قاچاقکلاهبرداری

بررسی شرکت کلاهبردار مهاجرتی یو اس وی آی پی گروپ

با بدتر شدن وضعیت اقتصادی و سیاسی کشور بسیاری از مردم به ناچار رو به مهاجرت می آورند. متاسفانه بسیاری از این افراد هیچ گونه اطلاعات درستی از وضعیت مهاجرت ندارند و بدنبال چیزی میگردند که در واقع سرابی بیش نیست! کمبود اطلاعات و از طرفی شرایط نامناسب در کشور و از طرفی پدید آمدن شرکت های جعلی و بی هویت باعث شده تا آمار کلاهبرداری های مهاجرت نیز بالا رود. در این مطلب قصد داریم تا به بررسی یکی از شرکتهای جعلی در این زمینه بپردازیم

قبل از چیز بد نیست بدانید که طبق قوانین فردی که به افراد خارج از خاک کشور کمک کند تا وارد کشور شده و پناهندگی بگیرند قاچاقچی انسان شناخته می شود و با این افراد به شدت برخورد می شود.

بیایید به بررسی این شرکت بپزدازیم

شرکت کلاهبردار usvipgroup (https://usvipgroup.com) کلاهبرداری خود را از سال ۲۰۱۶ آغاز کرده است. طبق تماسی که با این شرکت کلاهبردار داشتیم این افراد برای انجام اقدامات مهاجرت از هر فردی مبلغ ۱۲ هزار دلار دریافت میکنند!

این شرکت جعلی که اسپانسر برنامه تلویزیونی طپش نیز میباشد بعد از اخذ مبلغ ۱۲ هزار دلار بصورت کامل با پر کردن فرم های سفارت (که کل این فرآیند رایگان نیز می باشد) برای افراد سندسازی میکند که در نتیجه پس از گذشت ۲ سال سرنوشت شما به این صورت خواهید بود که یا موفق به اخذ ویزا می شوید یا خیر.(در رابطه با اینکه شبکه طپش از فعالیت این شبکه اطلاع دارد یا خیر اطلاعی نداریم اما بد نیست بدانید که ویدا هروی مجری تلویزیون طپش به جرم کلاهبرداری با عنوان “مشاور مهاجرت” به یکسال و یک روز زندان در آمریکا محکوم شده بود.)

 

 

اما در صورتی که موفق به اخذ ویزا شده اید کلاهبرداران مجددا با دریافت ۵ هزار دلار به ازای هر نفر اقدامات لازم برای کیس سازی پناهندگی را انجام میدهند (در واقع این منظور این افراد از کیس سازی همان دلیل مهاجرت شما است که شما در دادگاه به قاضی می گویید).

 

از جمله فعالیت های دیگر این شبکه اسپانسری کنسرت احسان خواجه امیری تا گروه همای و برگزاری تور های می باشد.

 

تصاویر زیر متعلق به ۲ فرد اصلی این شبکه می باشد. در سمت راست چهره پیمان جمشیدآبادی را مشاهده میکنید. این فرد که مدیریت این شبکه را بر عهده دارد شخصا بخش مشاوره (بخوانید اغفال) ایرانیان را نیز عهده دار میباشد.

 

در سمت چپ نیز نوید نور را می بینید که معمولا در تبلیغات این شرکت حاضر می شود.

لینک کوتاه : webamooz.com/?p=22625

نویسنده

نویسنده وب آموز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا