضمن توصیه میکنم وبلاگ ایشون که پاک شده عکسشم خداروشکر هست نگاه کنید تا جهت فکری این ادم دستتون بیاد کسی که واقعا وحشتناکه کاراش کسی که همونی که بت بویز براش تبلیغ کرد و یه روز کوبید و بارها ویدئودرست کرد براش پس بس کنید ابن حرفو نزنید ما از کسی که تا فی خالدون مردمو داره و منتشر میکنه اطلاعاتی که هرکی نداره که الان به اسم پاپاراتزی داره توجیه میکنه و اصلا هم درست نیست فقط امثال شمارو رنگ میکنه که بی اطلاعید از مفهوم پاپاراتزی ها باید ازین ادم ترسید!!!

  23. اگه فقط پانصد نفر توی یوتیوب ازش شکایت کنیم، کانالس بسته میشه و نون خوریش از بین میره. این امین فردین با انتشار ویدیو در یوتیوب کاسبی می‌کنه و اگه همه شکایت کنیم ازش توی یوتیوب و دیسلایک کنیم هر ویدیو رو بازارش بسته میشه و الکی دیگه نمیاد جوووووو بده که پشت پرده پشت پرده .

    همت کنیم مچالش کنیم که فکر نکنه کارهای احمقانه ای که می‌کنه اخلاقی هست.

  24. امین فردین چگونه از پاسخ دادن به سوالات مهم طفره می رود؟ (چشاتونو باز کنید)
    امین فردین کسی هست که وقتی ازش پرسیده میشود درامدت از کجاست و منابع خبریت کجاست و یا باتوجه به شواهد گفته می شود وصلی به دستگاه های اطلاعاتی امنیتی به جای پاسخ منطقی دادن مدام طفره می رود و همه ی منتقداتش را با عناوینی چون پشت پرده امین فردین و …. مورد تمسخر قرار می دهد ایشون میگن هیچ مدرکی علیه من نیست اما در ویدئوها و رفتارهاش پر از تناقضات واضح وجود دارد که هیچ کدام را تا به حال پاسخ نداده در ادامه چند تکنیک منحرف کردن ازحان عمومی را که امین فردین دائما از ان استفاده می کند میگویم:
    ۱)قبل از سال ۹۹ انتقاد ها از فردین بالاگرفت مردم سوالاتی در خصوص فعالیت هایش داشتند اما امین فردین طبق معمول با یک حرکت از پیش برنامه ریزی شده شروع کرد در تمام پیج های فیک خود ویدئویی تحت عنوان پشت پرده امین فردین قرارداد که بگوید هیچ سندی علیه من نیست و من پشت پرده ندارم همه تلاش الکی می کنند اما قائله به چند پیج فیک ختم نشد که البته پیج های فیک مشخص که برای خودش است بعد مدتی در پیج های رسمی خود این ویدئو را با گذشت کمی زمان شر کرد هدف و تکنیک رسانه ای:
    امین فردین خبرنگار صدا و سیما بوده است و به خوبی میداند چگونه گلیم خود را از اب بیرون بکشد و انتقاد ها را ماسمالی کند همیشه تا وقتی سندی علیهش میشه قبلش خودشو اون پخش میکنه که بگه به قول خودش من از اینکه پشت پردمو بگید شخمم نیست اوکی خودت میدونی کارایی که تو الان میکنیو بقیه هم میکنن چرا برا بقیه بده و پشت پرده هست ولی برای خودت نه شاید چون میترسی روزی علیت بشه برای گمراه کردن مخاطب زودتر پخش میکنی و این حرفا رو میزنی و خودتو‌قبل جنایت تبرئه میکنی پس امین زرنگ بازی در نیار خودتم خوب میدونی چرا اون کارو میکنی نذار بیشتر ازین رسوات کنم و لو بدم چه تکنیکای داری!
    پس از انتقاد هایی که به اون شد از جریان سکوت در مورد کرونا در ایام انتخابات همپای صدا و سیما و تبلیغ سایت های شرطبندی همه وی را دروغگو‌خطاب کردند اما او به جای پاسخ منطقی چیکار کرد با یک ویدئو قدیمی که همه ی این انتقاد ها را مورد تمسخر قرار میداد شروع کرد ذهن مردم‌را به این سمت ببرد که من موردی ندارم این مدارک فیک هستند و اگر کسی مدرکی دارد رو کند در حالی که همه میدانیم تاریخ اون ویدئوبرای قبل است و جریان تبلیغ سایت شرطبندی و کرونا و حتی ابان بعد از تولید اون ویدئو بوده و همه هم‌مدرک محکم برای ادعاشون دارند پس هدف چی بود که در تمام پیج های فیک و اصلی خود این ویدئو را شر کرد کاملا مشخص است بی اهمیت جلوه دادن سوالات مهم و گمراه کردن مخاطب و منخرف کردن اذهان عمومی از پرسیدن این سوالات که به هدفش رسید برای خیلی ها مقدس شد! همان کارهایی که بارها و بارها صدا و سیما انجام داده است قشنگ نیست فرار از پاسخ به جای مواجه شدن با پاسخ از طریق قدرت رسانه ای! امین فردین هیچ وقت نگفت این اطلاعات مهم و گاها خیلی شخصی را از کجا بدست می اورد هر بار به شکلی طفره رفته از توجیه پاپاراتزی که اصلا هیچ شباهتی فعالیتش به پاپارتزی ندارد گویا ایشون تعریف جدید از پاپارتزی ابداع کردند تا توجیه های سطحی و گاها تمسخر گونه نسبت به سوالات مهم. از خودش همه و همه تردید ها را نسبت به این فرد بیشتر کرده گاها خیلی ها را به یقین رسانده اخبار و‌اطلاعات فوق شخصی و گاها خیلی محرمانه را از کجا می اورد غیر از این است دستگاه اطلاعاتی امنیتی پشتت باشد اقای فردین چرا همش فرار میکنی و جوابای فضایی میدی یک کلا بگو من وصلم چرا تعریف پاپارتزی میبری زیر سوال چرا فکر میکنی مردم نمیدونن پاپارتزی چیه چرا با کلمات قلبمه سلبمه بازی می کنی حتی همون پاپارتزی که شما تعریفشو کلا عوض کردی به نفع خودت به این اطلاعات دسترسی ندارن ازت پرسیده شد از کجا میاری گفتی هیچ رسانه ای منابع خبریشو نمیگه و یسری توجیهات غیر حرفه ای اوردی که عادتته ماسمالی کردن اوکی هیچ رسانه ای نمیگه اوکی حرفت درست ماهم نخواستیم تو‌بگی فقط میپرسیم که بدونی حواسمون هست وگرنه با یه مهندسی معکوس از رفتارت و نوع محتواهات و جهت برنامه هات و کل ویدئوهات میشه فهمید منابع خبری بکر و دست اولت از کجاست کما اینکه بقیه رسانه ها رو همه فهمیدن مگه مردم نفهمیدن منو تو ایران اینترنشان و … که البته تو جوجه رسانه ای جلو اینا از کجا خط میگیرن. تورو هم خیلی راحت میشه فهمید البته اگر عده ای در نقش گوسفند نرن!
    گفتیم درامدت از کجاست یبار گفتی یوتیوب یبار گفتی یه شرکت دارم یبار گفتی دوتا شرکت دارم یبار گفتی سه تا شرکت دارم تمام حرفات درست ولی الان معروفی نمیدونم چرا شرکتاتو اسم نمیبری بالاخره بیزینسه تاحالا پرسیدی چرا شرکتا کلی پول تبلیغ میدن چون فرصتای مثل تورو داشته باشن حالا باعث تعجب چرا نگفتی اسم شرکتت و فعالیتت چیه!
    از یوتیوب پول درمیاری اوکی الان همه در میارن طبیعیه ولی این پاسخ سوالات ما نبود و نیست که به کجا وصلی چون خیلیای دیگه مث تو‌بودن که از یوتیوب پول درمیاوردن ولی وصل بودن به یه جاهایی نام ببرم یا خودت میگی! هر چند تو‌ماسمال خوبی عستی دست پرورده صدا و سیما و شاید جای دیگه هستی که اسم نمیبرم!
    چندتا وکیل خیلی گردن کلفت داری که تو‌لایو با یه بنده خدایی گفتی نمیشه اسمشونو بیارم وکیل خیلی گردن کلفت باتوجه به فعالیتات به نظرت چه معنی میده!
    امین فردین بارها از پاسخ دادن به سوالات مخاطباش فرار کرده و هر بار با تمسخر با جوابهای پیش و پا افتاده سعی در فرار کردن از پاسخ داشته. شما رفتارات بشدت تابلو امین جان لطفا با تکنیکای رسانه ای برای خودت مقبولیت نخر چون امروز نه فردا بازم ازت پرسیده میشه و البته خیلی دوست داری بگی خفنم اوکی تا پاپارتزی ماهم نمیدونیم پاپارتزی شی هر چند یبار گفتی امین فردین یه تفکره حالا هم بگو پاپارتزی هستم و اداشونو‌دربیار ولی چیزی که اینجا ثابت و جواب داده نشده سپالات ما هست که عالی بلدی همیشه ماسمالی کنی وازش فرار کنی!

    پاسخ به خیلی از دوستان که ازش دفاع میکنند:
    میگن همین چهره کثیف بقیه رونشون میده‌ کلی حرف مشکل ما این نیست مشکل ما اینه که هدفش ازین کارا چیه و اینکه چرا جهت دار چهره های کثیف نشون میده چرا چهره های کثیف برای اون فیلتر میشن و در مورد یسری پشت پرده نمیگه سوال اینجاست لطفا نگید اگرم گفته اونایی که تولید کرده بیشتر تبلیغ بوده براشون نه به قول خودش پشت پرده وگرنه همه میدونن این ادم جهت داره همه کاراش و دقیقا براساس منافع شخصیش رسانشو پیش میبره به اسم مردم مردم عزیز همه ما میدونیم افراد معروف گاها چه کارایی میکنن اینکه یه نفر همدرد جامعه باشه مهمه که نیست این اقا پشت پردن خیلی هارو‌نمیگه بلکه براشون گاها تبلیغ هم میکنه لطفا گولشو نخورید دیگه جوابی نداره برای این سوالات و همش میپیچونه و واضح که چه هدفی داره و برای چی اینکارارو میکنه

  25. جدیدا زیاد شدن افراد بی هویتی که میخان یک شبه با چنگ زدن به دیگران معروف بشن امین فردین خیلی باهوشه اما بی ناموس و احمق هست اول اومد با چنگ انداختن به امیر عباس فخر آور و روح الله زم شورع کرد امیر عباس فخر آور همون اول رید بهش درشو گذاشت اما زم احمق فکرد این درسته و بهش اطلاعات داد حتی در مورد زن و زندگی فخر آور بهش اطلاعات داد زم حقش بود دستگیر شه توی یه ویدیو فردین زنگ زد به رضا کیانییان و سوال پرسید که شما توی جشن سفارت ایتالیا بودین ؟ آقای کیانیان خیلی قشنگ محترمانه گفت من شمارو نمیشناسم جواب برای شما ندارم امین فردین بچه بسیجی مغزش بسیجیه هنوز فک کرده همه دنیا مثل بسیجیها فک میکنن چون اون آقا جایی بوده که زن بوده و مشروب بوده حالا چه آتویی گیر آوردم آخه احمق این چیزا اصلا به حساب نمیان که بعد اومد خیلی راحت شماره تلفن کیانیان رو اعلام کرد و براش مزاحمت ایجاد کرد تو خیلی رستی که همچین کاریمیکنی ؟ چقدر احساس حماقت میکنه وقتی یکی ضایعش میکنه و میرینه بهش بعد عین بچه ها میاد شماره لو میده و هزارتا بچه بازی دیگه امین فردین تو از تبلیغات یوتیوب پول در آوردی پس گوه نخور که کسی بهم کمک نکرده تو چه گوهی هستی که کسی بهت کمک کنه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/ یه احمق که میخاد معروف شه ؟ پولی که در میاره از آبروی دیگرانه آقا این فقط یاد گرفته بره تو زندگی خصوصی دیگران آبروشونو ببره و طرفدار جمع کنه بابا به تو چه دیگران کی کی رو کرده یا نکرده عقده ای

  26. اگه از یه زاویه دیگه ای هم نگاه کنیم بحث شخصیتی که داره مهم نیس اینکه بعضی وقتا افشاگری (البته اونایی که راست هستن)های بجا و درستی رو میکنه مهم اونه و واقعا آدم ازش استفاده میکنه و یه یک نکته مزیتی هست.والا اینکه کی و چیکاره هست شاید از عملکردش هم میشه فهمید که آدم خوبی نیست.

  27. اخه افشاگری هم بلد نیست
    میگه نشون به اون نشون که تو فلان کوچه زندگی میکنی
    یا مثلا میگه اگه بخوام خیلی کد بدم شما فلان روز اس ام اس دادی به فلان بازیگر گفتی این کار بکن
    اینا الان سندِ ابله؟

    مردک هنوز تفاوت چرندیات خاله زنکی و افشاگری رو نمیفهمه
    اگه خبرنگاری و پاپاراتزی اینه من ریدم تو دهن امین فردین
    ادمین بچاپ
    دمتون گرم خوب پته این چاقال ریختید رو آب

  28. عجیبه ! این امین فردین، کاملا بیسواده! هیچ اطلاعاتی از وبسایت و وب نویسی و برنامه نویسی نداره، و داره ادعا می کنه که همه سایت های قمار، کلاهبردارند و ربات کامپیوتری پشتشونه، به جز اونی که خودِ آشغال گوشتش، داره تبلیغش رو می کنه! کسی نیست بگه آخه آشغال گوشت؟ تو از کجا فهمیدی و چه سندی داری که همه سایت های قمار، متقلبند، به جز اونی که تو داری تبلیغش می کنی؟؟؟ هان؟؟؟ کُد برنامه اش رو داری؟ کُدش رو بررسی کردی؟ اصلا سواد این کارو داری آشغال گوشت؟ اصلا تو به عمرت یک خط برنامه نویسی کرده ای که ، مدعی شده ای ، همه سایت های قمار، تقلب می کنند، ولی فقط سایت fat fucks که تو تبلغیش رو کردی، تقلب نمی کنه؟؟؟ سندت برای این ادعا چیه؟ رو کن؟ اگه همه سایت های قمار، تقلب می کنند، اون سایت که تو آشغال گوشت تبلیغ چیش شدی هم، متقلبه… و افراد بازم بازنده اند! چه توی سایر سایت ها قمار کنند چه توی سایتی که تو تبلیغش رو کردی، the homo boys قمار کنند… شغال بی سواد بی لیاقت… واقعا خااااک تو سر آنجلا مرکل… ببین به چه آشغال گوشت هایی، پناه داده؟ خیلی از پناهنده های توی آلمان، واقعا سرشون به تنشون نمی ارزه… این یکیشون که دیگه، فوق العاده بی مصرف و آشغال گوشته!

  29. نوع جهتگیری های امین فردین کاملا نشون میده که مامور هست و اصلا با هدف کسب اطلاعات اپوزیسیون رفته خارج و ادای اپوزیسیون رو در میاره.
    ایشون در ۹۵ درصد مواقع،افشاگری هاش به سود جمهوری اسلامی هست و اکثرا علیه اپوزیسیون، اصلاح طلبها و… افشاگری می‌کنه. اخیرا هم که مسایل شخصی بازیگران و…

  30. آقای جرجندی خوک شطرنج یه ویدویی امروز گذاشته و میگه که من ۱۱ سال پیش خبرنگار صدا و سیما بودم در صورتی که یازده سال پیش یه بچه ۱۶ ۱۷ ساله بوده و میگه که اخراج شدم و رفتم آلمان نظرتون چیه؟

  31. سلام و خسته نباشید خیلی ممنون که چهره این فرد رو نشون دادید اینم مثل محمد حسینی که مجری صدا و سیما بود زد تو اپوزوسیون اینم همینطوری چپ و راست دنبال معروف شدنه و هنوزم هستن کسایی که گول این شیادا رو بخورن

  32. من خودم یه مدت کامل دنبالش میکردم تا وقتی که با امیر تتلو داداش شدن مشکوک شدم چون دورو ور امیر همشون تبلیغ سایت میکن و برا منتیگو کار میکنن چجوری شد که تا دیروز میخواست ریشه اینارو بزنه حالا کنارشون حال میکنه خیلی مشکوک بود و مطمئن شدم یه کاسه زیر نیم کاسه هست

  33. خبرنگاری زرد به خبرها و خبرنگارانی اطلاق می‌شود که پایشان را از اصول حرفه‌ای و اخلاقی روزنامه نگاری بیرون گذاشته و در مورد موضوعاتی مانند رسوایی و تهمت‌های جنسی، دلالی تهمت و شبهه وارد کردن به دیگران یا دست آویز کردن موضوعات احساسی برای سوء استفاده بردن از آنها، اطلاق می‌گردد که به صورت نیمه تعریف شده‌ای توهین ناتمام (not quite libel) لقب گرفته‌است.امین فردین نمونه ی یک خبرنگار زرد است که به حریم خصوصی افراد وارد می شود و سر گردنه بگیر دنیای وب است. کسانی که در یوتیوب مورد آزار قرار گرفتند با گزارش نوشتن به خود و دیگران کمک می کنند تا پیگیری شود.

  34. سلام ممنون. ولی خداییش چقدر پخش کننده ی ویدئوی سایتتون مزخرفه پیر شدم تا این ویدئو رو دیدم دائم گیر می‌کنه.

  35. با سلام دوستان عزیزم
    امین فردین شخصی است دروغگو ، این شخص بی تجربه و بی سواد است و از بیماری بی تعادلی رنج میبرد …. و نقش امروعاص را بازی میکند .هم پیج اینستاگرامش ، هم خودش در دستور کارم قرار دادم میارمش پایین… دوستان عزیزم هر یک ثانیه عمرتان با ارزش است نگذارید دیگران از لحظات زیبای زندگیتان سو استفاده کنند چون زمان بر نمیگردد.

  36. امین فردین فکر کرده با عیان کردن عیب و ایرادات دیگران محبوب تر میشه که زهی خیال خام!! به ما چه که فلان بازیگر خانوم تمایلات همجنس خواهانه داره؟؟ زندگی خودشه خب. به خودش مربوطه نه ما.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا