پانزیکلاهبرداری

پروژه Qoojpn (گوجپن – قوجپن) کلاهبرداری پانزی است

پروژه گوجپن به مانند همه پروژه های سرمایه گذاری دسیسه پانزی با تبلیغات فراوان و تشویق کاربران به جذب کاربر جدید (کد معرف) و پرداخت سود بالا بر روی چند کشور و ایران شروع به فعالیت کرده است. این پروژه مدعی است که یک پلتفرم تجارت بین المللی است و با شعار “در عرض سه ماه سرمایه ات را 3 برابر کنید” درحال تبلیغ است. در وب سایت این پروژه مدعی شده است که شرکت qooJPN با مدریت Ku Young Bae در ژاپن است. https://archive.ph/Cj4CO

QooJPN was founded in south korea in 2000 as a subsidiary of inter park in december 2007 ,qooJPN market was established in japan

Founder : Ku Young Bae

برگرفته از سایت app[.]qoojpn8[.]com

با بررسی کوتاه میتوان دید که آقای Ku Young Bae مدیر فروشگاهی آنلاین در اندونزی با اسم Qoo10 است و کلاهبرداران درحال سو استفاده از اسم این فرد و فروشگاه او هستند.

این وب سایت درحالی مدعی است که از سال 2000 فعالیت داشته است که طول عمر دامنه آن تنها 3 ماه است.

اطلاعات whois دامنه qoojpn8[.]com

تبلیغات اغواگرانه در کانال های تلگرام، آپارات و یوتیوب

یکی دیگر از ترفند های شبکه های کلاهبرداری دسیسه پانزی انتشار عکس ها و ویدیو های گروهی است. تصاویر تکراری ار گروه ها با تیشرت های هماهنگ!

این شبکه ها با ارایه پکیج های تشویقی قربانی را به شرکت در سود ترکیبی تشویق میکنند. در این مدل کاربر سود میکند ولی به امید سود بیشتر هیچ گاه پول خود را از شبکه خارج نمیکند.

توضیحات سود ترکیبی

توجه کنید که سطح خطر این پروژه ها بسیار بالاست و هر لحضه ممکن است برای همیشه متوقف و سرمایه شما نابود شود. پیش از این نیز بارها پروزه های مشابه با رفتار مشابه فعالیت داشته اند. برای نمونه پروژه وایزلینگ 5 ماه فعالیت داشت و درنهایت هزاران قربانی فقط از ایران به جا گذاشت.

کلاهبرداری پانزی چیست؟

بروزرسانی: در تاریخ 28 جولای 2022 پروژه گوجپن و تیمون TMON متوقف شد و هزاران مالباخته در کشور به جا گذاشت. به نقل از خبرگزاری ها با برخی از عوامل آن در شهرتان خوی برخورد شده است.

لینک کوتاه : webamooz.com/?p=27166

نوشته های مشابه

۳ دیدگاه

  1. برنامه رو مستقیم از سایت q10 میشه وانلود.چجوری سایت برنامه رو گذاشته ولی مدیر عاملش نمیدونه!!

  2. باسلام،الان تو شهر سلماس و خوی و نسبتا ارومیه همه کارشونو ول کردن و تو این برنامه سرمایه گذاری کردن،دگ طوری شده ک بازار ماشین در این مناطق کاملا ساکت و بدون معامله شده،این برنامه جمع کنه بره خیلی از همشهریام پولشون ب فنا میره

    1. شت .همین امروز دوستم که اهل خوی هست بهم پیام داد که میلیونر شده و پول داره پارو میکنه تعجب کردم گفتم چی شده ؟ و گفت که با همین برنامه آشنا شده تو هم نصب کن پول پارو کن !! اسمشو تا الان نشنیده بودم . رفتم دیگه سرچ کردم فهمیدم چه خبره . الان نمی دونم بهش بگم یا نگم … فک کنم اگه بهشم بگم که چه خبره مگه زیر بار میره !؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا